AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #21 Skrevet 9. mars 2017 I slike tråder får jeg jeg lyst til å vite kjønn, alder og agenda til TS. Anonymkode: 7ee0f...4a4 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mars 2017 #22 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Til en stygg katt som presser frem gapestokken på KG? Don't think so. Anonymkode: efd0b...279 Katten er ikke stygg, den er sint 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mars 2017 #23 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I slike tråder får jeg jeg lyst til å vite kjønn, alder og agenda til TS. Anonymkode: 7ee0f...4a4 16, jente , troll 4
Poppeloppane Skrevet 9. mars 2017 #24 Skrevet 9. mars 2017 Dette er nok tull. Synes det er forferdelig at noen kan spøke slik med utviklingshemning og CP..😑 6
Poppeloppane Skrevet 9. mars 2017 #25 Skrevet 9. mars 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det bare stygge gutter som liker meg?!? Blir så irritert >:( Har brunt stritt hår, blå øyne, er pen (mye penere enn disse guttene som prøver seg). Hvorfor de tror de har sjans skjønner ikke jeg.. På skolen her om dagen kom nørdegjengen i klassen bort til meg, sa jeg var fin på håret. ''Takk'' svarer jeg og går videre. Plutselig griper han ene meg i armen og spør om nummeret mitt?! Jeg bare gikk uten å svare. Han har en sykt stygg pipestemme og er lavere enn meg! Det har skjedd flere ganger!! Jeg var på date med en fyr engang som jeg hadde møtt på nettet. Han så sykt kjekk ut på profilbildet sitt. Men når jeg møtte ham irl var jeg nærmest i sjokk! Han hadde CP og gikk som en gammel mann med cancer! Snakket rart gjorde han også! At jeg skulle være så uheldig! I tilegg ristet han når han lo! Jeg ble livredd og kunne ikke vente med å komme meg hjem. Når jeg er ute med venner så er det bare de stygge guttene som tar kontakt! Enten er de utviklingshemma, eller så er de direkte heslige i ansiktet! Jeg prøver å komme meg vekk fra dem men da følger de bare etter! Hva er det som gjør at de ikke tar et jævla hint!? Han nerdegutten fortsatte å vise interesser selv om jeg sa jeg ikke var interessert. Eier de ikke sosiale antenner disse mennekene?! Anonymkode: d4c50...b4d Må nok være det brune strie håret ditt som er problemet. 5
Ti.09 Skrevet 9. mars 2017 #26 Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg mener at det ikke finnes noen stygge personer, bare personer som kanskje er litt uheldig med utseendet. Jeg syntes at du skulle ha brukt andre ord, fordi du fremstiller ikke deg selv på en god måte ved å beskrive andre som stygge...Spesielt når de enten har en utviklingshemming eller CP, noe som de faktisk ikke kan noe for. Endret 9. mars 2017 av Tita92 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #27 Skrevet 10. mars 2017 Du er tydeligvis ikke så pen som du tror du er, og disse prøver seg i samme liga. Personligheten din virker heller ikke spesielt tiltakende, så ikke rart du ikke får de du vil ha. Pene jenter med en fin personlighet bruker ikke å ha så store problemer med å dra gutter. Anonymkode: b6ba5...f33 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #28 Skrevet 10. mars 2017 Har man en stygg personlighet så tiltrekker man seg også stygge mennesker. Anonymkode: 16c5d...eac 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #29 Skrevet 10. mars 2017 Yikes, folk svelger dette helt uten kritisk tanke Anonymkode: e1ad0...94a
Gjest Margo Skrevet 10. mars 2017 #30 Skrevet 10. mars 2017 Du har ikke tenkt på at de kanskje bare prøver å være snille med deg? Jeg mener, siden du tydeligvis ikke har vært særlig heldig med hverken personlighet eller utseende..? Noen er veloppdragne og har lyst å ta litt vare på dem som faller utforbi i samfunnet vet du 😘
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #31 Skrevet 11. mars 2017 På 3/9/2017 den 22.27, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det bare stygge gutter som liker meg?!? Blir så irritert >:( Har brunt stritt hår, blå øyne, er pen (mye penere enn disse guttene som prøver seg). Hvorfor de tror de har sjans skjønner ikke jeg.. På skolen her om dagen kom nørdegjengen i klassen bort til meg, sa jeg var fin på håret. ''Takk'' svarer jeg og går videre. Plutselig griper han ene meg i armen og spør om nummeret mitt?! Jeg bare gikk uten å svare. Han har en sykt stygg pipestemme og er lavere enn meg! Det har skjedd flere ganger!! Jeg var på date med en fyr engang som jeg hadde møtt på nettet. Han så sykt kjekk ut på profilbildet sitt. Men når jeg møtte ham irl var jeg nærmest i sjokk! Han hadde CP og gikk som en gammel mann med cancer! Snakket rart gjorde han også! At jeg skulle være så uheldig! I tilegg ristet han når han lo! Jeg ble livredd og kunne ikke vente med å komme meg hjem. Når jeg er ute med venner så er det bare de stygge guttene som tar kontakt! Enten er de utviklingshemma, eller så er de direkte heslige i ansiktet! Jeg prøver å komme meg vekk fra dem men da følger de bare etter! Hva er det som gjør at de ikke tar et jævla hint!? Han nerdegutten fortsatte å vise interesser selv om jeg sa jeg ikke var interessert. Eier de ikke sosiale antenner disse mennekene?! Anonymkode: d4c50...b4d Mulig de styggene guttene er de eneste som vil ta til takke med din måte å være og tenke på? For den er jo ganske stygg! Anonymkode: 43036...4a6 3
