AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er fattig student og skal på helgetur til Oslo, hvor jeg skal bo i to netter. Har aldri ligget på hotell der før, bare hos bekjente, men ingen er hjemme akkurat denne helgen. Noen som har tips til et hotell som ikke er alt for dyrt, og med grei standard? Helst så sentralt som mulig, skal oppholde meg både ved Bislett og på Nordstrand i løpet av dagene. Også pluss hvis det er treningsrom der (skal dit i forbindelse med et treningsopplegg og hadde vært greit å prøve ut ting på egen hånd), og at det er så sen utsjekk som mulig. Skjønner at det er vanskelig å få et bra hotell billig, men tar imot alle tips!! Anonymkode: d3f4c...0e2
Christiane_W Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Sjekk thonhotels.no. De har ofte enkeltrom ned mot 600 kr/natt i helgene om du planlegger litt frem i tid. De har standard utsjekk kl. 12, men på søndager er de gjerne ganske fleksible og vi har fått et par timer ekstra uten problem når vi har spurt dagen før.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 8 timer siden, Christiane_W skrev: Sjekk thonhotels.no. De har ofte enkeltrom ned mot 600 kr/natt i helgene om du planlegger litt frem i tid. De har standard utsjekk kl. 12, men på søndager er de gjerne ganske fleksible og vi har fått et par timer ekstra uten problem når vi har spurt dagen før. Takk for tipset! Tror du de er like medgjørlige på senere utsjekk på en lørdag? Skal være der torsdag-lørdag Anonymkode: d3f4c...0e2
Christiane_W Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset! Tror du de er like medgjørlige på senere utsjekk på en lørdag? Skal være der torsdag-lørdag Anonymkode: d3f4c...0e2 Vi overnatter stort sett lørdag til søndag om vi tar ei hotellnatt i Oslo, så jeg har ikke erfaring med sen utsjekk lørdag. Men det skader ikke å spørre. Endret 8. mars 2017 av Christiane_W skriveleif...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Bruker alltid hotels.com og booking.com for å søke etter hotell, begge er trygge. Der ser du billigste også Vær litt obs på avstanden fra sentrum, jeg har booket hotell langt i gokk i utlandet.
reiselyst72 Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Om de er medgjørlige avhenger normalt av booking situasjonen på hotellet. Hvis det er fullt natten lørdag til søndag så vil de nok ikke gå med på noe lengre tid for utsjekk da de vil ha romme vasket og gjort klart for nye gjester fortest mulig. Men det er som regel mulig å få hotellet til å oppbevare bagasjen og så komme tilbake og hente den senere. Du kan finne noen tips på rimelige hoteller i Oslo her. Thon Hotels er allerede nevnt og har ofte greie priser. Et tips kan også være å sjekke ut hoteller som tilbyr gratis kveldsmat som Clarion Collection hotellene eller Thon Hotel Terminus. Da kan du fort spare litt penger på matbudsjettet hvis du bare trenger å kjøpe lunsj, Er ikke billig å spise i Oslo heller om man ikke går for Big Mac Meny eller Kebab:-). Alle disse hotellene har for øvrig treningsrom, men jeg har aldri testet de selv.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 Comfort xpress på Youngstorget er som regel veldig billig, og er veldig kult og "rocka". De har lazy sundays med utsjekk 18:00. Anonymkode: cd768...b24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå