AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #21 Skrevet 11. mars 2017 Jeg sa til han at jeg ikke ville stresse for å oppnå kjærestestatus, men at jeg ville se han, gjøre ting med han og bli kjent med han. Og også at jeg ikke ville se mot andre menn da jeg holder meg til han. Han synes dette var en fin plan. Men hva han gjør aner jeg ikke. Jeg må be han ta kontakt med meg en vakker dag for dette tærer på meg. Jeg er så forvirra. Jeg vil jo bare bli kjent med han for å se om det kan bli et forhold. Men jeg ønsker ikke samboerskap eller noe. Bare en kjæreste som snakker med meg. Anonymkode: 6450b...7af
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 Sa jeg var forvirra og sa at korte meldinger var kilde til forviklinger. Han er vanskelig å lese på meldinger. Så han sa vi kunne prates når han kommer hjem aner ikke utfallet men heller få tydelig svar fremfor å gå å lure. Anonymkode: 6450b...7af 1
Blablab Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 Jeg tenker at du muligens krisemaksimerer litt pga. det du har opplevd tidligere. Om jeg skjønner det riktig er problemet at han er dårlig på å kommuniserer når dere ikke er sammen? Mens når dere er sammen er det greit? Og dere har kun datet noen uker? Min erfaring er i hvert fall at det er stor variasjon i hvor mye kontakt menn jeg har datet vil ha på chat o.l. Jeg har ikke behov for så mye kontakt utenom møtene selv. Særlig ikke før vi har blitt bedre kjent, for da føler jeg at vi ikke har så mye å snakke om. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #24 Skrevet 12. mars 2017 18 minutter siden, Blablab skrev: Jeg tenker at du muligens krisemaksimerer litt pga. det du har opplevd tidligere. Om jeg skjønner det riktig er problemet at han er dårlig på å kommuniserer når dere ikke er sammen? Mens når dere er sammen er det greit? Og dere har kun datet noen uker? Min erfaring er i hvert fall at det er stor variasjon i hvor mye kontakt menn jeg har datet vil ha på chat o.l. Jeg har ikke behov for så mye kontakt utenom møtene selv. Særlig ikke før vi har blitt bedre kjent, for da føler jeg at vi ikke har så mye å snakke om. Ja det er ingen tvil om at jeg krisemaksimerer. Det vet jeg selv og ønsker også å forklare ovenfor han. Fordi jeg har en ruskete fortid så trenger jeg dessverre en forståelse for at jeg kan frike ut innimellom. Og takler han dette så er jeg heldig. Gjør han ikke det så blir det uansett vanskelig for meg. Jeg trenger ikke mye men jeg trenger litt innimellom. Og når det da blir helt stille så blir jeg veldig usikker. Da er jeg redd jeg har gjort eller sagt noe feil. Det er noe med det at alle trenger bekreftelse og trygghet. Noen trenger litt mer men jeg trenger allikevel mindre enn de fleste. Men nesten ingen ting blir for lite og når jeg da ikke helt skjønner hva han mener, så blir jeg veldig forvirret. Jeg har veldig lyst å prøve å bli kjent med han men jeg kan ikke tvinge han. Men jeg vil heller ikke godta å bli ghosta eller noe sånt. Jeg må faktisk stille litt krav og kravet er å vite om han vil se meg eller ikke. Om jeg vet dette så er det nok. Da kan jeg fint vente. Anonymkode: 6450b...7af 1
