Gå til innhold

Veldig privat, eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent en fyr et års tid. De siste ukene har vi sett mer til hverandre. Gjort ting sammen og også hatt sex. Jeg vet han liker meg.

Problemer er at han er så privat. Han sier aldri hvor han er eller hva han gjør. Sånn har han alltid vært. Innimellom legger han ut på sosiale medier hvor han er og hva han gjør, men noen ganger er han bare helt borte noen dager. 

Som sagt har han vært sånn siden jeg ble kjent med han. Men han er sånn nå også selv om vi har datet litt. Han sier jo om det er jobb eller privat men det er det.

Jeg kjenner jeg synes dette er vanskelig. Siste jeg var sammen var også veldig privat. Og det viste seg var av "gode" årsaker da han visstnok var gift. 

Han her er ikke gift og han bor alene. Det vet jeg. Men jeg aner jo ikke om han er med andre damer. Jeg har gitt klart uttrykk for at jeg vil bli bedre kjent med han, at jeg liker han og ønsker å se han. Han sier det samme tilbake. 

Men sårene mine fra tidligere erfaringer er såpass dype at jeg sliter med å stole på han. Spesielt når han deler så lite med meg. 

Jeg er bare så utrolig forvirra og jeg skjønner virkelig ingen ting av dette. Kan det være han ikke tenker på å fortelle og å dele? Skal jeg prøve å stole på han inntil bevis viser noe annet? Jeg har ikke lyst å avskrive han før jeg vet mer om hva som skjer. Det er så mye som viser at han vil være med meg i handlinger han gjør og når vi er sammen. Men når vi ikke er sammen, så kan han like gjerne være en hemmelig agent fra Russland. Det er vanskelig å beholde roen og hodet kaldt i en slik situasjon selv om jeg prøver å late som at alt er greit og at jeg bare er blid og søt og forståelsesfull. 

Anonymkode: 6450b...7af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Jeg vurderer faktisk å be han om å skjerpe seg for jeg føler jeg fortjener å få mer tilbakemeldinger. Jeg vet bare ikke hvordan jeg kan legge det frem for han. 

Jeg går med den uroen hele tiden nå fordi jeg ikke aner hva han tenker, hva han gjør, hvor han er osv. Jeg hadde håpet at et forhold med han ville gi glede og ikke bare smerter. 

Han har vært på jobbreise noen dager og da er han helt borte. Han er veldig fokusert på en ting av gangen og kan ikke multitaske. Så han har ingen kontakt med noen på privat basis da. Jeg har selv alltid tid til å gi andre oppmerksomhet selv om det koker rundt meg. 

Jeg tuller ikke når jeg sier han kunne vært en russisk spion :P 

AnonymBruker
Skrevet

Du sier at slik har han alltid vært, så lenge du har kjent ham. Så da vil jeg si at du ikke burde gå inn i et forhold med noen med et ønske eller håp om å endre dem, så å be han "skjerpe seg" virker for meg veldig urimelig. Det jeg imidlertid synes du kan gjøre, er å forklare ham at det setter i gang en tankeprosess hos deg når du ikke vet. Informere han om hvordan du tenker og føler, men samtidig ikke kreve noe av han. 

Anonymkode: 3a9d5...781

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Ja det høres bedre ut. Ble litt feil det fra min side. 

Jeg visste jo han var tilbakeholden men trodde jo han ville bli mer åpen mot meg frivillig når vi begynte å utvikle vennskapet til noe mer. 

Skrevet

Har du spurt han "Hvor er du?" Eller hvor han har vært?  Vil han ikke si det når du spør?

AnonymBruker
Skrevet

Ja så derfor vet jeg hvor han er nå. Men han hadde ikke sagt det om jeg ikke hadde spurt. Og noe kontakt mellom oss er så godt som totalt fraværende når han er borte. Jeg antar han er der enda men jeg vet ikke. Han kan sende meg en Snap av et vinglass uten noe mer forklaring om jeg sender han en Snap for å prøve å få kontakt. 

Skrevet

Samme feilen om og om igjen? Hvorfor det. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, RoH skrev:

Samme feilen om og om igjen? Hvorfor det. 

Tenker du på erfaring med eksen? Han var gift. Eller fant tilbake til eksen mens han var med meg. Jeg vet ikke. Fikk aldri svar på det. Han bare forsvant etter noen heftige måneder med lidenskap. 

