Gå til innhold

Hvor mange penger har du på COOP kortet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg et slikt kort for rundt 15 år siden, bruker det hele tiden. Noen ganger får jeg et brev med tilbud og oversikt over hvor mye jeg har tjent i en bestemt periode. Men jeg har lagt merke til at de aldri oppgir total Saldo.

Etter det jeg forstår er kortet likestilt med et bankkort, men får jeg noen renter på pengene? Eller hvordan kan jeg ta ut penger?

Anonymkode: a0d2d...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den Lille Heksa

Gå på coop.no og registrer deg/logg inn, der kan du se oversikten. Du kan ta ut penger på coop-butikker. Tror man får noe renter også men husker ikke hvor mye det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overførte nettopp et par tusenlapper fra coop-kontoen til min bankkonto. 

Anonymkode: 62b55...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal motta en årsoppgave i januar som viser innestående saldo og opptjente renter. Fremkommer også i selvangivelsen. Renter varierer samvirkelagene imellom. Tror jeg får 0,5 % på det jeg har innestående, så det er ikke et sted du lar pengene vokse akkurat. Du kan ta ut disponibelt beløp enten i butikk, eller overføre til bankkonto selv ved å logge deg inn med bank-id.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på Coop.no så vil du få full oversikt :) jeg har vel rundt 300 kr etter et par tre år med kortet. Man kan overføre det til bankkortet på nett

Anonymkode: e52ab...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen år siden jeg har rørt kontoen der, så tror jeg har ca 25 000,-

Handler alt av mat på Coop samt bygg og hageting.

Du kan ta ut penger i butikker eller overføre på nett. (bruker bank ID for å logge inn.)

Ellers så står beløpet stå på selvangivelsen. 

Anonymkode: 09200...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å få rundt 4-500 kr i året :)
Jeg lar det ofte være, som krisepenger, og ender alltid med å bruke det. Håper å få til mer en 500 i år da jeg endelig bor nært en coop butikk igjen. Jeg pleier å utnytte coop kortet mitt om jeg besøker familie også (så selv om jeg er fattig, klarer jeg å skrape litt ekstra på coop kortet sånn)

Endret av Drakan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Coop Mega butikk i gangavstand fra der jeg bor, men jeg bruker den veldig sjelden pga Rema og Kiwi er mye billigere pr vare. Men det hender jeg må innom Coop og kjøpe noe de andre ikke har da, så en gang eller to i mnd handler jeg der likevel.

Flyttet til området i fjor sommer, og på det halvåret tjente jeg opp litt over 90 kr i bonus hos Coop. De står på kontoen der ennå, da det er så lite at jeg kan like godt vente og heller tjene opp litt mer. Etter hva jeg forstår, må man logge seg på kontoen sin hos Coop for å få oversikt og evt be om å få kronene utbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...