AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #41 Skrevet 7. mars 2017 Så hvis man poster bilde av seg selv på KG så dater man flere? Tror ikke den logistikken går helt opp, sikkert ørten mennesker som dater flere uten å poste bilde av seg i bildetråder. Uansett. Er det ikke litt surt å ta dette opp i en slik tråd, ikke med personen det gjelder? Anonymkode: 40670...725 1
Gjest Blaugrana Skrevet 7. mars 2017 #42 Skrevet 7. mars 2017 2 timer siden, Prebs skrev: Jeg vil også date noen fra KG-samfunnetJust saying...... Dog bare en i slengen Haha.. me too! 😁
Silfen Skrevet 7. mars 2017 #43 Skrevet 7. mars 2017 19 minutter siden, Blaugrana skrev: Haha.. me too! 😁 Skulle da virkelig tro du hadde muligheter for det.
Gjest Blaugrana Skrevet 7. mars 2017 #44 Skrevet 7. mars 2017 36 minutter siden, Silfen skrev: Skulle da virkelig tro du hadde muligheter for det. Innboksen fylles ikke akkurat opp av muligheter for dates, og jeg sender heller ikke meldinger selv som kan utvikle seg til dater så da blir det dårlig Eller, har prøvd én gang for en tid tilbake, men hun hadde selvfølgelig type. Heldige mann! Så det har visst blitt med den ene gangen 😜 Tinder gidder jeg ikke (men har vel en sovende profil der), og det er ikke akkurat det store utvalget her på bygda. Men jeg trives såpass godt alene at jeg ikke gjør noe aktivt for å havne i de situasjonene heller da. Så da blir det som det blir
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #45 Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, Blaugrana skrev: Innboksen fylles ikke akkurat opp av muligheter for dates, og jeg sender heller ikke meldinger selv som kan utvikle seg til dater så da blir det dårlig Eller, har prøvd én gang for en tid tilbake, men hun hadde selvfølgelig type. Heldige mann! Så det har visst blitt med den ene gangen 😜 Tinder gidder jeg ikke (men har vel en sovende profil der), og det er ikke akkurat det store utvalget her på bygda. Men jeg trives såpass godt alene at jeg ikke gjør noe aktivt for å havne i de situasjonene heller da. Så da blir det som det blir Hvor i landet bor du? Sånn ca. Og hva slags jenter liker du? Anonymkode: e0bc7...ee9
Silfen Skrevet 7. mars 2017 #46 Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, Blaugrana skrev: Innboksen fylles ikke akkurat opp av muligheter for dates, og jeg sender heller ikke meldinger selv som kan utvikle seg til dater så da blir det dårlig Eller, har prøvd én gang for en tid tilbake, men hun hadde selvfølgelig type. Heldige mann! Så det har visst blitt med den ene gangen 😜 Tinder gidder jeg ikke (men har vel en sovende profil der), og det er ikke akkurat det store utvalget her på bygda. Men jeg trives såpass godt alene at jeg ikke gjør noe aktivt for å havne i de situasjonene heller da. Så da blir det som det blir At du ikke gjør noe ut av det betyr jo ikke at du ikke kunne om du ville. Du er jo kjekk og om man skal tyde tilbakemeldinger du får i bildetrådene så er det nå flere som syns det. Om personligheten så matcher så er det vel bare å chitchatte med den/de du liker på forumet og evt ta det på pm derfra.
Gjest Axl Rose Skrevet 7. mars 2017 #47 Skrevet 7. mars 2017 16 timer siden, Svinpäls skrev: Har ikke KG-damene lært deg nok om KG-mennene til å få deg til å holde deg unna de svina? Bitter for ingen vil date deg? Slapp av hverken kg menn eller resten av menn i Norge vil date grå sure gretne megger. La resten av kvinnene få gjøre som de selv vil. Finnes de som har møtt sin kjære gjennom kg. Ts. Jeg har aldri datet ei kg kvinne så jeg aner ikke hvordan det der er. Jeg datet ikke flere når jeg datet nåværende kjæreste. Før det datet jeg flere. Ikke for å være ekkel, men for å finne ut hvem den rette kan være og hvem jeg fikk mest følelser for. Nå værende ble jeg så fort forelsket i at jeg var sikker i min sak. Trengte ikke date flere. Hvordan resten av kg mannfolka er vet ikke jeg. Kanskje det er en fyr som liker så godt kg damer at han vil helst date alle?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #48 Skrevet 7. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Katten, sphere, stiiigen, ragnar89, nordavind og han i Stavanger Anonymkode: f9e37...c7c Hvem er han i Stavanger? Anonymkode: 4ffa1...d9d
Gjest Cyrus Skrevet 7. mars 2017 #49 Skrevet 7. mars 2017 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Bitter for ingen vil date deg? Slapp av hverken kg menn eller resten av menn i Norge vil date grå sure gretne megger. La resten av kvinnene få gjøre som de selv vil. Finnes de som har møtt sin kjære gjennom kg. Ts. Jeg har aldri datet ei kg kvinne så jeg aner ikke hvordan det der er. Jeg datet ikke flere når jeg datet nåværende kjæreste. Før det datet jeg flere. Ikke for å være ekkel, men for å finne ut hvem den rette kan være og hvem jeg fikk mest følelser for. Nå værende ble jeg så fort forelsket i at jeg var sikker i min sak. Trengte ikke date flere. Hvordan resten av kg mannfolka er vet ikke jeg. Kanskje det er en fyr som liker så godt kg damer at han vil helst date alle? Jeg? Jeg har da nok av andre ting å være bitter over.
