Gå til innhold

Burde jeg ha kondomer liggende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ganske uheldig tidligere med mannfolk. Har nylig testet meg for alle sykdommer, og har ikke hørt at noe er galt med prøvene. Nå fikk jeg en ny start. Jeg var helt idiot med å ha noe sexuellt med en mann fra tinder på første date for en tid tilbake, for så at jeg oppdager at han slett ikke var seriøs. Nå har jeg testet meg, og tenker: skal jeg skaffe inn kondomer slik at jeg unngår å bli så bekymret igjen? Hva gjør dere? 

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondomer er en selvfølge frem til man er i ett fast forhold. Ikke alt er like lett å kurere

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Det er nok av useriøse kvinnfolk også. Derfor har jeg alltid en 30-pack Grande kondomer fra RFSU i nattbordskuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bondenisse skrev:

Kondomer er en selvfølge frem til man er i ett fast forhold. Ikke alt er like lett å kurere

Enig i det. Det er farlig å holde på uten. Jeg får bestille inn kondomer fra nettet... Jeg har aldri hatt liggende kondomer, men jeg  ble ganske bekymret denne gangen da jeg opplevde å gå på date med en fra tinder, for så at han begynner å forsøke seg sexuellt. Endte med oralsex, og etter det virket han uinteressert i mer kontakt. Jeg trakk meg unna. Han kom igjen og spurte om hvorfor jeg hadde slettet han fra facebook. Jeg sa det var et uhell, for å gi han nok en sjanse.... dum som jeg var... og da hørte jeg ikke mer ifra han.... Slike kan jo ha sykdommer. Ekkelt! : Men nå har jeg testet meg for alt, og vil unngå fare for å bli smittet av noe , så da er det bare å kjøpe kondomer. 

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bare la være å ligge med folk, før du vet de er seriøse og ikke bare fjols som samler på kjønnssykdommer. Hpv kan f.eks smitte selv med kondombruk. 

Anonymkode: cd9f7...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å ha kondomer liggende :) Bedre å ha de å ikke trenge det enn omvendt.

Anonymkode: a6702...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Svinpäls skrev:

Det er nok av useriøse kvinnfolk også. Derfor har jeg alltid en 30-pack Grande kondomer fra RFSU i nattbordskuffen.

Smart ;) 

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg kondomer, bruker det frem til jeg vet vi er eksklusive. Jeg kunne aldri vært med mer enn en av gangen. Men ikke garantert at han tenker det samme. Du kan til og med bestille gratis på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært ganske uheldig tidligere med mannfolk. Har nylig testet meg for alle sykdommer, og har ikke hørt at noe er galt med prøvene. Nå fikk jeg en ny start. Jeg var helt idiot med å ha noe sexuellt med en mann fra tinder på første date for en tid tilbake, for så at jeg oppdager at han slett ikke var seriøs. Nå har jeg testet meg, og tenker: skal jeg skaffe inn kondomer slik at jeg unngår å bli så bekymret igjen? Hva gjør dere? 

Anonymkode: ec914...397

Selvfølgelig har du kondomer tilgjengelig hvis du er i en situasjon hvor du har tilfeldig sex. Et helt merkelig spørsmål, egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blablab skrev:

Selvfølgelig har jeg kondomer, bruker det frem til jeg vet vi er eksklusive. Jeg kunne aldri vært med mer enn en av gangen. Men ikke garantert at han tenker det samme. Du kan til og med bestille gratis på nett.

jeg får bestille i diskre pakke fra nettet. Skal mye til for at jeg har sex med en person, men det er jo greit å ha liggende skulle det skje noe en vakker fin dag ;) 

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TheGirlWhoWaited skrev:

Selvfølgelig har du kondomer tilgjengelig hvis du er i en situasjon hvor du har tilfeldig sex. Et helt merkelig spørsmål, egentlig?

Jeg ønsker forhold, og ikke tilfeldig sex. Men jeg tar ingen sjanser. Har opplevd å ha sex og så stikker de så altfor mange ganger nå. Farlig. 

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker forhold, og ikke tilfeldig sex. Men jeg tar ingen sjanser. Har opplevd å ha sex og så stikker de så altfor mange ganger nå. Farlig. 

Anonymkode: ec914...397

Jojo, men uansett om du inngår et nytt forhold, og du har sex, så ligger risikoen for smitte der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jojo, men uansett om du inngår et nytt forhold, og du har sex, så ligger risikoen for smitte der.

Jeg vet. Nå har jeg bestillt gratis kondomer på nettet. Da har jeg iallefall liggende om det skulle hende noe fantastisk  ;) 

Anonymkode: ec914...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg får bestille i diskre pakke fra nettet. Skal mye til for at jeg har sex med en person, men det er jo greit å ha liggende skulle det skje noe en vakker fin dag ;) 

Anonymkode: ec914...397

Definitivt, det er så lite som skal til for å slippe å bekymre seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blablab skrev:

Definitivt, det er så lite som skal til for å slippe å bekymre seg :) 

Ja , det er sant. I år har jeg kun hatt sex en gang!. Men det har ikke vært ordentlig sex engang. .. Jo kanskje blowjob kan regnes som ordentlig. Jeg var helt idiot i hodet og takket ja til å suge en fyr på første date... Etter det så angret jeg som søren... for jeg hører jo ikke mer fra han.... En fra Tinder. 

Det skal faktisk ikke mer til enn et sug for at man skal bli redd. Jeg har vært til lege pga det ene tilfellet. Jeg tror testene var fine, og at det var ingen sykdommer. Men det er lurt å være forsiktig herretter.  Kondom!!!!

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smart ;) 

Anonymkode: ec914...397

Du skjønte kanskje ikke spøken. Det er ALLTID en 30-pack. Det har med andre ord aldri blitt brukt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Svinpäls skrev:

Du skjønte kanskje ikke spøken. Det er ALLTID en 30-pack. Det har med andre ord aldri blitt brukt noen.

er nok av de som ikke bruker ja ;) 

Anonymkode: ec914...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abn skrev:

Send ham en melding på pur f... og si at du har chlamydia;)

Hvorfor det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...