AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Hvorfor er det bare stygge gutter som liker meg?!? Blir så irritert >:( Har brunt stritt hår, blå øyne, er pen (mye penere enn disse guttene som prøver seg). Hvorfor de tror de har sjans skjønner ikke jeg.. På skolen her om dagen kom nørdegjengen i klassen bort til meg, sa jeg var fin på håret. ''Takk'' svarer jeg og går videre. Plutselig griper han ene meg i armen og spør om nummeret mitt?! Jeg bare gikk uten å svare. Han har en sykt stygg pipestemme og er lavere enn meg! Det har skjedd flere ganger!! Jeg var på date med en fyr engang som jeg hadde møtt på nettet. Han så sykt kjekk ut på profilbildet sitt. Men når jeg møtte ham irl var jeg nærmest i sjokk! Han hadde CP og gikk som en gammel mann med cancer! Snakket rart gjorde han også! At jeg skulle være så uheldig! I tilegg ristet han når han lo! Jeg ble livredd og kunne ikke vente med å komme meg hjem. Når jeg er ute med venner så er det bare de stygge guttene som tar kontakt! Enten er de utviklingshemma, eller så er de direkte heslige i ansiktet! Jeg prøver å komme meg vekk fra dem men da følger de bare etter! Hva er det som gjør at de ikke tar et jævla hint!? Han nerdegutten fortsatte å vise interesser selv om jeg sa jeg ikke var interessert. Eier de ikke sosiale antenner disse mennekene?! Anonymkode: d4c50...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg tror kanskje ikke du er så pen som du selv tror du er.... Anonymkode: 8aed1...2b0 29
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Sånn kan det være på barneskolen Slapp av, alt blir annerledes når du kommer til ungdomsskolen Anonymkode: 97522...249 22
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Stygge mennesker tiltrekkes av andre stygge mennesker vet du.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn kan det være på barneskolen Slapp av, alt blir annerledes når du kommer til ungdomsskolen Anonymkode: 97522...249 Jeg går vgs Ts Anonymkode: d4c50...b4d
I Grosny Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje ikke du er så pen som du selv tror du er.... Anonymkode: 8aed1...2b0 Jeg tror TS er pen så det holder, men kanskje det er noe med holdningen? Visavis de stygge gutta framstår hun som uoppnåelig og spennende, men for de pene gutta så er hun kanskje ikke like spennende og uoppnåelig. Til deg TS. Slapp av, det kommer en tid når en av de du liker også liker deg. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Her lukter det trollings. Anonymkode: 48f21...8d9 17
Atleten Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 (endret) Å huff for ei megge du er😣 Med den holdningen din så forundrer det meg at det i det heletatt er noen som liker deg!! Endret 9. mars 2017 av Atleten 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg går vgs Ts Anonymkode: d4c50...b4d Så du er minst 16 år og du skriver, og sikkert snakker, fortsatt som du gjør i HI? Oi sann... Anonymkode: 97522...249 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, Atleten skrev: Å huff for ei megge😣 Med den holdningen din så forundrer det meg litt at det i heletatt er noen som liker deg!! Hadde du møtt meg irl hadde du nok hatt en annen mening Anonymkode: d4c50...b4d 2
elora Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 (endret) Håper vi ikke møter deg i rl og vi ikke blir gutter, ihvertfall vi som er jenter, for da blir vi alle " menn " nørds og utviklingshemmet plutselig ( ikke at det er noe galt med de men det er ihvertfall det i dine øyne ) og du verdens skjønneste. Endret 9. mars 2017 av elora 2
altflyter Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Kanskje du skulle jobbet litt med både de overfladiske holdningene dine og tankene dine om deg selv. 5
I Grosny Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: På skolen her om dagen kom nørdegjengen i klassen bort til meg, Anonymkode: d4c50...b4d Jeg var absolutt nerd på vgs, men nå som middelaldrende er jeg vakrere enn de fleste som gikk i min klasse. Disse nerdegutta kommer til skinne etterhvert som de blir eldre og får mer selvtillit. De er ikke veldig vakre nå, mest fordi de ikke forstår det selv. Mange tenåringsgutter har avtennende lav selvtillitt fordi de prøver seg på jenter på sin egen alder, mens de fysisk egentlig ligger ett par år etter. Det blir avvisninger og dårlig selvbilde av slikt. 2
Atleten Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du møtt meg irl hadde du nok hatt en annen mening Anonymkode: 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du møtt meg irl hadde du nok hatt en annen mening Anonymkode: d4c50...b4d Neppe!!! For jeg er pen😄
wintergirl Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 Mange av de som ikke er pene i ungdomsårene kan bli det med årene vet du, ts. Den nerden kan bli kjekk å få seg en vakker kone. Synd at du snakker så nedsettende om en med CP. Skjønner at du må tenne på guttene selv, men tenk på hvilken utfordringer den gutten har fra før. Greit han ikke var din type, men vis han i det minste litt respekt. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det bare stygge gutter som liker meg?!? Blir så irritert >:( Har brunt stritt hår, blå øyne, er pen (mye penere enn disse guttene som prøver seg). Hvorfor de tror de har sjans skjønner ikke jeg.. På skolen her om dagen kom nørdegjengen i klassen bort til meg, sa jeg var fin på håret. ''Takk'' svarer jeg og går videre. Plutselig griper han ene meg i armen og spør om nummeret mitt?! Jeg bare gikk uten å svare. Han har en sykt stygg pipestemme og er lavere enn meg! Det har skjedd flere ganger!! Jeg var på date med en fyr engang som jeg hadde møtt på nettet. Han så sykt kjekk ut på profilbildet sitt. Men når jeg møtte ham irl var jeg nærmest i sjokk! Han hadde CP og gikk som en gammel mann med cancer! Snakket rart gjorde han også! At jeg skulle være så uheldig! I tilegg ristet han når han lo! Jeg ble livredd og kunne ikke vente med å komme meg hjem. Når jeg er ute med venner så er det bare de stygge guttene som tar kontakt! Enten er de utviklingshemma, eller så er de direkte heslige i ansiktet! Jeg prøver å komme meg vekk fra dem men da følger de bare etter! Hva er det som gjør at de ikke tar et jævla hint!? Han nerdegutten fortsatte å vise interesser selv om jeg sa jeg ikke var interessert. Eier de ikke sosiale antenner disse mennekene?! Anonymkode: d4c50...b4d Det finnes en del av de guttene og mennene som absolutt ikke er kjekke - men som tror at de har sjanse på pene jenter/damer. Du bør prøve ¨overse de... Det kan være et eller annet psykologisk som du "utstråler" som disse fanger opp, hvis de er mange og dette skjer ofte. Hvis ingen kjekke gutter/menn prøver seg på deg (aldri) så er det ikke sikkert at du er så pen som du tror? Altså at du godt kan være søt og pen - men ikke slik du selv forestiller deg? Anonymkode: efd0b...279 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, Evilposelos skrev: Få se bilde da? Til en stygg katt som presser frem gapestokken på KG? Don't think so. Anonymkode: efd0b...279 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå