AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Har en sviende smerte under venstre bryst, vondt når jeg trykker-som om det er et sår. Har også vært plaget med litt halsbrann, men drukket mye aspartambrus i det siste og fått magevondt av det. Noen med lignenede erfaringer? Anonymkode: 2e380...35c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Jeg tror du bør diskutere med lege, for dette var det lite sammenheng i. Anonymkode: 7aff2...300
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du bør diskutere med lege, for dette var det lite sammenheng i. Anonymkode: 7aff2...300 Jupp, ble bare litt engstelig. Anonymkode: 2e380...35c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Føles det litt ut som hold? Som når man har trent hardt. Anonymkode: 6e1ce...220
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Føles det litt ut som hold? Som når man har trent hardt. Anonymkode: 6e1ce...220 På en måte, ja. Anonymkode: 2e380...35c
Lykkehjerte Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en sviende smerte under venstre bryst, vondt når jeg trykker-som om det er et sår. Har også vært plaget med litt halsbrann, men drukket mye aspartambrus i det siste og fått magevondt av det. Noen med lignenede erfaringer? Anonymkode: 2e380...35c Ville absolutt sjekket ut hos lege! Brystsmerter og halsbrann skal man ikke ignorere! Kan være symptom på flere ting, også i sammenheng med halsbrannen. Og halsbrann/magevondt kan være i sammenheng med annet, eller det at du ikke tålen aspartan. Ring lege og hør! Fortell om symptomene du har, og ikke prøv å forklare/naturliggjøre de i samme slengen, slik som å si at det sikkert er pga brusen. Det kan være det ja, men la lege vurdere/komme frem til det! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en måte, ja. Anonymkode: 2e380...35c Jeg får vondt på venstre side når jeg spiser fet mat, mye sukker eller kunstig søtning som aspartam selv om man skal visst føle det på høyre istedet for venstre side. Men du må sjekke det hos lege uansett! Lykkehjerte hadde gode tips Anonymkode: 6e1ce...220
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå