AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Noe har skjedd med meg. Jentene i klassen snakker bare om seg selv. Ingen er interessert i meg og mitt liv, uansett hvor mye jeg viser interesse i deres liv. Jeg legger merke til at de spør hverandre litt i blant, så jeg skjønner at det tydeligvis er jeg som er problemet her. Vi er på høyskole-nivå, og jeg er et par år eldre enn de andre jentene. Tidligere har jeg aldri hatt problemer med å komme overens med og bli venner med folk, uansett alder. Nå føler jeg meg oversett, og lite respektert og inkludert, og lurer på hva som er gærent med meg. Jeg regner med jeg har forandret meg som person til det negative, selv om jeg selv ikke klarer å se hvordan jeg har forandret meg eller hva som skiller meg fra de andre jentene. Men noe må det jo være. Det er også andre situasjoner som får meg til å tenke som dette, men da jeg ser disse jentene hver dag er det disse episodene jeg tenker mest på. Og det ødelegger meg. Jeg tror ikke det er noen som liker meg på skolen. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Alle jeg er venner med er liksom sånn "overflate"-vennskap hvor man hilser og prater sammen på skolen, men jeg blir aldri invitert utover med på noe utover dette. Jeg blir ekstremt deprimert. Hva har skjedd? Hvem kan jeg prate med som kan hjelpe meg å bli en bedre person, og å bli likere den jeg var som "alle" likte? Jeg har prøvd psykolog, det hjalp meg ikke - jeg får ikke noe ut av å bare prate men ikke få noen råd tilbake. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: e096f...fc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå