AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hallo. Jeg gikk på cerazette, jeg slutta med det fredag 3. Mars fordi det ødela hode mitt. Jeg begynte å innbille meg ting og se ting, gråte hele tiden, og i det hele tatt(det gav seg et par dager etter jeg tok siste pilla). jeg har tidligere gått på carazette, men glemte å ta den hele tiden - då jeg fikk p-stav, men tok den ut fordi jeg ikke tålte det.. men når jeg gikk på cerazette for første gang høsten 2015, så fikk jeg mensen dagen etter jeg slutta.. nå har jeg ikke fått mensen enda, og jeg kjenner jeg får litt panikk egentlig. I og med at jeg glemte pilla for to uker siden og hadde ubeskyttet sex to dager etterpå..? Og dagen etter hadde jeg en typ prikkende og brennende smerte ved eggstokker og livmor - og jeg hadde rosa utflod. Er det i det hele tatt noen sjanse for at jeg kan være gravid..? Eller er det innbilning..? Anonymkode: f3858...b52
Minya Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Ja det er en sjanse for at du er gravid, men det er også stor sjanse for at du har en kødden syklus og ikke har fått eggløsning enda etter at du slutta med cerazette forrige uke. Det er ikke uvanlig at det tar et års tid etter p-pillebruk før syklusen er tilbake til normalt, så det kan hende kroppen din føler at den skulle hatt mensen, men så er det ingenting å mense ut fordi det ikke har løsnet noe egg. Ta en graviditetstest. Du får kjøpt tester som kan teste tidligst en uke etter forventet mens ikke kom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå