Silfen Skrevet 11. mars 2017 #21 Skrevet 11. mars 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Nå gir du meg håp! Vi får se hva du sier når jeg blir kongen av graviditetstesttrådene😉 Da bare beviser du din insanity når det gjelder stalking, så det blir jo mot sin hensikt.
Gjest Mayana Skrevet 11. mars 2017 #22 Skrevet 11. mars 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Da bare beviser du din insanity når det gjelder stalking, så det blir jo mot sin hensikt.
AnonymSjiraff Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #23 Skrevet 11. mars 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Da bare beviser du din insanity når det gjelder stalking, så det blir jo mot sin hensikt. VI får se, jeg tror nok du blir på tuppa etter meg. Jeg pleier å få viljen min jf. telletråden min. 4
Gjest antbug Skrevet 11. mars 2017 #24 Skrevet 11. mars 2017 Du scorer bra på humoren, og tellertråder er vel omtrent det mest mandige og sexy man kan tenke seg. Tipper damene står i kø nå, så du kan unne deg å være kresen
Silfen Skrevet 11. mars 2017 #25 Skrevet 11. mars 2017 5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: VI får se, jeg tror nok du blir på tuppa etter meg. Jeg pleier å få viljen min jf. telletråden min. Klikkhorer har aldri vært det jeg sklir av stolen for.
AnonymSjiraff Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #26 Skrevet 11. mars 2017 5 minutter siden, antbug skrev: Du scorer bra på humoren, og tellertråder er vel omtrent det mest mandige og sexy man kan tenke seg. Tipper damene står i kø nå, så du kan unne deg å være kresen Takk! Jeg liker jo ikke å skryte, men falsk beskjedenhet er jo ikke positivt det heller! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå