AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jeg dater en mann nå, og det er nok ikke lenge til vi skal ha sex. Men denne mannen er 195 cm høy, og veldig stor. Så jeg lurer litt på hvordan det blir å ha sex. Så hjelper det ikke, at jeg er bare 160 cm. Litt redd for at bare det å ri blir vanskelig. Og misjonær må jo å bli vanskelig, da han har så stor mage. Noen som har erfaring og tips og komme med? Anonymkode: b9670...556
cmd Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en mann nå, og det er nok ikke lenge til vi skal ha sex. Men denne mannen er 195 cm høy, og veldig stor. Så jeg lurer litt på hvordan det blir å ha sex. Så hjelper det ikke, at jeg er bare 160 cm. Litt redd for at bare det å ri blir vanskelig. Og misjonær må jo å bli vanskelig, da han har så stor mage. Noen som har erfaring og tips og komme med? Anonymkode: b9670...556 Hvorfor noen med erfaringer? bare finn det selv ut da. Du skriver jo at dere skal ha sex snart. Det fins mange forskjellig stillinger så du kan evt prøve?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 5 timer siden, cmd skrev: Hvorfor noen med erfaringer? bare finn det selv ut da. Du skriver jo at dere skal ha sex snart. Det fins mange forskjellig stillinger så du kan evt prøve? Fordi det hadde vært fint, å høre erfaringene til andre. Jeg har bare hatt sex med slanke menn. Og første gangen vil man gjerne, at det skal være bra, og ikke mye kløning. Anonymkode: b9670...556
cmd Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det hadde vært fint, å høre erfaringene til andre. Jeg har bare hatt sex med slanke menn. Og første gangen vil man gjerne, at det skal være bra, og ikke mye kløning. Anonymkode: b9670...556 Du kan fort bli overrasket. Du kan også gjøre /være aktivt.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en mann nå, og det er nok ikke lenge til vi skal ha sex. Men denne mannen er 195 cm høy, og veldig stor. Så jeg lurer litt på hvordan det blir å ha sex. Så hjelper det ikke, at jeg er bare 160 cm. Litt redd for at bare det å ri blir vanskelig. Og misjonær må jo å bli vanskelig, da han har så stor mage. Noen som har erfaring og tips og komme med? Anonymkode: b9670...556 Hadde sex med en på 190 for en stund siden og jeg er også 160 cm. Han var stor nedentil og kom veldig sent.. gjorde litt vondt å ri han. Stort utstyr er uvant for meg😅 Men deilig er han;) Spes bakfra! det med mage vet jeg ikke. Fedme tenner ikke meg.. Anonymkode: 808ad...d42
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex med en på 190 for en stund siden og jeg er også 160 cm. Han var stor nedentil og kom veldig sent.. gjorde litt vondt å ri han. Stort utstyr er uvant for meg😅 Men deilig er han;) Spes bakfra! det med mage vet jeg ikke. Fedme tenner ikke meg.. Anonymkode: 808ad...d42 Takk for svar. Men her var det en overvektig, høy mann jeg ville ha erfaringer med. Jeg har hatt sex med menn på over 2 m, men de har vært slanke. Da får vi jo til alle stillinger. Anonymkode: b9670...556
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 3 timer siden, cmd skrev: Du kan fort bli overrasket. Du kan også gjøre /være aktivt. Nå er jeg vant til å være aktiv. Men ser for meg, at å ri denne mannen blir vanskelig, da bena mine er alt for korte. Anonymkode: b9670...556
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Er 160 og mannen min er 179 . Men har hatt sex me en på 195 og men han var slank . Men bakfra går bra og sikkert at du sitter øverst . Anonymkode: eef05...bb0
cmd Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg vant til å være aktiv. Men ser for meg, at å ri denne mannen blir vanskelig, da bena mine er alt for korte. Anonymkode: b9670...556 Ikke sant, du kan ri både forfra og bakfra. Fungerer ikke på ene siden, bytter du siden når du rir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå