Gå til innhold

Vente på svar eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær så snill å ro deg ned. Ikke ring, ikke skriv til han før han skriver til deg. Planlegg noe annet i morgen

Anonymkode: 9bc05...40c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snart 1,5 så hm., Kan altids ha kommet noe i veien, men nå svarte jeg rimelig raskt etter siste meldingen. Folk er forskjellige da. Jeg hadde nå svart og avsluttet samtalen hvis jeg hadde fått besøk. 

Anonymkode: e33a8...010

Jeg pleier å se meldingen til folk og så svare senere om jeg holder på med middag eller ser film. Sånn er det med han jeg dater nå også. Av og til svarer jeg med en gang og av og til gidder jeg ikke svare før det er gått noen timer om jeg er opptatt med å se film for eksempel. Du virker veldig slitsom

Anonymkode: 02c3d...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill å ro deg ned. Ikke ring, ikke skriv til han før han skriver til deg. Planlegg noe annet i morgen

Anonymkode: 9bc05...40c

Får ha dn backup plan hvis han ikke svarer i løpet av formiddagen i  morgen. 

Anonymkode: e33a8...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan være som meg, og ha et veldig lettvindt forhold til telefonen sin. Jeg kan finne på å gå og dusje midt i en sms-samtale. Det tar jo bare ca 7 minutter, og jeg kan svare når jeg er ferdig. Motparten kommer ikke til å merke at jeg er borte engang. Tenker jeg...

Men så shamponerer jeg håret, og tankene driver over på noe annet. Og innen balsamen er ute, er hele samtalen glemt. Det kan til og med skje hvis jeg sms'er med noen jeg liker godt.

Hvis vi drev og avtalte noe, så kan jeg noen ganger tenke at det var rart jeg ikke fikk noe svar. Og så åpner jeg telefonen og ser at jeg fikk svar for fire timer siden, mens jeg sto i dusjen... Dette gjelder ikke bare for dusjing, altså. Ethvert gjøremål kan få meg til å glemme en emgasjerende samtale. :fnise:

Anonymkode: ecc00...8e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt ikke hørt noe. Skal jeg la være og tenke det var det. Eller sende god morgen hvordan går det?

Anonymkode: e33a8...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsatt ikke hørt noe. Skal jeg la være og tenke det var det. Eller sende god morgen hvordan går det?

Anonymkode: e33a8...010

Stakkars deg, du fikk ikke sove i natt, ikke sant? Gjør det du syns er best for deg. Lykke til ☺

Anonymkode: f9a48...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsatt ikke hørt noe. Skal jeg la være og tenke det var det. Eller sende god morgen hvordan går det?

Anonymkode: e33a8...010

Nei nei! La nå den stakkars mannen få ta kontakt hvis han er interessert.

Anonymkode: fc364...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg fant på noe annet så har ikke tenkt så mye på det. Men  tror ikke det er så mye å gjøre. Man spør jo fordi en trenger råd. Men får planlegge noe annet tror ikke han tar kontakt nei..

Anonymkode: e33a8...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk spørsmål halv ett tiden hvordan d gikk. Var ikke i en samtale  og jeg var på tur så svarte en halvtime etter. Så ikke noe svar. jaja. Venter ikke hele kvelden uansett.

Anonymkode: e33a8...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han er så interressert så kan like godt gå videre om hanikke har en unskyldning.

Anonymkode: e33a8...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler kanskje at mange menn er litt sånn, jeg. De er litt mer avslappa til det, liksom. Er ikke så nøye om de svarer med en gang, selv om de er interesserte. Eller?

Anonymkode: 4276e...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at man kan bruke lang tid å svare, men om dere hadde snakket om å møtes den dagen, og han ikke sier noe mer om det, og ikke tar særlig kontakt engang så er han rett og slett ikke interessert.

Anonymkode: ba023...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler kanskje at mange menn er litt sånn, jeg. De er litt mer avslappa til det, liksom. Er ikke så nøye om de svarer med en gang, selv om de er interesserte. Eller?

Anonymkode: 4276e...be2

Det spørs jo helt på mannen. Jeg har datet menn der de har sendt meldinger hele dagen (til den grad at det er slitsomt selv for meg som liker å få mye meldinger) og kun blitt brukt for sex. Da jeg datet han jeg nå er sammen med kunne det gå fler dager før han svarte innimellom. Han var fortsatt interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler kanskje at mange menn er litt sånn, jeg. De er litt mer avslappa til det, liksom. Er ikke så nøye om de svarer med en gang, selv om de er interesserte. Eller?

Anonymkode: 4276e...be2

Nei og ja. Det er kvinner som er avslappet også. Og det er en del som ikke er så opptatt av meldinger, og som opplever det som mas. 

2 minutter siden, Inwe skrev:

Det spørs jo helt på mannen. Jeg har datet menn der de har sendt meldinger hele dagen (til den grad at det er slitsomt selv for meg som liker å få mye meldinger) og kun blitt brukt for sex. Da jeg datet han jeg nå er sammen med kunne det gå fler dager før han svarte innimellom. Han var fortsatt interessert.

Enig med deg, det er min erfaring også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...