Skrevet

Nå vet jeg veldig lite om deg TS og hvem du er, og heller lite om disse mennene. Men det slo meg at du henger deg på menn som ikke kommuniserer hvem de er og hva de vill med deg. Det kan hende at du blir opphengt i denne typen menn med denne typen adferd. Hvordan var behandlet faren din moren din? Hva slags type var han? Tar du etter denne typen adferd, eller er det bare tilfeldig?  Vær bevist på dette. Så kan det jo hende at du er utydelig selv også, Er jo ikke så lett å skjønne hva som foregår inne i hode på andre, eneste mulighet er faktisk kommunikasjon. Blir det ikke bedre ville jeg personlig valgt noen andre i denne fasen i stede for å ta det videre.     

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, RoH skrev:

Nå vet jeg veldig lite om deg TS og hvem du er, og heller lite om disse mennene. Men det slo meg at du henger deg på menn som ikke kommuniserer hvem de er og hva de vill med deg. Det kan hende at du blir opphengt i denne typen menn med denne typen adferd. Hvordan var behandlet faren din moren din? Hva slags type var han? Tar du etter denne typen adferd, eller er det bare tilfeldig?  Vær bevist på dette. Så kan det jo hende at du er utydelig selv også, Er jo ikke så lett å skjønne hva som foregår inne i hode på andre, eneste mulighet er faktisk kommunikasjon. Blir det ikke bedre ville jeg personlig valgt noen andre i denne fasen i stede for å ta det videre.     

Fint innlegg :) 

Ja de siste har vært dårlige på å kommunisere hva de vil med meg. Eller han som var gift var tydelig på at han ville ha en fremtid med meg men så forsvant han og brått stod det at han var gift med eksen. Skjønte aldri noe her helle :P 

Min far har alltid overkjørt min mor. Min mor har regelrett vært en slave for min far mens han var borte på jobbreiser hele tiden. Men han har alltid ringt henne og vært ærlig med hvor han er og hvem han var med. Han inkluderte henne men han har alltid hatt min mor som sin personlige lakei. 

Han jeg treffer nå er jo veldig åpen og ærlig når vi er med hverandre. Da er han lett å snakke med. Men ellers er han veldig lite transparent. 

Jeg kommer til å sende en melding til han om at jeg ikke skjønner noe og at jeg ønsker å snakke med han. Gjerne på telefon eller når han kommer hjem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt opp tillitsproblemene mine, kanskje den tidligere erfaringen? Ikke noe sånne ekstreme greier som "jeg skjønner ingenting" eller "du må skjerpe deg med..." Og lignende.

Er ikke sikkert han tenker over det nei og når han sender en snap så tenker han jo kanskje at det er et tegn fra han til deg om at han tenker på deg. Det ville vært naturlig å si på forhånd ca hvor man skal synes jeg, men det der med å sette av tid uansett hvor mye det koker rundt en er det faktisk ikke alle som får til/prioriterer. Personlig ville det fort blitt litt 'mye' for meg med mld gjennom arbeidsdagen som en normal. Men om du forteller han om usikkerhetene dine kan det hende han ønsker å strekke seg litt ekstra for å trygge deg. 

Ville også gitt beskjeden om at jeg ønsker en ordentlig samtale om noe jeg tenker en del på den dagen han skal tilbake, ikke mens han har to dager igjen å være borte for eks. 

Lykke til med alt :)

Anonymkode: 02c39...9e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt opp tillitsproblemene mine, kanskje den tidligere erfaringen? Ikke noe sånne ekstreme greier som "jeg skjønner ingenting" eller "du må skjerpe deg med..." Og lignende.

Er ikke sikkert han tenker over det nei og når han sender en snap så tenker han jo kanskje at det er et tegn fra han til deg om at han tenker på deg. Det ville vært naturlig å si på forhånd ca hvor man skal synes jeg, men det der med å sette av tid uansett hvor mye det koker rundt en er det faktisk ikke alle som får til/prioriterer. Personlig ville det fort blitt litt 'mye' for meg med mld gjennom arbeidsdagen som en normal. Men om du forteller han om usikkerhetene dine kan det hende han ønsker å strekke seg litt ekstra for å trygge deg. 