Gjest Axl Rose Skrevet 7. mars 2017 #50 Skrevet 7. mars 2017 Akkurat nå, Svinpäls skrev: Jeg? Jeg har da nok av andre ting å være bitter over. Siden du mente at ALLE kg menn er noe svin? Eller var det bare tull?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #51 Skrevet 7. mars 2017 5 timer siden, Ragnar89 skrev: Er nok ikke meg, har kun datet to her inne. Og hun ene har slettet seg.Er forresten ikke noen gutt men en mann for den anonyme som svarte her. Jeg dater aldri to på engang. Fornuftig av deg! Anonymkode: 4ffa1...d9d 1
Gjest Axl Rose Skrevet 7. mars 2017 #52 Skrevet 7. mars 2017 11 timer siden, impressa skrev: "KG-menn"... For en merkelapp å ha Ja det kan jo stå for kule gutter, kåte gutter, eller kvinne gal
Gjest Coolaid Skrevet 7. mars 2017 #53 Skrevet 7. mars 2017 17 timer siden, Froning skrev: Vi KG-menn er noen skikkelig sleipe rakkere.. Pass dere! Vi KG menn er allerede opptatt så vi dater ikke... de beste blir tatt først vettu
Gjest Cyrus Skrevet 7. mars 2017 #54 Skrevet 7. mars 2017 8 minutter siden, Bootyhunter skrev: Siden du mente at ALLE kg menn er noe svin? Eller var det bare tull? Det var et desperat forsøk på ironi da jeg selv jo er en kg-mann.
Gjest Axl Rose Skrevet 7. mars 2017 #55 Skrevet 7. mars 2017 Akkurat nå, Svinpäls skrev: Det var et desperat forsøk på ironi da jeg selv jo er en kg-mann. Ok. Er bare lei å bli kalt svin av sure damer. Kun for jeg er mann. Visste ikke du også var mann siden det ikke sto noe kjønn så sorry det
Gjest Blaugrana Skrevet 7. mars 2017 #56 Skrevet 7. mars 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet bor du? Sånn ca. Og hva slags jenter liker du? Anonymkode: e0bc7...ee9 Midt i mellom Bergen og Oslo. Personlighet, personlighet, personlighet, og kjemi, kjemi kjemi ;-) Har sluttet med å ha preferanser om de skal være mørke og mystiske, langt hår, klisjer som bein i nesa, ikke snuse/røke osv. osv. Er kjemien og personligheten der er jeg mest sannsynlig solgt uavhengig av et spesielt utseende, karriere, kropp, status, politisk syn m.m Men selvfølgelig, det finnes sikkert unntak i en eller annen form. Til nå har jeg falt og vært sammen med ei "prinsesse", badgirl rockejente, mørk og mystisk og ei som var rødhåret. Alle ganske så forskjellig utseendemessig og egenskaper, men med hver sin fantastiske personlighet og kjemi falt jeg pladask 51 minutter siden, Silfen skrev: At du ikke gjør noe ut av det betyr jo ikke at du ikke kunne om du ville. Du er jo kjekk og om man skal tyde tilbakemeldinger du får i bildetrådene så er det nå flere som syns det. Om personligheten så matcher så er det vel bare å chitchatte med den/de du liker på forumet og evt ta det på pm derfra. Will keep that in mind
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #57 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem er han i Stavanger? Anonymkode: 4ffa1...d9d Lurer jeg og på ? Anonymkode: 9f14d...54b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #58 Skrevet 7. mars 2017 Nå skal han møte en KG-dame til i helgen ....Hva gjør jeg?? Anonymkode: d0f1f...cb5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #59 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå skal han møte en KG-dame til i helgen ....Hva gjør jeg?? Anonymkode: d0f1f...cb5 Da er du glad for at du fant ut at han ikke var til å stole på så tidlig. Hvordan vet du at han skal møte en annen til helgen? Anonymkode: f2ffd...782
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #60 Skrevet 7. mars 2017 Dette lukter forsøk på å lage KG-drama Hvorfor ellers skulle det være viktig at denne mannen er på KG? Anonymkode: e0efe...05c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå