AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Hvordan spiser du druer i syden???? Elsker druer, men redd for smitte. Anonymkode: bdecf...c14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Samme måte som her hjemme. Skyller og spiser. Druene du kjøper på coop indreenfold er alle dyrket i "syden" Anonymkode: 5115b...f31
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Har spist druer 100 vis av ganger i Spania, aldri blitt syk, det er jo disse som blir importert til Norge også.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Trodde vannet fra springen var for infisert med bakterier til å skylle druene i syden. Jeg var så redd for bakterier i Tyrkia at jeg bada de i kokende vann. Ble ødelagt selvfølgelig. En gang matforgiftet - aldri mer.... Anonymkode: bdecf...c14
caroprins Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Først så sørg for å være vaksinert mot hepatitt A pluss kolera. Så kjøper du flaske vann og skyller druene i det. Så går det nok bra.😊 Jeg vasker også eggene utenpå og tørker de godt med papir da jeg ofte finner hønse møkk utenpå de spesielt på Grand Canaria. Bruker også engangshansker til dette som jeg har med meg. Ble veldig syk for endel år siden og tror det var at jeg kom i kontakt med hønse møkka utenpå eggene. Så etter det har jeg vært nøye og det har gått bra.
Gjest EpleDrue Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan spiser du druer i syden???? Elsker druer, men redd for smitte. Anonymkode: bdecf...c14 Jeg spiser epler og druer på samme måte i syden som hjemme i Norge, med munnen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå