AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra? Jeg er ganske slank, untatt akkurat rundt livet. Er faktisk så ille at skjortene mine passer bra resten av kroppen, men er for liten rundt midja når jeg sitter. Har vært sånn en stund. Prøver å trene litt. Problemet mitt er vel at jeg foretrekker slanke/tynne kvinner og tenker at slanke vil ha slanke? Har ikke hatt noe pågang på fem år (untatt med to lubne jenter, men da var jeg ikke interessert og var bare litt sex). Anonymkode: a9a50...daa
Hermine Grang Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Jeg klarer egentlig ikke visualisere hvordan du ser ut. Jeg kan godt ha en mann med noen kilo ekstra og det kan sikkert mange andre på KG også, men hjelper egentlig det deg om du ikke får respons i virkeligheten? Jeg ønsker ikke være spydig, men om du ikke har hatt noe pågang på fem år så er det vel det som er det vesentlige. Nå trenger selvsagt ikke årsaken være vekten din, men uansett hva som er årsaken så bør du jo trolig gjøre noen endringer. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 1 minutt siden, Hermine Grang skrev: Jeg klarer egentlig ikke visualisere hvordan du ser ut. Jeg kan godt ha en mann med noen kilo ekstra og det kan sikkert mange andre på KG også, men hjelper egentlig det deg om du ikke får respons i virkeligheten? Jeg ønsker ikke være spydig, men om du ikke har hatt noe pågang på fem år så er det vel det som er det vesentlige. Nå trenger selvsagt ikke årsaken være vekten din, men uansett hva som er årsaken så bør du jo trolig gjøre noen endringer. Jeg er skinnyfat. Er vel ikke slank, men uten magen ville jeg i det minste vært litt mer normal. Anonymkode: a9a50...daa
Hermine Grang Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skinnyfat. Er vel ikke slank, men uten magen ville jeg i det minste vært litt mer normal. Anonymkode: a9a50...daa Forstår, det er helt greit for min del at mannen er tynnfeit.
Skadeskutt Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Nei det har ikke så stor betydning for meg. min x gjennom ni år er ganske høy, kraftig, men med litt tjukk mage. Tidligere i forholdet var han tjukkere enn han var de siste årene vi var sammen. Når det er sagt så foretrekker jeg en mann som tar vare på seg selv. Så noen sofasliter er jeg ikke interessert i. Han må like å være i aktivitet i tillegg til å slappa av og gjøre ingenting.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Nå snakker jeg kun for meg selv. Men synes skinnyfat er dealbreaker. Anonymkode: c4937...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Synes det mest usexye er hvordan du ser på deg selv og jenter du er interessert i. Anonymkode: fdd46...345 16
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Ser ikke på litt ekstra som en dealbreaker. Tenker heller det er noe annet som forårsaker at det ikke har blitt noe på fem år om du faktisk har prøvd? Anonymkode: fba6d...8fc 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Jeg er veldig godt trent og er naturligvis også kun interessert i menn som er like interessert i trening og kosthold som meg, både for at jeg vil ha en mann med flott kropp, men også for å ha like interesser og at en mann må forstå hvor viktig treningen er for meg. Anonymkode: 287ea...407 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det mest usexye er hvordan du ser på deg selv og jenter du er interessert i. Anonymkode: fdd46...345 Og hvordan ser han på jenter han er interessert i? Anonymkode: 00ee7...55b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Kan du finne et bilde som illustrerer hva det vil si å være skinny fat? Anonymkode: 6de9c...176
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan ser han på jenter han er interessert i? Anonymkode: 00ee7...55b han ser på om de er tynne nok Anonymkode: fdd46...345 3
Molly85 Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 Holdningen din er en dealbreaker for min del. Du har ekstra fett rundt magen, og dermed ikke slank, men du vil selv bare ha jenter som er slanke. 11
Skadeskutt Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 49 minutter siden, Molly85 skrev: Holdningen din er en dealbreaker for min del. Du har ekstra fett rundt magen, og dermed ikke slank, men du vil selv bare ha jenter som er slanke. Hehe, enig i den. Jeg har vært trent (har vært syk lenge og gått opp i vekt, men holder på å gå ned igjen nå) i mange år, men velger ikke partner ut ifra hvordan han ser ut. Har mange ganger opplevd å ikke se på en person som attraktiv ved første møte, men så blir jeg mer og mer kjent med personen, og plutselig er han veldig kjekk. 2
Arktis Skrevet 10. mars 2017 #16 Skrevet 10. mars 2017 Det er ikke noen dealbreaker i det hele tatt. Personlighet 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #17 Skrevet 11. mars 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra? Jeg er ganske slank, untatt akkurat rundt livet. Er faktisk så ille at skjortene mine passer bra resten av kroppen, men er for liten rundt midja når jeg sitter. Har vært sånn en stund. Prøver å trene litt. Problemet mitt er vel at jeg foretrekker slanke/tynne kvinner og tenker at slanke vil ha slanke? Har ikke hatt noe pågang på fem år (untatt med to lubne jenter, men da var jeg ikke interessert og var bare litt sex). Anonymkode: a9a50...daa Men hvorfor slanker du deg ikke? De fleste tykke menn er slanke, utenom rundt livet. Anonymkode: 7fcc1...ecb
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #18 Skrevet 11. mars 2017 Herregud, ta noen hardere grep, da vel? Dette er så typisk mannfolk. Bare å innse at i takt med at damene blir mer selvstendige økonomisk, vil de også være mer kresne på utseendet til mannen de velger å ha som partner. Akkurat som dere har gjort i alle jævla år. Sånn er det bare. Anonymkode: bbd41...943 10
Xcase33 Skrevet 11. mars 2017 #19 Skrevet 11. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra? Jeg er ganske slank, untatt akkurat rundt livet. Er faktisk så ille at skjortene mine passer bra resten av kroppen, men er for liten rundt midja når jeg sitter. Har vært sånn en stund. Prøver å trene litt. Problemet mitt er vel at jeg foretrekker slanke/tynne kvinner og tenker at slanke vil ha slanke? Har ikke hatt noe pågang på fem år (untatt med to lubne jenter, men da var jeg ikke interessert og var bare litt sex). Anonymkode: a9a50...daa Kvinner tenner ikke på menn slik som menn tenner på kvinner ..det er nok det første du må lære deg. Kvinner er lite visuelle ..så hvordan du ser ut har ikke så mye å si egentlig.
Ragnar89 Skrevet 11. mars 2017 #20 Skrevet 11. mars 2017 Bare å begynne å trene, så får du nok de slanke jentene dine 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå