Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

stemmer på amalie pga dat ass

Anonymkode: efadd...61f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun får velge besøk idag, kan hun velge å få besøk av eunike, Camilla eller Kristus

Da får de påvirket henne til å velge storbonde. 

Anonymkode: 891a6...9fd

Jeg dæver :laugh:(selv om jeg vet det var autocorrect.) Tenk så fornøyd Geir hadde blitt med Karianne,  hvis hun tok imot besøk fra selveste Kristus. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, fitnessjenta skrev:

Enig. At hun er fitnessjente betyr ikke at hun er sterk, det betyr bare at hun har lav fettprosent og mer synlige muskler. Tror Eunike er mye sterkere enn henne, og muligens Camilla også, fordi de er sterke på en annen måte og jeg tror de har mer viljestyrke enn Karianne. Drit lei av Karianne nå, hun hadde passet bedre i paradise hotel helt ærlig.

Hun har jo ikke den lave fettprosenten nå, hun sier at hun aldri skal drive med fitness igjen og at hun trives bedre med former. Uansett, det virket tidligere som om Karianne hadde drevet skikkelig med fitness når det stod om dette i media, men det viser seg at dette var noe hun hadde på bucket listen sin. Hun trente bare i et halvt år, og stilte deretter bare i én konkurranse, hvor hun røk ut med én gang. Hun klarte heller ikke å holde dietten sin ordentlig. Mulig hun ikke er så sterk allikevel da.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo ikke den lave fettprosenten nå, hun sier at hun aldri skal drive med fitness igjen og at hun trives bedre med former. Uansett, det virket tidligere som om Karianne hadde drevet skikkelig med fitness når det stod om dette i media, men det viser seg at dette var noe hun hadde på bucket listen sin. Hun trente bare i et halvt år, og stilte deretter bare i én konkurranse, hvor hun røk ut med én gang. Hun klarte heller ikke å holde dietten sin ordentlig. Mulig hun ikke er så sterk allikevel da.

For å drive med fitness må man ha mye viljestyrke og være målbevisst, noe jeg tror hun mangler. Man må også være sterk i hodet, og K virker som en litt svak person. Jeg har ikke noe imot at man ser på livet som en lek og at man følger strømmen, men det passer dårlig på farmen. 

• Liker 3
Skrevet
På 23.11.2017 den 10.16, Garderobemannfrue skrev:

Tenk å RASE, faktisk, over uskyldig trykk på en melkekartong. Men det overrasker meg ikke, man kan ikke lenger foreta seg en dritt uten at enkeltmennesker eller grupper føler seg KRENKET på det groveste.

Men greit, da får jeg heie på Amalie, det eneste noenlunde fornuftige mennesket som er igjen der inne.

Det dummeste nå i dag er alle som sutrer over at de tror folk føler seg krenka fordi de snakker om ting som engasjerer de :P 

Det er motstanderne som (miss)bruker ordet krenka. 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 6
Skrevet

Farmen er et spill, et spill hvor deltagerne kjemper om hovedpremien på 1 million kroner (verdien av bilen og hytta), det er en kamp for å være taktisk og dyktig for å holde ut til en står står igjen som vinner.

Toppen av naivitet vil være å tro at de som deltar i det spillet er de samme seg mens dem deltar, som dem de er privat når de lever sine egne liv i en normal hverdag. Ingen av dem er en drittekk fordi om de stjeler mat fra fellesskapet, et slikt spill, sniker seg unna oppgaver, bevisst forsøker å sabotere ukesoppdragene, lyver for eller forsøker å manipulere de andre deltagerne, eller endrer personlighet underveis...

De som deltar må og skal være taktiske, å finne enkleste og beste vei til finalen, det er innenfor spillereglene å skulle komme seg dit på bekostning av andre. Ta Geir som et eksempel, som ble fryst ut av de andre deltagerne, det var genialt av de andre synes jeg. Å bryte han ned litt i forkant av tvekampen (altså psyke han ut) er riktig og god taktikk og en ok vei mot målet.

Deltagerne kan velge mange veier mot finalen, se en taktikk og væremåte som strategisk i starten og slå om og være annerledes etter hvert. Hvem deltagerne er der inne trenger absolutt ikke fortelle mye om hvem de er i sine vanlige liv, altså i hverdagen. Derfor synser jeg ikke så mye om deltagerne og dømmer ingen av dem for å velge sin vei mot målet.

Dessuten vet jeg jo at det vi ser er en liten del av en mye større og mye mer omfattende helhet, produksjonsteamet kan klippe det til slik de selv ønsker og de presenterer det selvfølgelig slik at det gir best mulig underholdningsverdi. Det hender ofte at deltagere ikke kjenner igjen seg selv eller situasjoner og relasjoner slik dem blir presentert på TV-skjermene. Eksempelvis er det enkelt for et produksjonsteam å manipulere et lykkelig par så de virker ulykkelige sammen, er bare å vise de få uenigheter og frustrasjon m.m. og motsatt kan de få et par som ikke har det bra til å fremstå lykkelig.

Så hvorfor dere synser og mener så mye om deltagerne aner jeg ikke.

Skrevet

Men nå er det vel bare ett par uker igjen, før hele programmet er ferdig-sendt på TV. Dersom deltakerne virkelig tenker taktisk, så burde de jo forsøke å kvitte seg med de motstanderne som er den desidert  største trusselen. Da virker det ganske merkelig å velge for eksempel Karianne som førstekjempe.  

Både Halvor og Kristian er vel sannsynligvis en langt større trussel?:P

På dette tidspunktet i spillet burde deltakerne tenkt langt mer strategisk, isteden for å tenke på vennskap - eller hvem man tror det ville vært hyggelig å ta med seg videre...

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dæver :laugh:(selv om jeg vet det var autocorrect.) Tenk så fornøyd Geir hadde blitt med Karianne,  hvis hun tok imot besøk fra selveste Kristus. 

😂😂😂

Anonymkode: 7b7f5...6dd

Skrevet

Hun sa jo at hun hadde best sjanse mot Eunike, så da velger hun Eunike da. Siden hun sa rett før reklamen at hun velger den hun har best sjanse til å slå

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, LeilaS said:

, så da velger hun Eunike da. Siden hun sa rett før reklamen at hun velger den hun har best sjanse til å slå

Ingenting er logisk der i gården...

Skrevet
4 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun sa jo at hun hadde best sjanse mot Eunike, så da velger hun Eunike da. Siden hun sa rett før reklamen at hun velger den hun har best sjanse til å slå

Hvis Eunike tar kunnskap er Karianne ferdig. Har hun ikke tenkt på at det ikke bare er fysiske grener? 

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Eunike tar kunnskap er Karianne ferdig. Har hun ikke tenkt på at det ikke bare er fysiske grener? 

Å, ja! Det hadde vært kult med kunnskapskonkurranse, så er sjansen stor for at Kari kan reise på safari en gang for alle:twisted:

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke ut som det blir kunnskap, da de står der med ermene brettet opp og gjør seg fysisk klare. Tipper slegge. 

Anonymkode: cd513...d2b

• Liker 2
Skrevet

Irriterende at ikke Camilla ble valgt. Men håper Eunike ryker. Må få splittet opp trekløveren 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mkigjen skrev:

Hvor kom maisen fra?

De har det i hagen :) Men er vist ikke alle av dem som vet at de faktisk har det der 😋

• Liker 1
Skrevet

Mentor (og kjerringa hans) lever seg iallefall VELDIG inn i rollen sin, og tror de lever i 1915 eller hva det nå var... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...