Spiteful Skrevet 11. mars 2017 #32 Skrevet 11. mars 2017 (endret) På 9.3.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev: Jeg går vgs Ts Anonymkode: d4c50...b4d Du går IKKE på vgs. Personligheten din er heslig og jeg blir rett og slett kvalm av deg. Ingen vgs. elever er så hjernedøde som du er. Btw, så er du sikkert ikke så pen som du tror du er, sikkert dobbelt så stygg som de guttene som "prøver seg" på deg. Dummeste trolletråden på lenge. Endret 11. mars 2017 av Spiteful 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #33 Skrevet 11. mars 2017 MÅ du ha en gutt da? Hva skal du bruke ham til? Det er da så mye annet gøy å drive med. Les en bok, se tv, driv med datan. Skjønner ikke at dagens ungdom gidder å ha sex engang, greit det var et tidsfordriv på 1800-tallet men nå liksom. Anonymkode: 78e96...009
Ulla Ullsokk Skrevet 11. mars 2017 #34 Skrevet 11. mars 2017 (endret) På 9.3.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det bare stygge gutter som liker meg?!? Blir så irritert >:( Har brunt stritt hår, blå øyne, er pen (mye penere enn disse guttene som prøver seg). Hvorfor de tror de har sjans skjønner ikke jeg.. På skolen her om dagen kom nørdegjengen i klassen bort til meg, sa jeg var fin på håret. ''Takk'' svarer jeg og går videre. Plutselig griper han ene meg i armen og spør om nummeret mitt?! Jeg bare gikk uten å svare. Han har en sykt stygg pipestemme og er lavere enn meg! Det har skjedd flere ganger!! Jeg var på date med en fyr engang som jeg hadde møtt på nettet. Han så sykt kjekk ut på profilbildet sitt. Men når jeg møtte ham irl var jeg nærmest i sjokk! Han hadde CP og gikk som en gammel mann med cancer! Snakket rart gjorde han også! At jeg skulle være så uheldig! I tilegg ristet han når han lo! Jeg ble livredd og kunne ikke vente med å komme meg hjem. Når jeg er ute med venner så er det bare de stygge guttene som tar kontakt! Enten er de utviklingshemma, eller så er de direkte heslige i ansiktet! Jeg prøver å komme meg vekk fra dem men da følger de bare etter! Hva er det som gjør at de ikke tar et jævla hint!? Han nerdegutten fortsatte å vise interesser selv om jeg sa jeg ikke var interessert. Eier de ikke sosiale antenner disse mennekene?! Anonymkode: d4c50...b4d Ojsann, her har vi et holdningsproblem! Men det har vel med alder å gjøre også, så jeg skal ikke moralpreke for mye. Dessuten mistenker jeg at du ikke vil ta det til deg uansett, så jeg skal gjøre det kort og enkelt fra et perspektiv du lett kan forstå: De gutta som du kaller stygge nå... Om noen år er det DE gutta som gjelder (ikke alle, men mange)! Greit at du ikke vil ha dem nå, men oppfør deg pent og vær høflig! Ikke hev deg over dem og behandle dem som du gjør nå. Vis dem respekt! Når den tid kommer at du treffer en knakende kjekk og suksessfull mann med masse selvtillit, som du dør etter å ta på, og tenker at denne mannen MÅ jeg ha.... så viser det seg at det er Theodor i B-klassen for ti år siden, som du ikke husker en gang, men han husker deg og hvordan du oppførte deg med avsky den gangen han endelig turde å be deg om nummeret ditt. Det gjør at han ikke velger å gå ut med deg nå heller, men velger Helene, den grå musa som du heller ikke husker, og hun er IKKE særlig grå lenger, og ved siden av henne synes du ikke engang. Osv Du skjønner tegninga. Endret 11. mars 2017 av Ulla Ullsokk 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #35 Skrevet 11. mars 2017 På 3/9/2017 den 22.56, AnonymBruker skrev: I slike tråder får jeg jeg lyst til å vite kjønn, alder og agenda til TS. Anonymkode: 7ee0f...4a4 Gutt, 15, troll. Anonymkode: 48f21...8d9
Torden Skrevet 11. mars 2017 #36 Skrevet 11. mars 2017 På 10.3.2017 den 8.35, Vera79 skrev: Du har ikke tenkt på at de kanskje bare prøver å være snille med deg? Jeg mener, siden du tydeligvis ikke har vært særlig heldig med hverken personlighet eller utseende..? Noen er veloppdragne og har lyst å ta litt vare på dem som faller utforbi i samfunnet vet du 😘 This 👆 "Nerdene" og de "stygge" tar vare på hverandre 😘 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå