Gå til innhold

Spa-hotell i Roma

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet

Noen som kan anbefale et bra spa-hotell i Roma? :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Grenseløst budsjett? Hvis ja, slett ikke umulig at jeg hadde tatt en titt på Boscolo-kjedens Roma-hoteller, f.eks. Boscolo Exedra. 

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 timer siden, Overrasket skrev:

Grenseløst budsjett? Hvis ja, slett ikke umulig at jeg hadde tatt en titt på Boscolo-kjedens Roma-hoteller, f.eks. Boscolo Exedra. 

Ja. Boscolo Exedra ser veldig bra ut, men bassenget var stengt perioden vi hadde tenkt oss dit. Kjenner du til hotellet Trilussa Palace?

Har lagt merke til at du har god kontroll på Roma, har du en god italiensk restaurant du anbefaler også?:) 

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Morsomt at du skulle spørre om det. Jeg har faktisk bodd på Trilussa, men det er over 10 år siden nå. Basert på opplevelsen da ville jeg ikke anbefalt det, men det er mulig de har pusset opp og fornyet tilbudet litt. Det som trakk mest ned for meg, og som ikke har endret seg åpenbart, er plasseringen. Det umiddelbare nabolaget er litt dølt. Man må spasere eller ta trikk for å komme til nabolagene som er verdt å se, og den kvintessensielle Roma-opplevelsen for meg er at man bare setter foten utenfor inngangsdøren og er omgitt av brosteinsbelagte gater og nybakte cornetti. Hva med Hotel Indigo St. George? Der har jeg ikke vært selv, men en spa-glad venninne av meg anbefalte det da jeg spurte. 

Mitt beste Roma-tips er iskremstedet Frigidarium. Null behov for skikkelig mat med et slikt iskremsted. :essen2:

Når det gjelder middag liker jeg nabolaget som ligger vedlagt (samme nabolag, forskjellig utsnitt). Der har du altfor mange steder å velge mellom, ofte skikkelig klassisk, romersk kjøkken. Pasta Cacio e Pepe og annet snadder. Roma Sparita, Spirito di Vino, Le Mani in Pasta, Agaveria, Taverna dei Mercanti og Avageria, alle disse stedene ligger innfor noen skritt fra hverandre. 

hfdns.png

hdfs.png

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Waldorf Astoria :) 

Anonymkode: a07b8...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...