Gå til innhold

Mitt liv og fremtid


Escape

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Cel skrev:

Lykke til 💕 Kommer til å følge deg og håper at det ordner seg for deg 💕

Tusen takk :hjerter::hjerte:

Jeg kommer nok til å spørre veldig ofte om råd her inne....

Akkurat nå er det viktigste å finne ut av om jeg skal flytte eller ikke... :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Erterblomsten skrev:

Endelig fant jeg denne tråden som jeg også lagde, slik det blir et mye mer riktig bilde av forholdet til meg og Mamma:

Det er veldig veldig dårlig at jeg nasket i butikk... Og ikke minst flaut. Det er noe jeg angrer mest på i livet mitt og jeg har aldri gjort noe slikt igjen!

 

Alle gjør feil, tenk at det hører fortiden til og prøv å ikke tenke så mye på det! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gjør dumme ting i tenårene, ikke tenk så mye på det. Du virker som en moden, intelligent og snill jente. Skjønner at livet ditt er veldig vanskelig nå, og jeg vet at det er en dårlig trøst men hold ut for livet blir mye bedre etter VGS. 

Men nå bør du prøve å legge vekk alle tankene og Internett, og gå og legge deg hvis du skal komme deg opp på skolen i morgen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Guri meg, for et liv du har levd hittil! :overrasket: 

 

Jeg er sjokkert over det jeg har lest om deg i en annen tråd, om moren og mormoren din. Fy f*** for noen mennesker du har hatt til rollemodeller! Ikke rart at du er såpass langt nede, og jeg blir enda mer sjokkert over dem du har bedt om hjelp fra, som nekter å tro på deg når du trygler om hjelp! (tenkte da på:  "mamma kastet meg ut....")  Sjokkerte meg at denne saksbehandleren fra barnevernet mistrodde deg da du la ut om forholdene i hjemmet ditt. Slike mennesker burde ha fått sparken siden hun egentlig var inhabil i forhold til deg.

Jeg har ikke lest alle trådene dine siden det tar litt tid, men håper og ønsker at det går bra med deg videre.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 0.43, Cel skrev:

Alle gjør feil, tenk at det hører fortiden til og prøv å ikke tenke så mye på det! :klem: 

 

På 6.3.2017 den 0.52, Topplue skrev:

 

 

 

På 6.3.2017 den 0.55, hysj skrev:

 

 

Tusen takk for svar! <3

Endret av Escape
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2017 den 0.11, Topplue skrev:

Å, det var leit å høre. Som om du ikke har nok fra før av. Huff... 

Tusen takk for svar:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorbus

:klem:

Det her høres sårt ut, og jeg får bare lyst til å gi deg en klem!

Det er fint at du startet dagbok, for du er veldig flink til å skrive. Du har en særegen stemme, og du er ryddig og lett å følge. Du burde fortsette med å skrive, ikke bare i dagboken din her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sorbus skrev:

:klem:

Det her høres sårt ut, og jeg får bare lyst til å gi deg en klem!

Det er fint at du startet dagbok, for du er veldig flink til å skrive. Du har en særegen stemme, og du er ryddig og lett å følge. Du burde fortsette med å skrive, ikke bare i dagboken din her :)

 

Åh tusen takk, det er veldig hyggelig å høre:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får en klem fra meg også. :klem:

 

Kan jeg spørre om noe? Du sier at pengene du fikk til mat fra barnevernet er så å si brukt opp. Har du brukt alt på mat? Nei, du trenger ikke gi en forklaring eller noe, men jeg spør fordi at hvis du har brukt de på mat, så har du kanskje ikke fått nok?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, The Kitten skrev:

Du får en klem fra meg også. :klem:

 

Kan jeg spørre om noe? Du sier at pengene du fikk til mat fra barnevernet er så å si brukt opp. Har du brukt alt på mat? Nei, du trenger ikke gi en forklaring eller noe, men jeg spør fordi at hvis du har brukt de på mat, så har du kanskje ikke fått nok?

 

 
 

Tusen takk :hjerte: Jeg får 1 gang i måneden påfyll av penger på en konto i en matbutikk her... Det er akkurat nok altså, men nå som Mormor har vært vekke har jeg måttet handle tannkrem, ny tannbørste, toalettpapir, kjøkkenspray m.m selv og da gikk budsjettet litt i minus denne måneden... :P

Endret av Erterblomsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Håper ikke du tok det negativt, for jeg mente ikke å kritisere deg eller ditt forbruk på noe som helst måte. :klemmer:

Angående eksen din: Det beste du kan gjøre er å slette ham fra Facebook (om du ikke alt har gjort det). Egentlig burde det vært en funksjon der, hvor man kan sette innstillingene selv på "personer man ikke kan søke opp."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...