AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Hva gjør dere med skitne, sølete, møkkete sko inn og ut av bilene? Både voksen og barn, det blir jo vått og sølete over alt. Anonymkode: 9bca9...f01
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Slår føttene mot hverandre før jeg tar dem inn i bilen for å bli kvitt snø, søle og skitt, og rister/vasker gummimattene jevnlig. Er det så mye annet å gjøre? Anonymkode: 44d4e...0c0 3
tdm900 Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere med skitne, sølete, møkkete sko inn og ut av bilene? Både voksen og barn, det blir jo vått og sølete over alt. Anonymkode: 9bca9...f01 Banker sv det værske før jeg setter meg inn, men at det ikke blir vått og møkkete er ikke til å unngå. En lengre kjøretur tørker opp om ikke anna
Jus sanguinis Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Med tanke på skitne barnesko/barnestøvler i bil så er skinnseter absolutt anbefale da det er lett å vaske og holde rent. Ellers så er det vel som de andre her sier, banke det verste av snø og slikt av seg før man tar føttene inn i bilen.
Fjompen Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Aviser under mattene, som skiftes jevnlig, kattesand i en strømpe under hvert fremsete for å unngå fukt, jevnlig vask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå