Gå til innhold

Date en kvinne som meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kronisk sykdom som har ført til at jeg nå har gått på AAP i 1 1/2 år. Er under behandling, men er fremdeles ganske svak. Hvis alt går etter planen, skal jeg begynne å studere til høsten. Starte livet på nytt, finne en rolig jobb jeg kan ha og bare starte min A4 tilværelse her på denne jord. 

Sett bort fra dette, så er jeg snill, men ikke sprudlende, glad i mat, men ikke flink til å lage den. Er glad i å lære meg Bye ting, men nå når helsa har gått litt nedover, så lager selvsagt det noen problemer. Mitt største ønske er å begynne med klatring! Jeg tenker mye på det, og kanskje har det blitt litt fanatisk.  Skal jobbe styrken i kroppen min opp nå når jeg blir bedre. Kroppen min er 161 cm og 49 kg. De få som har sett meg klatre, sier at de falt naturlig for meg. 

Some on,please date me. 

Hvis det ikke kom klart nok fram, så er jeg dame. 30 år 

Anonymkode: cc3ee...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bli sittende på gjerdet... 

Vil du prøve noe nytt, så gjør det. Ikke sitt å snakk om å gjøre det. Unnskyldninger er for de svake, handling er for de sterke. Utfordre deg seg selv, spreng grenser, gjør ting du aldri ville tro du kunne gjort. 

Da ville jeg datet deg!

Anonymkode: ddaf4...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i litt samme situasjon. Kronis syk og svakere enn jeg ville vert normalt, har ikke samme energien som før, men savner noen. Måtte ha finni en som hadde talka min situasjon 100% om det skulle blitt noe av. Håper sånne gutter eksisterer :hjertesmil:

Anonymkode: 74288...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jente da og ikke etter andre jenter, men ser uansett ikke noe galt i deg. Du har jobbet og jobber for å komme deg videre med diverse utfordringer, du har hobbyer og virker ikke som om du synes synd på deg selv. Noe som er veldig viktig=)  Jeg vet ikke om "please date me" er ment humoristisk, men jeg håper det :P Lykke til :D 

P.S. Uavhengig av svar du får her inne på kG så let etter kjærlighet ute i livet=)

Anonymkode: 0a464...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke?

Det er bra du har satt deg mål og planer fremover i alle fall. Kjør på med klatring, jeg kan love deg at du blir hektet. Alle jeg kjenner som prøvd klatring har i alle fall blitt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...