Gå til innhold

"Test" til klarsynte her inne


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, BunnyBlue skrev:

Du tror ikke at man faktisk tror man er synsk? Folk svarer for moro skyld :)

Er tross alt kg, så jo. Ser jo at folk flest på denne nettsiden lider av total mangel på selvinnsikt og allmennkunnskap. Så hadde ikke forundret meg det grann om alle de som kommenterer her faktisk tror at de er synske :)

Anonymkode: 3ea02...457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er tross alt kg, så jo. Ser jo at folk fles, t på denne nettsiden lider av total mangel på selvinnsikt og allmennkunnskap. Så hadde ikke forundret meg det grann om alle de som kommenterer her faktisk tror at de er synske :)

Anonymkode: 3ea02...457

At det er mange rare her, dét er jeg enig i, men jeg håper og tror at det ikke gjelder folk flest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kort, sort hår, tror det er farget

2. ja

3. Noe håndarbeid, tror det er hekling

Anonymkode: bcc1c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/10/2017 den 0.42, bonita93 skrev:

Fasit er ...

1. Hvilken hårfrisyre og farge har jeg? Halvlangt hår, mørkebrunt. Frisyren er rett med midtskill.

2. Har jeg kjæreste? Ja.

3. Hva har jeg som hobby? Maling og trening (styrke).

:) 

Åja, det så jeg at du hadde skrevet fasiten. Var ikke så langt unna da :) 

Anonymkode: bcc1c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 0.42, bonita93 skrev:

Fasit er ...

1. Hvilken hårfrisyre og farge har jeg? Halvlangt hår, mørkebrunt. Frisyren er rett med midtskill.

2. Har jeg kjæreste? Ja.

3. Hva har jeg som hobby? Maling og trening (styrke).

 

:) 

Før jeg leste fasiten fikk jeg opp at du var kunstner anlagt og toppa du hadde kjæreste men jeg kom inn i tråden nåda . Og så faktisk halvlang hår men var usikker på farge , så for meg at du hadde bleka det men originalfargen var mørk så var ikke langt unna . Men kult du er kunstner for de er og og maler mye abstrakt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.3.2017 den 3.13, lokmeister2016 skrev:

Før jeg leste fasiten fikk jeg opp at du var kunstner anlagt og toppa du hadde kjæreste men jeg kom inn i tråden nåda . Og så faktisk halvlang hår men var usikker på farge , så for meg at du hadde bleka det men originalfargen var mørk så var ikke langt unna . Men kult du er kunstner for de er og og maler mye abstrakt :) 

Helt riktig :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 22.54, bonita93 skrev:

Hvis du anser deg som et medium eller under utvikling av klarsynte evner, prøv gjerne disse spørsmålene :) Jeg avslører hva som er riktig etter flere har svart.

1. Hvilken hårfrisyre og farge har jeg?

2. Har jeg kjæreste?

3. Hva har jeg som hobby?

2. ti staver revers. Det kan være at du har opplevd et vondt svik og dermed ikke har kjæreste nå.

3. ypperste prestinne revers. Klarsynt men bruker sitt talent feil. Ser ut til å tenke grunnt ikke dypt igjennom ting. Sjalusi. 

Hva er det med synging?

Hvorfor skal vi fortelle om håret ditt? Er det viktig?

 

Anonymkode: 1ec84...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2. ti staver revers. Det kan være at du har opplevd et vondt svik og dermed ikke har kjæreste nå.

3. ypperste prestinne revers. Klarsynt men bruker sitt talent feil. Ser ut til å tenke grunnt ikke dypt igjennom ting. Sjalusi. 

Hva er det med synging?

Hvorfor skal vi fortelle om håret ditt? Er det viktig?

 

Anonymkode: 1ec84...8c3

Jeg har kjæreste, ikke noe svik i forholdet. Hm, jeg har hørt det før at jeg kan "se", men jeg har ikke så god kontroll på det... Synging? Jeg er glad i å synge :) Kan synge litt i alle fall. 

 

Var bare mer som en test det med håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bonita93 skrev:

Jeg har kjæreste, ikke noe svik i forholdet. Hm, jeg har hørt det før at jeg kan "se", men jeg har ikke så god kontroll på det... Synging? Jeg er glad i å synge :) Kan synge litt i alle fall. 

 

Var bare mer som en test det med håret.

Begynn med å lytte gjennom observasjon og for å utvikle deg å stol på magefølelsen. Når du trekkes mot noe så er det nettop denne følelsen du trenger å lytte til. Og du lærer mye om folk rundt deg ved å se de. Folk har usikkerheter og et dypt følelsesliv som vi ikke forstår når man lytter halvveis. Så studer folk og deres kroppspråk og lytt til magefølelsen.

plutselig kan du hjelpe mange fler. :)

Anonymkode: 1ec84...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bonita93 skrev:

Jeg har kjæreste, ikke noe svik i forholdet. Hm, jeg har hørt det før at jeg kan "se", men jeg har ikke så god kontroll på det... Synging? Jeg er glad i å synge :) Kan synge litt i alle fall. 

 

Var bare mer som en test det med håret.

Dette kortet kan også bety å ta på deg byrder og unngå ansvar.

Anonymkode: 1ec84...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...