Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Gjest Citronella
Skrevet
13 minutter siden, Arabella skrev:

Nesten like fine som mine. ;)

<3 Tviler ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Citronella skrev:

Om du smugler inn 10 sigaretter, en haug med energibarer og en liten sherry så er skal jeg gjemme det så ingen finner. (der er jeg god). Høh. Ble vi litt Bonnie and Clyde nå, @Bootyhunter?

Er jeg smuglet inn med da? :ninja:

Skrevet

Åhnei, hvorfor Vidar? 

Kunne ikke han valgt ut seg selv? For en udugelig type😏

Så bra at du fikk laget avstemning i tråden, @Winza😊 Jeg har savnet den!

Men i år har jeg mange favoritter og vanskelig å velge. Jeg håper fortsatt at de tar tilbake Line. 

Anonymkode: fe50f...da6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åhnei, hvorfor Vidar? 

Men i år har jeg mange favoritter og vanskelig å velge. Jeg håper fortsatt at de tar tilbake Line. 

Kjekt å se at Halvor allerede leder :)

Gjest Citronella
Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Er jeg smuglet inn med da? :ninja:

Jeg er god på å svømme, så jeg drar deg med inn i en menneskestor krabbeteine ;)

Skrevet
31 minutter siden, Citronella skrev:

Jeg er god på å svømme, så jeg drar deg med inn i en menneskestor krabbeteine ;)

:a034:

Skrevet

Hvem tror dere han vil velge som andrekjempe? Jeg frykter det vil bli Halvor fordi han er den eldste av de

Skrevet

Jeg håper virkelig han velger Geir-Jesus. Er så lei det jesuspreiket hans! Håper Eunike setter han skikkelig på plass! 

Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Jeg håper virkelig han velger Geir-Jesus. Er så lei det jesuspreiket hans! Håper Eunike setter han skikkelig på plass! 

Hun kan starte med å bryte de ti bud :P

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åhnei, hvorfor Vidar? 

Jeg har faktisk ingen favoritter. Bare kjedelige folk. Predikanten er den som skiller seg mest ut, men har ikke klart å skape noe særlig underholdning hittil, det er utelukkende Line som har stått for det i år, og uten henne blir det tynt :)

TV2 har muligens bommet på castingen denne gangen, så spørs om dette er noe å bruke mer tid på. Får heller vente i spenning på neste Farmen Kjendis :)

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg har faktisk ingen favoritter. Bare kjedelige folk. Predikanten er den som skiller seg mest ut, men har ikke klart å skape noe særlig underholdning hittil, det er utelukkende Line som har stått for det i år, og uten henne blir det tynt :)

TV2 har muligens bommet på castingen denne gangen, så spørs om dette er noe å bruke mer tid på. Får heller vente i spenning på neste Farmen Kjendis :)

Hva med Halvor, Kristian, Tom, Einike, Karianne, Camilla og Vidar? Pluss at det kommer vel utfordrere også litt senere. 

Klarer ikke å høre han predikanten.

Skrevet

Jeg syns egentlig Mats får ufortjent mye klaging(bak ryggen han, så klart) fra de andre. Det er greit at han kan lite, men folk må jo huske på at det ikke er hans skyld at han er storbonde - det var faktisk Line sitt valg. Et veldig rart valg av flere grunner. Ellers er jo Mats blid, positiv og interessert i å lære. Som han selv sa; han hadde jo vært på alle de ulike "postene" og jobbet. Mats er ikke min favoritt der inne, men jeg følte allikevel for å si noe om dette. Syns f.eks Eunike var veldig nedlatende med "det eneste han egentlig kan er å være pen." Utrolig nedlatende og stygt sagt om en som prøver så godt han kan. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de zoomer inn på silikonpuppene til Amile. Den flørten mellom henne og Mats er skikkelig uinteressant. 

Jeg er ganske lei Geir nå. Blir for mye Jesus prat og hadde tømret gal av å måtte bo med han.

Favorittene nå er Tom, Halvor, Camilla og Eunike :)

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, smalls skrev:

Skjønner ikke hvorfor de zoomer inn på silikonpuppene til Amile. Den flørten mellom henne og Mats er skikkelig uinteressant. 

Jeg er ganske lei Geir nå. Blir for mye Jesus prat og hadde tømret gal av å måtte bo med han.

Favorittene nå er Tom, Halvor, Camilla og Eunike :)

Enig med deg i alt. Kleint hvordan de zoomet inn på puppene til Amalie i gårsdagens episode. Dette er Farmen, ikke Paradise. Ikke at jeg bryr meg så mye, men kleint likevel. :fnise: 

Drittlei Geir jeg også og mine favoritter er dine. :) 

Syns det var syns Line røk ut da, hun var den med størst underholdningsverdi der inne. Hun lærerstudenten (Karianne?) syns jeg bare er slitsom og irriterende. Vidar virker bare snill og god, så håper han velger Geir og vinner kampen på søndag.

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Winza skrev:

Hvem tror dere han vil velge som andrekjempe? Jeg frykter det vil bli Halvor fordi han er den eldste av de

Blir nok tøft for dem på gården og klare ukesoppdrag om Halvor skulle ryke ut. Han jobber mye, og kan svært mye. Mye mer enn de fleste av de andre der inne. 
Jeg skjønner ikke at de andre har giddet å jobbe så mye jeg, om storbonden er så lat som det fremstilles på tv. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke Halvor er noen stor konkurrent i annet enn kunnskap, så de bør ikke å ta han ut enda, siden de også trenger han på gården. Han er sikkert ikke svak, men fler av de andre er jo godt trente med store muskler. De har nok bedre kondis og er mer smidige også. Det er bare å velge han som 1.kjempe ved en senere anledning, så ryker han nok, siden jeg tviler på at 2.kjempen ville valgt kunnskap. Ikke at jeg ønsker han ut, det er bare slik jeg ville tenkt hvis jeg var deltaker selv.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, tonebelinda skrev:

Blir nok tøft for dem på gården og klare ukesoppdrag om Halvor skulle ryke ut. Han jobber mye, og kan svært mye. Mye mer enn de fleste av de andre der inne. 
Jeg skjønner ikke at de andre har giddet å jobbe så mye jeg, om storbonden er så lat som det fremstilles på tv. 

Det vel kanskje fordi de vil ha penger til mat? Jeg vet ikke, men dårlig at storbonden ligger å drar seg til noen vekker han og Trym når frokosten er ferdig. Virker jo nesten som Halvor er storbonde og ikke Mats 

Skrevet

Jeg håper Halvor vinner. Han står på med jobbing og er en alle tiders kar.

Eunike er også en jeg liker, så hun kan godt vinne hun også. Hvis Halvor ryker ut før henne vel og merke 😊

Geir er på feil plass, rett og slett feil planet. Jeg ser for meg at det må være ett mareritt å omgås han uansett hvilken setting.

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg håper Halvor vinner. Han står på med jobbing og er en alle tiders kar.

Eunike er også en jeg liker, så hun kan godt vinne hun også. Hvis Halvor ryker ut før henne vel og merke 😊

Geir er på feil plass, rett og slett feil planet. Jeg ser for meg at det må være ett mareritt å omgås han uansett hvilken setting.

Einig, en flott og klok fyr :) Håper presten ikke presterer å vinne tvekampen...

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Han er sterk så han vinner nok i de fleste grener 

Tviler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...