Ville også gitt beskjeden om at jeg ønsker en ordentlig samtale om noe jeg tenker en del på den dagen han skal tilbake, ikke mens han har to dager igjen å være borte for eks. 

Lykke til med alt :)

Takk :) 

Ja men det er det å formidle at jeg ønsker å snakke med han, som gir meg mageknipe fortiden. For jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette uten å jage han vekk eller virke sutrete. Men dette innlegget fikk meg til å roe litt ned og vente litt til. Jeg må bare prøve å ta avstand nå. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) 

Ja men det er det å formidle at jeg ønsker å snakke med han, som gir meg mageknipe fortiden. For jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette uten å jage han vekk eller virke sutrete. Men dette innlegget fikk meg til å roe litt ned og vente litt til. Jeg må bare prøve å ta avstand nå. 

Alle er jo forskjellige og kanskje denne fyren liker deg skikkelig godt og gir deg stor margin på å si de 'gale' tingene. Men kanskje har han også dårlige erfaringer eller redsler som gjør at han trekker seg unna om noe blir for vanskelig eller påtrengende, vanskelig å vite på forhånd, men høres veldig lurt ut å roe ned litt ja. Men tar du for mye avstand kommer han sikkert til å lure på om det er noe galt også :P

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle er jo forskjellige og kanskje denne fyren liker deg skikkelig godt og gir deg stor margin på å si de 'gale' tingene. Men kanskje har han også dårlige erfaringer eller redsler som gjør at han trekker seg unna om noe blir for vanskelig eller påtrengende, vanskelig å vite på forhånd, men høres veldig lurt ut å roe ned litt ja. Men tar du for mye avstand kommer han sikkert til å lure på om det er noe galt også :P

Jeg har jo tidligere "pusha" litt uten at han har latt seg skremme. Men samtidig vet jeg også han har hatt forhold der han har følt seg svinebundet. Han har vært i seriøse forhold i hele sitt liv og først nå den senere tid er han singel. Jeg har sagt jeg ikke har noen ønsker om å svinebinde han men at jeg har et ønske om å bli bedre kjent med han. Jeg tror han er litt redd også. 

Nei helt avstand blir det ikke men en uforpliktende Snap i ny og ne kan han få. Det er det jeg har gjort denne uka her.  

Skrevet

Hva sier han når du spør ham direkte hva slags privat ting han har gjort?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du mener med at han er så privat? Mener du at han ikke forteller hva det er han har gjort på i hverdagen, eller at han ikke forteller hva han skal gjøre? Mennesker er ulike, og det er ikke alle som er like meddelsomme av seg.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hva sier han når du spør ham direkte hva slags privat ting han har gjort?

Jeg vil ikke virke misstenksom så har sjeldent spurt rett ut men nå gjorde jeg det og da fikk jeg svar om at det var jobb. Han jobber mye så den tror jeg på. 

2 timer siden, Jubatus skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva det er du mener med at han er så privat? Mener du at han ikke forteller hva det er han har gjort på i hverdagen, eller at han ikke forteller hva han skal gjøre? Mennesker er ulike, og det er ikke alle som er like meddelsomme av seg.

Forteller lite, om jeg da ikke spør om vi skal møtes, men da sist sa han at han skulle reise bort. Og så har jeg da spurt nå om det var jobb eller ferie. 

Jeg sendte en Snap i går med at jeg savna han. Ingen svar men han var heller ikke aktiv på sosiale medier. I dag har han lagt ut hvor han er i verden på sosiale medier. Men ikke er pip. Ikke så mye som en Snap. Men han har likt det bilde jeg la ut i dag. 

Så man kan vel bare konkludere med at dette er game over. Men da skylder han meg å si det rett ut. Ikke behandle meg på denne måten. Jeg fortjener et realt svar. Ikke dette her. Men hvordan be han si ifra til meg uten å bitche? 

AnonymBruker
Skrevet

PS: jeg tror det er litt kaos i toppen på denne fyren men da bør han også fortelle meg såpass. 

AnonymBruker
Skrevet

Er dere kjærester eller bare elskere? 

Anonymkode: cecd4...f3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første er jo å definere forholdet. Er dere sammen? Har dere diskutert eksklusivitet? Blir du introdusert som kjæreste?

Hvis ikke, kan du heller ikke forvente "kjæresteoppførsel". 

Anonymkode: 866c0...2c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...