AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #21 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Jeg hadde tenkt å la det være med det siste innlegget, men jeg vil gjøre det klart at jeg på ingen måte har prøvd eller ønsket å latterliggjøre deg. Jeg beklager at jeg har uttrykt meg på en slik utydelig måte. Men virkelig, prøv å drit i det. Du vet jo at det var jeg som gjorde en feil, og da håper jeg du klarer å legge det på min kappe og ikke la det påvirke deg negativt. Oppfordringen til å snakke med psykologen din om dette er ingenting annet enn velment. Nå skal jeg trekke meg helt ut, håper tråden blir mer av det du ønsket deg, og at du får den beste oppfølgingen mulig fra barnevernet. Det er leit å lese at du har vært igjennom så mye vondt. Jeg beklager at jeg gjorde feil. Jeg tok til meg rådet ditt, så det skal jeg gjøre. Vi kan ha misforstått hverandre. Tusen takk. Anonymkode: 8af0f...b88
Gjest Sugemerke Skrevet 9. mars 2017 #22 Skrevet 9. mars 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg bevise at jeg er 15 år da? Kjenner jeg blir ordentlig irritert nå. Anonymkode: 8af0f...b88 Hvorfor må du bevise at du er 15 år? Du må bare rett og slett leve med at en del av oss ikke tror du er et barn. Uansett er ikke Kvinneguiden rette stedet å rette en slik forespørsel, det bør du som student/barn med omsorgsbehov ha klart å reflektere over til nå. Med den kunnskapsbasen du tydeligvis har bør du benytte deg av de rette kildene for korrekt kunnskap og erfaring for å svare på spørsmålene/ta de rette valgene. Jeg vil anbefale deg å gå til litteraturen, til foreleserne, til psykologen, til nærmeste omsorgsperson eller hva som måtte passe best framfor Kvinneguiden. Hvilken kunnskap som ligger til grunn for svarene her kan være så ymse, og jeg ville ikke basert mine svar på synsing fra en tråd på et nettforum. Endret 9. mars 2017 av Sugemerke
Lykkehjerte Skrevet 9. mars 2017 #23 Skrevet 9. mars 2017 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg bevise at jeg er 15 år da? Kjenner jeg blir ordentlig irritert nå. Anonymkode: 8af0f...b88 TS, kan forstå din irritasjon om du faktisk er 15år. Du kan ikke bevise at du er 15år, det er ikke meningen heller. Vil si at du virker så reflektert i hovedinnlegget, og da hadde jeg håpet at du tok til deg det jeg skrev til deg som jeg gjentar her, som jeg virkelig mente: "Og til ts, dersom det ikke skulle være en oppgave, og du virkelig er 15år som trenger råd: Alle slike råd mht dine spørsmål, får du fra din psykolog og kontaktpersoner i barnevernet! Det er bare disse personene som er rundt deg (sammen med deg), som kan gi deg et godt bilde på hva du trenger, og gi deg tilbud deretter! Så derfor senk skuldrene dine, stopp overtenkingen, og husk at det er mange som er på lag med deg og vil deg vel! Ønsker deg lykke til med alt!" Vil også nevne, og det er slett ikke for å angripe deg, men, jeg stusser litt på at du ikke forstod å kunne lese og ta til deg det positive i det @Rainstorm skrev (og det jeg skrev til deg som til en på 15), dersom du har forståelse nok til å bruke de begrepene du brukte i hovedinnlegget! Ordleggingen din i hovedinnlegget henger også lite sammen med språkbruk som det å kalle noen for et monster. Uansett så jeg håper du leser innleggene en gang til, og tar til deg det som kan tas positivt, å være 15år og bli tatt for en voksen student, det bør du være stolt av, og dersom det er tilfelle, har du en god fremtid der du kan velge og vrake mht hva du ønsker å bli og vil gjøre. For svært oppegående og reflektert virker du, og det langt mer enn mange (faktisk de fleste) andre 15åringer! Så dersom det er tilfelle at du er 15år, må du vite at alle her ønsker deg bare godt! (Jeg skriver dersom fordi man aldri vet helt sikkert hvem som er bak trådene på nett, det er en generell holdning man bør ha, nettvett! Det er altså ikke noe personlig mot noen! ) Du skrev også at dine kontaktpersoner allerede har ytret sin mening om dine behov. Du ønsket helt uavhengiges/andres meninger herfra folk som ikke kjenner deg. Vit at synsing og meninger fra andre som ikke kjenner deg, i den viktige situasjonen du er i, kan føre mindre bra tilstander/situasjon for deg, dersom disse svarene skulle være med på å påvirke ditt fremtidige hjem! Det viktigste, beste og absolutt tryggeste å forholde seg til, er hva de rundt deg og du selv mener og føler! Ønsker deg nok en gang igjen lykke til med alt! Endret 9. mars 2017 av Lykkehjerte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå