Gå til innhold

Er dette dagens 40-åringer!?


Zienna

Anbefalte innlegg

Heldigvis kjenner jeg meg ikke igjen, nærmer meg 40 med stormskritt. Klipper håret mitt hjemme selv, så ingen frisør. Bruker kun 'vanlig' neglelakk. Har noe sminke, men foundation og slikt holder jeg meg unna. Maskara, kajal og øyenskygge, rouge og av og til leppestift. Tar meg 2 min å stelle meg på morgen.

Har dog brukt 10k på en tredemølle og har nok treningsklær. Mølla og yoga, men det var jo engangsinvestering som er langt billigere enn treningsstudio.

Har prøvd falske vipper og falske negler, men ble med den ene gangen.

 

Alle disse tingene som TS nevner ser jeg veldig mange av elevene mine bruke tid og penger på, typisk ungdommer.

Anonymkode: 3b916...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke 40 engang, nærmere 36 og har aldri vært så forsiktig med pengebruken som det jeg er nå. Jeg lever under det jeg gjorde da jeg bodde hjemme hos mamma.

Anonymkode: 3fb50...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel vel..hvis det er sånn det er å bli 40 så finnes det jo et lys i tunnelen 😀 Shoppingtur for meg: "Nei, ikke rør! Se med øynene ikke hendene! Nei, ingen leker i dag! Reis deg opp, det er skittent på gulvet! Ikke plukk i nesa, du er ute blant folk! Ingen her inne hører dårlig, slutt å skrik! Nei, vi skal ikke kjøpe snop i dag!" Osv😏

Vippeextension? Botox? Make-up kurs? Hudanalyse? Spa? Massasje? Hahahahahaha. Yeah right. Så kanskje de som er i 40-årene, og har forholdsvis selvstendige barn, endelig har tid til å skjemme seg selv bort litt - og benytter seg av sjangsen.

Jeg reagerer (er misunnelig) mer på at folk midt i småbarnstiden har tid og økonomi til dette - hva i all verden er det jeg gjør galt som aldri får tid til noe sånn?

 

Anonymkode: 567e6...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...