AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Vet at dere ikke er leger og kan diagnostisere meg, men problemet er ikke stort så jeg ønsker ikke å plage legen med dette, men ville bare høre om andre har opplevd lignende. De siste årene har jeg hatt noe problemer med balansen. Ofte hvis jeg snur hodet mens jeg driver med noe kan jeg tippe mot siden. Altså om jeg står mest på venstre fot tipper jeg mot venstre, og omvendt. Jeg klarer jo alltid å holde meg oppe med et lite "whoops", men jeg lurer på om det er noe jeg bør være obs på? Anonymkode: 1a77e...487
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Er du svimmel, eller har du vanskligheter med å koordinere deg selv mens du står på ett ben? Hvis du sliter med svimmelhet kan det være vitaminmangel eller krystallsyke for eksempel. Men dette er noe du må til lege for å undersøke. Om du har dårlig balanse, så er det noe som kan trenes opp. Anonymkode: 42cdf...c09
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du svimmel, eller har du vanskligheter med å koordinere deg selv mens du står på ett ben? Hvis du sliter med svimmelhet kan det være vitaminmangel eller krystallsyke for eksempel. Men dette er noe du må til lege for å undersøke. Om du har dårlig balanse, så er det noe som kan trenes opp. Anonymkode: 42cdf...c09 Nei, ingen svimmelhet, virker bare som om kroppen ikke henger helt med. Så det er sannsynligvis ikke noe som "feiler" meg? Anonymkode: 1a77e...487
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ingen svimmelhet, virker bare som om kroppen ikke henger helt med. Så det er sannsynligvis ikke noe som "feiler" meg? Anonymkode: 1a77e...487 Så klart vanskelig å si. Trener du? Anonymkode: 42cdf...c09
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Jeg synes du bør gå til legen med dette. broren min hadde også litt problemer med balansen. Han skyldte på dårlige sko, var plattfot så han fikk innleggssåler.... men ting ble ikke bedre. Etter en stund ble han veldig dårlig og fikk da påvist hjernetumor. Den dårlige balansen var nok et tidlig tegn. Anonymkode: 37a13...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du bør gå til legen med dette. broren min hadde også litt problemer med balansen. Han skyldte på dårlige sko, var plattfot så han fikk innleggssåler.... men ting ble ikke bedre. Etter en stund ble han veldig dårlig og fikk da påvist hjernetumor. Den dårlige balansen var nok et tidlig tegn. Anonymkode: 37a13...6cb Hvor gammel var han? Og hadde han andre symptomer? Anonymkode: 402c7...8f7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Jeg begynte å få dårlig balanse for noen år siden. Problemet ble bare verre med tiden. Jeg begynte å få problemer med å gå i trapper når jeg ikke holdt meg i rekkverket, stå på et bein, løpe osv. Mamma sa jeg burde få en sjekk. Jeg tok MR og de fikk se det var en skade på lillehjernen (dette var vel visst medfødt) Derfor fikk jeg så dårlig balanse Dette er snart 4 år siden og i dag er balansen så dårlig jeg sitter i rullestol Anonymkode: fab29...cb0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Jeg var ikke svimmel i starten, men sliter med svimmelhet i dag. Anonymkode: fab29...cb0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Jeg synes også du bør snakke med fastlegen. Anonymkode: 4b55e...650 1
sweety pie Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Svimmelhet og dårlig balanse, kan jo være krystallsyken eller? Uansett bør du bli utredet for det. Er ikke normalt å få sånn dårlig balanse.
emilie123 Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 Kanskje på tide med en tur til legen? Jeg synes heller ikke dette er normalt. Og husk, du plager ikke fastlegen, han/hun er der for deg.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 Har du andre plager? Anonymkode: c782f...233
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #14 Skrevet 8. mars 2017 Har dårlig balanse, hadde en hjerneblødning grunnet avm så jeg ville nok gått til legen og fått det sjekket ut... Man vet aldri. Anonymkode: 291db...f1e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #15 Skrevet 8. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dårlig balanse, hadde en hjerneblødning grunnet avm så jeg ville nok gått til legen og fått det sjekket ut... Man vet aldri. Anonymkode: 291db...f1e Avm? Anonymkode: 402c7...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå