Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg meldte meg ut, så lot jeg bare la vær å betale siste kontigent, det er vel 10 år siden og har ikke hørt noe.

Anonymkode: aca5a...783

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg meldte meg ut, så lot jeg bare la vær å betale siste kontigent, det er vel 10 år siden og har ikke hørt noe.

Enig, holder lenge :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jeg vil melde meg inn i et anna, og er litt snålt å være med i to partier da?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme og jeg får mail tilsendt regelmessig med informasjon om partiene(har meldt meg inn i flere partier) og giro til å betale medlemskapet. Jeg får også smser.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Karen olsen skrev:

Problemet er jeg vil melde meg inn i et anna, og er litt snålt å være med i to partier da?

Partiene bryr seg ikke. Det er ingen som sjekker listene opp mot hverandre. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Partiene bryr seg ikke. Det er ingen som sjekker listene opp mot hverandre. 

Ok men jeg har et verv i det ene partiet siden ble nesten presset på meg. Skal jeg sende en mail om det eller bare la være å møte opp?

Skrevet
4 minutter siden, Karen olsen skrev:

Ok men jeg har et verv i det ene partiet siden ble nesten presset på meg. Skal jeg sende en mail om det eller bare la være å møte opp?

Jeg ville sendt mail og spurt. Om vervet ditt har noen oppgaver så er det jo dårlig gjort av deg å ikke møte uten å ha sagt ifra.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg ville sendt mail og spurt. Om vervet ditt har noen oppgaver så er det jo dårlig gjort av deg å ikke møte uten å ha sagt ifra.

Nei har ingen oppgaver, er egentlig bare en slags tittel. Men snart velger de folk til nye verv og kan bare si jeg ikke kan inntill da? 

Skrevet
Akkurat nå, Karen olsen skrev:

Nei har ingen oppgaver, er egentlig bare en slags tittel. Men snart velger de folk til nye verv og kan bare si jeg ikke kan inntill da? 

Ja, det høres helt greit ut. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Karen olsen skrev:

Jeg mener det er vanlig høflighet å si ifra at du melder deg ut. Regner med at det er lokallaget ditt eller noe. Deretter melder du deg ut. Vanligvis har partiet en eller annen mail til de som jobber med medlemsregisteret. Ofte f.eks. [email protected]. Det pleier å stå på hjemmesiden. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Karen olsen skrev:

How

Ække mulig. Blood in, blood out

Anonymkode: 572f1...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...