Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg virkelig i tvil. Har truffet en hvor jeg har fått et godt inntrykk av.  Vi avtalte å treffes i morgen. Sent litt meldinger i dag. For en liten  stund siden spurte han nå jeg skulle gå å se rugby kampen sa det var kl 17.Kanakje han ville treffes? Sente et par meldinger  etterpå og så spurte jeg om han forsatt ville treffes i morgen da var det ikke svar. Skal jeg vente og se om han svarer eller sende en melding ?

Anonymkode: e33a8...010

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet han kan være opptatt men vi var midt i en samtale, har pleid å svare ganske raskt på andre meldinger

AnonymBruker
Skrevet

Vent. Han har allerede lagt deg inn i sine planer. 

Anonymkode: b7bb0...c39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vent. Han har allerede lagt deg inn i sine planer. 

Men hvorfor svarer han ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt det mer tid. Kan være alle mulige grunner til at det ikke kommer svar med en gang. Sovnet på sofaen, fått uventet besøk, måtte ordne noe fort, etc.

Anonymkode: 4bd7b...f26

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville gitt det mer tid. Kan være alle mulige grunner til at det ikke kommer svar med en gang. Sovnet på sofaen, fått uventet besøk, måtte ordne noe fort, etc.

Får gi det litt tid. tar jo ikke mange min å svare.  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får gi det litt tid. tar jo ikke mange min å svare.  

Det gjør ikke det, men om man har sovna på sofaen så vet man ikke at man har fått melding :P Det er også andre situasjoner, som nevt over, som gjør at man "glemmer" å sjekke mobilen. Hvor mange timer er det snakk om?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når en er midt i en samtale og en ikke svarer da synes jeg det er litt rart..

Skrevet

Det kan liksom ikke slå deg at man har fått en telefon eller noe? Jeeze, relax! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange timer er det snakk om?

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke det, men om man har sovna på sofaen så vet man ikke at man har fått melding :P Det er også andre situasjoner, som nevt over, som gjør at man "glemmer" å sjekke mobilen. Hvor mange timer er det snakk om?

Snart 1,5 så hm., Kan altids ha kommet noe i veien, men nå svarte jeg rimelig raskt etter siste meldingen. Folk er forskjellige da. Jeg hadde nå svart og avsluttet samtalen hvis jeg hadde fått besøk. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Det kan liksom ikke slå deg at man har fått en telefon eller noe? Jeeze, relax! 

Nå har det gått 1,5 t da..

AnonymBruker
Skrevet

Vent på svar.

Anonymkode: f9a48...99a

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis man ikke svarer deg på 1,5 time EN gang, så lager du innlegg på KG? Du ass... Hadde løpt

Anonymkode: 9bc05...40c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snart 1,5 så hm., Kan altids ha kommet noe i veien, men nå svarte jeg rimelig raskt etter siste meldingen. Folk er forskjellige da. Jeg hadde nå svart og avsluttet samtalen hvis jeg hadde fått besøk. 

OK. Synes ikke det er så lenge jeg da. Jeg kan lett bli distrahert og tenker at folk ringer om det er noe viktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OK. Synes ikke det er så lenge jeg da. Jeg kan lett bli distrahert og tenker at folk ringer om det er noe viktig.

Ringer vel ikke etter en date. 1,5 t er vel ikke så lenge. Men hadde jeg bare sendt en melding så hadde jeg innsett at jeg måtte nok vente litt på svar. Men når vi er midt i en samtale jaja. Hva meiner så du er lenge?

AnonymBruker
Skrevet

Du er slitsom TS. Ro ned. Om det går på meldinger så er det helt normalt å gå litt til og fra i en såkalt samtale :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ringer vel ikke etter en date. 1,5 t er vel ikke så lenge. Men hadde jeg bare sendt en melding så hadde jeg innsett at jeg måtte nok vente litt på svar. Men når vi er midt i en samtale jaja. Hva meiner så du er lenge?

Om det ikke kom meldig før neste morgen uten en forklaring hadde jeg stusset litt. Ringer nok ikke etter bare en date nei, men forventer ikke umiddelbare svar etter en date heller :P Synes det blir å overtolke og krisemaksimere litt :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da får jeg ta opp tråden igjen om jeg ikke har hørt noe i morgen tidelig.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som tar å ringer i stede for sms etter en date? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...