Blablab Skrevet 12. mars 2017 #25 Skrevet 12. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er ingen tvil om at jeg krisemaksimerer. Det vet jeg selv og ønsker også å forklare ovenfor han. Fordi jeg har en ruskete fortid så trenger jeg dessverre en forståelse for at jeg kan frike ut innimellom. Og takler han dette så er jeg heldig. Gjør han ikke det så blir det uansett vanskelig for meg. Jeg trenger ikke mye men jeg trenger litt innimellom. Og når det da blir helt stille så blir jeg veldig usikker. Da er jeg redd jeg har gjort eller sagt noe feil. Det er noe med det at alle trenger bekreftelse og trygghet. Noen trenger litt mer men jeg trenger allikevel mindre enn de fleste. Men nesten ingen ting blir for lite og når jeg da ikke helt skjønner hva han mener, så blir jeg veldig forvirret. Jeg har veldig lyst å prøve å bli kjent med han men jeg kan ikke tvinge han. Men jeg vil heller ikke godta å bli ghosta eller noe sånt. Jeg må faktisk stille litt krav og kravet er å vite om han vil se meg eller ikke. Om jeg vet dette så er det nok. Da kan jeg fint vente. Anonymkode: 6450b...7af Da er jeg med, høres veldig lurt ut å ta en prat. Dere har sikkert bare litt ulikt behov for kommunikasjon utenom datene
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #26 Skrevet 12. mars 2017 30 minutter siden, Blablab skrev: Da er jeg med, høres veldig lurt ut å ta en prat. Dere har sikkert bare litt ulikt behov for kommunikasjon utenom datene Helt klart og han har vært opptatt med jobb og jeg har vært hjemme og syk noen dager haha. Må jo gå galt. Så får man se hvilken retning det hele tar. Enten tror han at jeg er helt koko eller så skjønner han hva jeg mener. Kommunikasjon er viktig. Og det tror jeg han også er klar på. Men den balansen er så vanskelig. Og jeg er vant til mer aktive menn enn han her. Men jeg ble veldig glad når han sa vi kunne snakke sammen. Uansett utfall Anonymkode: 6450b...7af 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #27 Skrevet 19. mars 2017 Da har vi snakket sammen, og også truffet hverandre et par ganger. Han har faktisk gjort en del tiltak både for å ringe og for å treffes. Jeg har ikke pusha på noen dypere samtale men har passet på at alt er lett og ledig og vi har hatt det utrolig gøy og fint sammen, men det er ingen fysisk kontakt. Men han ser på meg med det blikket og han sier han ønsker å være fysisk. Men jeg vil ikke pushe heller. Men innimellom er det som han brått blir en lukka ståldør. Han har også nevnt at han er redd han går på en smell nå. Så jeg lurer på om det er en årsak til at han brått setter på alle bremsene. I dag gleda han seg veldig til å se meg og vi storkoste oss sammen hele dagen. Men så ville han brått hjem. Og jeg sa "si ifra om du vil se meg" og han svarte "såklart jeg vil se deg". Jeg kjenner jeg blir litt desperat etter bekreftelse fra han. Og jeg får det jo. Men jeg får det heller ikke. Jeg har jo bekreftelse i hva han faktisk ofrer for å se meg, men jeg har ingen ord. Nå vet jeg jo hva som betyr mest av disse to, men jeg blir allikevel totalt forvirra av dette her. Jeg vet jeg bare må la tiden vise. Men jeg ønsker også en slags lovnad om at tid blir brukt til å se hva det er. Jeg føler jeg pusher han ganske mye, men igjen så må jeg jo også gjøre det for egen del. Fordi jeg vil finne ut av denne fyren. Jeg vil så gjerne se om det kan bli noe. Jeg lurer på om det er galskap å sende han en epost om hva jeg føler og tenker. Da får han tid til å tenke litt. Ingen ting om han. Ikke noe pushy men hvorfor jeg handler som jeg gjør og hvorfor jeg så gjerne ønsker å bli bedre kjent med han. Men så kan det jo tenkes han har samme mål som meg men bare et annet tidsperspektiv på det hele. Ikke vet jeg. Jeg vet bare at jeg blir helt sprø av å ikke helt skjønne hva han egentlig tenker om saken. Anonymkode: 6450b...7af
