AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg lurer litt på dette. Det er jo så mye snakk om å finne urkraften i seg selv når man føder naturlig og må jobbe med kroppen. Det er viktig å holde de medisinske grunner utenfor denne diskusjonen for en del kvinner har jo rett og slett ikke et valg når deres og barnets helse står på spill. Men kvinner som velger et keisersnitt på grunn av fødselsangst for eksempel, fremfor en naturlig fødsel, ser dere menn på disse kvinnene som litt...veike? Er ordentlig urkraft sexy? Er det lettere å sette enda større pris på sin kone eller samboer når hun har født ditt barn på den naturlige måten kontra en operasjon som man egentlig ikke trenger? Anonymkode: ead51...f5d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 En fødsel skal ikke være "sexy" Anonymkode: e7788...3d8 25
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Jeg finner ingenting sexy med fødsler enten det er naturlig eller unaturlig fødsel.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Hvorfor må absolutt alt handle om sex? Fotballfrua stiller i tanga og push up fire dager etter fødsel, er det sånn det skal være? Handler kvinnekroppen kun om sex og mannens forlystelse? Ikke engang når vi føder så skal vi kunne slappe av med tanke på hva som er sexy? Herregud... Anonymkode: c5a84...015 20
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 I visse miljøer, f eks i store deler av USA, så er det forresten vanlig å bestille seg keisersnitt for ikke å ødelegge musa for gubben. Babyene kommer ut blå i huden og med lungene fulle av fostervann, mamma er full av morfin og får ikke ammet, men hvem bryr seg så lenge dåsa slapp å gjøre det den er skapt for Anonymkode: c5a84...015 10
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på dette. Det er jo så mye snakk om å finne urkraften i seg selv når man føder naturlig og må jobbe med kroppen. Det er viktig å holde de medisinske grunner utenfor denne diskusjonen for en del kvinner har jo rett og slett ikke et valg når deres og barnets helse står på spill. Men kvinner som velger et keisersnitt på grunn av fødselsangst for eksempel, fremfor en naturlig fødsel, ser dere menn på disse kvinnene som litt...veike? Er ordentlig urkraft sexy? Er det lettere å sette enda større pris på sin kone eller samboer når hun har født ditt barn på den naturlige måten kontra en operasjon som man egentlig ikke trenger? Anonymkode: ead51...f5d Vi bryr oss ikke. Det har heller ikke noe med sexy å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 4 minutter siden, jackI0st skrev: Du er bare misunnelig på Fotballfrua ... Fordi jeg også har lyst til å være så usikker på meg selv at jeg stiller i tanga og push up fire dager etter fødsel og selger mine barns privatliv for penger? Ja den var logisk Anonymkode: c5a84...015 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 Jeg tror egentlg ikke menn flest har noen som helst meninger hva slags kvinne man er ut fra fødselen man velger. Anonymkode: 829e6...ee9 4
Perle Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Sexy+fødsel er virkelig to ord som ikke engang bør stå i samme setning. 14
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 Uvesentlig. Det viktige er at ungen kommer ut frisk og sterk. 5
Forundret.. Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 (endret) Spørsmålet til ts var vel ikke om det er sexy å føde men om det er sexy at kvinnen finner kraften i seg selv til å føde naturlig.. Endret 5. mars 2017 av Forundret.. 3
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 En fødende kropp skal på ingen måte objektifiseres. Hvis det er en gang i livet en kvinne skal slippe å føle sexpress så er det under fødsel. Menn gir vel faen så lenge det går bra med mor og barn. Herregud da! 5
Silfen Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 Tja, har vel fått kommentarer som at det er imponerende, fantastisk, awesome, sterkt etc, men tror ikke sexy har vært brukt. 1
Gjest Natron Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Fordi jeg også har lyst til å være så usikker på meg selv at jeg stiller i tanga og push up fire dager etter fødsel og selger mine barns privatliv for penger? Ja den var logisk Anonymkode: c5a84...015 Jeg vet ikke om du er usikker på deg selv eller ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor Fotballfrua skal trekkes inn som et dårlig eksempel bare fordi hun har smashing kropp rett etter fødsel? Da kan man lett tro det er misunnelse som driver en, og jeg syns Fotballfrua mobbes mer enn nok
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 14 minutter siden, jackI0st skrev: Du er bare misunnelig på Fotballfrua Hvorfor har du laget enda en bruker? Fritidsproblemer? 4
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, jackI0st skrev: Jeg vet ikke om du er usikker på deg selv eller ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor Fotballfrua skal trekkes inn som et dårlig eksempel bare fordi hun har smashing kropp rett etter fødsel? Da kan man lett tro det er misunnelse som driver en, og jeg syns Fotballfrua mobbes mer enn nok Alle kvinner har en smashing kropp rett etter fødsel. 6
Gjest Natron Skrevet 5. mars 2017 #20 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, Boomonster skrev: Hvorfor har du laget enda en bruker? Fritidsproblemer? Hvem? Jeg? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå