Gå til innhold

AAP Lang behandlingstid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før du fikk svar på din aap søknad? Har ventet i over en mnd nå men ikke hørt noe enda fra NAV 

Anonymkode: bcfe3...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det i utgangspunktet skal ta 6-8 uker. Jeg har ventet siden oktober.

Anonymkode: eae6b...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok syv uker. Det hadde tatt tre hvis jeg hadde svart Forvaltning samme dagen istedenfor å somle. 

Anonymkode: 71da6...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 mnd, men det var fordi nav laget masse problemer for meg og ikke godkjente spesialist erklæringer. Saksbehandler vurderte min sykdom som ikke sykdom og tok ikke saken til nav legen som den skulle. Nav kontoret min fikk gjennomgå skikkelig fra klageinstansen og jeg fikk medhold. For de fleste går det nok helt greit ca 2 mnd. Sjekk på nav.no og din side, der står kanskje saken din.

Anonymkode: 64042...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

7 mnd, men det var fordi nav laget masse problemer for meg og ikke godkjente spesialist erklæringer. Saksbehandler vurderte min sykdom som ikke sykdom og tok ikke saken til nav legen som den skulle. Nav kontoret min fikk gjennomgå skikkelig fra klageinstansen og jeg fikk medhold. For de fleste går det nok helt greit ca 2 mnd. Sjekk på nav.no og din side, der står kanskje saken din.

Anonymkode: 64042...4e5

Av ren nysjerrighet, hva var det sakbehandleren ikke mente var sykdom? 😱 Godt du fikk mehold til slutt! 

Anonymkode: 37e5e...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folkens om dere ikke vil over på sosialen der dere må selge bil og bruke opp alt dere har spart opp gjennom livet, da må dere aldri overgå dere selv slik jeg gjorde uti arbeidspraksis. Jeg sa ja til 100% for å se om jeg klarte det, og man klarer alt over en kort periode på 1-2mnd når man har utsikt for en jobb. Problemet var at når jeg ikke fikk jobb der etter 2mnd, da følte jeg meg helt utnytta og helt nedfor og mistet til og med AAP fordi de mente jeg ikke var syk nok. Så ikke gjør samme feil som meg. Først må du få jobben, før du gir jernet 100%, ellers sliter du.

Anonymkode: b79dc...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det i utgangspunktet skal ta 6-8 uker. Jeg har ventet siden oktober.

Anonymkode: eae6b...6e1

Over 5 mnd? :O

Anonymkode: bcfe3...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over 5 mnd? :O

Anonymkode: bcfe3...d48

Ikke over. Men 5 mnd.

Anonymkode: 0b24f...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 3 måneder i min sak, så fikk en liten baksmell da jeg ikke var klar over at det ble trukket i skatt. o_o
Og sosial vil ta av de pengene også så... (om du har sosial) vær obs. :) 
Med en gang du får svar, søk om skattekort, eller eventuelt før (vet ikke helt når det er best å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...