Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elendig valg av Sunniva. Men at Line ikke gadd å slå ned den første naglen var jo liten synd, hadde all tid i verden. Da blir det nok bare kose-TV framover :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit at hun ikke så over før hun ropte ferdig. Hun hadde jo rukket det. Fader altså! 

Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Herregud så forbanna idiotisk, da var resten av sesongen ødelagt...

Synd hun gikk ut, men det blir nok noen andre som viser seg underholdende etterhvert :)

Skrevet

Line er den verdige vinneren av dagens konkurranse!!! Jeg er helt matt av det som skjedde. 

Anonymkode: ca600...c2f

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, JackIost skrev:

Og så klager de på Line. For en dobbeltmoralsk gjeng :)

Ja herregud :roll:

Irriterende at Line tapte. Nå kan det fort bli litt tamt og kjedelig 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Line er den verdige vinneren av dagens konkurranse!!! Jeg er helt matt av det som skjedde. 

Anonymkode: ca600...c2f

Greit nok, var hennes egen feil, men at de har regler som spekulerer i at man kan tape selv om man er dobbelt så rask som motstanderen er ganske idiotisk. Bør finne på noe annet, tidsstraff, ev. at naglene godkjennes eller ikke godkjennes underveis. Tipper TV2 selv er irriterte for at Line røyk, mye sikker underholdning som ryker.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 7
Skrevet

Line ledet jo mye, så skjønner ikke hvorfor hun ikke sjekket alle naglene? Hun hadde jo tid til å gjøre det. Så utrolig surt!

De kan gjemme unna øl og karameller, men blir sur fordi Line gjorde det samme, er det mulig?! Blir for dumt altså.

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, chisandra skrev:

Synd hun gikk ut, men det blir nok noen andre som viser seg underholdende etterhvert :)

Hvem tror du det kan bli? Sist år var det Ali og han fotball fyren som jobbet på stadiumet

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Line ledet jo mye, så skjønner ikke hvorfor hun ikke sjekket alle naglene? Hun hadde jo tid til å gjøre det. Så utrolig surt!

De kan gjemme unna øl og karameller, men blir sur fordi Line gjorde det samme, er det mulig?! Blir for dumt altså.

Var jo bare trioen som gjorde det

Skrevet

Æsj, så kjedelig at Line gikk ut...

• Liker 2
Skrevet

Herregud jeg er glad Line røyk. Makan til rappkjefta og fæl kjerring. Hu er ingen verdig vinner der hu går å er så mye "bedre" enn alle og stjeler mat. 

Anonymkode: 3be26...0cc

• Liker 3
Skrevet

De blir forklart reglene før de starter, så hun kan ikke skylde på andre enn seg selv. Reglene er klare.

For min del helt greit at hun gikk ut, så orker jeg kanskje å følge med videre. 

Anonymkode: 03bf6...c70

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de viser reklame for kveldens episode etter at den er over :klo:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud jeg er glad Line røyk. Makan til rappkjefta og fæl kjerring. Hu er ingen verdig vinner der hu går å er så mye "bedre" enn alle og stjeler mat. 

Hvem skal stå for årets drama nå da?

Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Var jo bare trioen som gjorde det

Ja, vet det. De er de tre

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, vet det. De er de tre

Håper han blir til en ny Ali. Ali gjorde en god jobb med å ta over rollen som drittsekk fra Lasse sist sesong så håper han eller en av de andre gjør det samme

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blir forklart reglene før de starter, så hun kan ikke skylde på andre enn seg selv. Reglene er klare.

For min del helt greit at hun gikk ut, så orker jeg kanskje å følge med videre. 

Anonymkode: 03bf6...c70

Så dere vil heller se på Farmen når alle er gode venner og ingen som er underholdende og kan lage litt drama? Uten Line blir det fort kjedelig. Skjønner ikke hvorfor noen vil ha ut den som lager mest underholdning.  Nesten alle alle som er der er kjedelig 

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Winza skrev:

Håper han blir til en ny Ali. Ali gjorde en god jobb med å ta over rollen som drittsekk fra Lasse sist sesong så håper han eller en av de andre gjør det samme

Enig :) Lurer på hvem som blir storbonde 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig :) Lurer på hvem som blir storbonde 

Kanskje han kristne? Og så beordrer han alle til å be bordbønn før de spiser :laugh:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere vil heller se på Farmen når alle er gode venner og ingen som er underholdende og kan lage litt drama? Uten Line blir det fort kjedelig. Skjønner ikke hvorfor noen vil ha ut den som lager mest underholdning.  Nesten alle alle som er der er kjedelig 

En ting er å lage underholdning, men jeg finner det faktisk ikke underholdende å måtte sitte å se på folk som bare skal være kvalme.

• Liker 3
Gjest C.Tramell
Skrevet

Den eneste frekke, uprektige og underholdende personen ryker ut som førstemann??? Ærlig talt da. Hva skal man liksom se på nå? Hardtarbeidende kjekke rosekinna mennesker med eller uten dreads, vippeextensions og microblading som dusjer? Blæh. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...