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #28 Skrevet 19. mars 2017 På 11.3.2017 den 8.52, AnonymBruker skrev: Jeg ville tatt opp tillitsproblemene mine, kanskje den tidligere erfaringen? Ikke noe sånne ekstreme greier som "jeg skjønner ingenting" eller "du må skjerpe deg med..." Og lignende. Er ikke sikkert han tenker over det nei og når han sender en snap så tenker han jo kanskje at det er et tegn fra han til deg om at han tenker på deg. Det ville vært naturlig å si på forhånd ca hvor man skal synes jeg, men det der med å sette av tid uansett hvor mye det koker rundt en er det faktisk ikke alle som får til/prioriterer. Personlig ville det fort blitt litt 'mye' for meg med mld gjennom arbeidsdagen som en normal. Men om du forteller han om usikkerhetene dine kan det hende han ønsker å strekke seg litt ekstra for å trygge deg. Ville også gitt beskjeden om at jeg ønsker en ordentlig samtale om noe jeg tenker en del på den dagen han skal tilbake, ikke mens han har to dager igjen å være borte for eks. Lykke til med alt Anonymkode: 02c39...9e4 Hvorfor skal man si hvor man er til enhver tid? Det er bare tull, her må man ta kontroll på sine egne følelser. Fortell han hvordan du føler og tenker, thats it. Resten må du fikse med deg selv... Anonymkode: bae68...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #29 Skrevet 19. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man si hvor man er til enhver tid? Det er bare tull, her må man ta kontroll på sine egne følelser. Fortell han hvordan du føler og tenker, thats it. Resten må du fikse med deg selv... Anonymkode: bae68...fc3 Hvis ikke så bare skremmer du han bort... Anonymkode: bae68...fc3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #30 Skrevet 19. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man si hvor man er til enhver tid? Det er bare tull, her må man ta kontroll på sine egne følelser. Fortell han hvordan du føler og tenker, thats it. Resten må du fikse med deg selv... Anonymkode: bae68...fc3 Har ingen ting med hvor og hvorfor han er borte. Heller det med å ønske å dele med meg. Han kan godt sitte i Kuala Lumpur. Men det er hyggelig å høre om de trivielle tingene. Jeg får gjerne vite om dette i ettertid. Ansikt til ansikt forteller han gjerne hvor han har vært og hva han gjorde. Men han kan bli borte noen dager uten å si ifra at han blir borte. Og det blir stille. Men nå sist fikk jeg faktisk en Snap fra hvor han var og han ringte og sa hvor han var. Fordi jeg lurte på hva han drev på med jeg har jo ikke ville spørre i frykt for å virke kontrollerende. For det betyr ikke så mye hvor han er. Jeg ønsker nok heller mer en heads-up på at det blir helt dødt fra hans side noen dager. Anonymkode: 6450b...7af 1
exictence Skrevet 19. mars 2017 #31 Skrevet 19. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han kan bli borte noen dager uten å si ifra at han blir borte. Og det blir stille. Det er ikke kontrollerende eller at det virker mistenkelig å spørre hvor har du vært, eller har du hatt det fint, hva har du gjort på, har savnet deg og villet høre fra deg..... Det er helt normalt og positivt å vise interesse. Tenk deg selv, hadde ikke du satt pris på at andre hadde vist deg interesse, savnet deg, spurt hvor du hadde vært mm? På en blid og hyggelig måte, selvfølgelig. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå sist fikk jeg faktisk en Snap fra hvor han var og han ringte og sa hvor han var. Fordi jeg lurte på hva han drev på med jeg har jo ikke ville spørre i frykt for å virke kontrollerende. For det betyr ikke så mye hvor han er. Jeg ønsker nok heller mer en heads-up på at det blir helt dødt fra hans side noen dager. Anonymkode: 6450b...7af Det er ikke kontrollerende å spørre en venn/kjæreste hvor hn er, har du det bra osv. Det er jo bare hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #32 Skrevet 20. mars 2017 Jeg har vært sammen en sånn fyr, bad news! Anonymkode: 8b6ea...412
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå