Gå til innhold

Kvinner vil bli tatt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var slutt mellom oss og jeg hadde ikke hørt fra han på tre måneder, så ringte han meg og jeg tok telefonen. Trodde han kanskje han skulle snakke om noen ting han hadde glemt i leiligheten min, men han sa "hei, jeg vil snakke med deg. Passer det på fredag?". Han ga meg ingen rom til å være vinglete og det førte til at jeg sa ok. Nå er vi sammen igjen. 

Vi vil "bli tatt" av en vi liker, ikke en vi ikke liker. Så pass på! Dette hadde ikke funket for meg om det var hvem som helst

Anonymkode: a7e5e...c35

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Kanskje jeg bommet. Uten tilleggsopplysninger og sosialt intellekt kan det kanskje misforstås. Som nevnt i hovedinnlegget er det å fatte seg i korthet en kunst. Jeg påberoper ikke meg selv å ha denne evnen.

Kanskje det hadde vært mer korrekt å si at kvinner vil ha en selvsikker mann og så ekstrapolere ut fra det? Budskapet er uansett at det er enkelte universale og biologiske prinsipper som ligger til grunn for tiltrekning og at det er lurt for enhver mann å ha disse i bakhodet i sitt møte med kvinnen.

Når jeg sier at en kvinne vil bli tatt, mener jeg for eksempel at hun liker en mann som ser henne og tør å vise dette, både med initiativ, handling og ord. Hele veien fra han først ser henne til han kler henne naken første gang.
:) 

Det er nok korrekt det du skriver ja. Det motsatte er å være tafatt. Mange som omtaler seg som snill er utrolig needy og tafatte og hvorfor må de nevne at de er snille?Det er jo egentlig noe man burde forvente av en person!

"Jeg er snill gutt" Wow, Gratulerer! Her er medaljen din,kom så går vi og har sex!.....

• Liker 3
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ga meg ingen rom til å være vinglete og det førte til at jeg sa ok. Nå er vi sammen igjen. 

Vi vil "bli tatt" av en vi liker, ikke en vi ikke liker. Så pass på! Dette hadde ikke funket for meg om det var hvem som helst

Darling, you're stating the obvious. 

Det er ingenting som fungerer for alle og på alle, men jeg mener oppriktig talt at det er mange bra menn som ikke oppnår kvinners gunst fordi de er svake, tafatte og mangler initiativ og mot. For disse mennene kan løsningen være så enkel som å endre nettopp dette, både gjennom egne holdninger og handling. 

Jeg har kamerater som ikke engang tør å spørre en jente direkte om hun vil bli med på date per tekstmelding. De går rundt grøten og når de endelig spør er det på en feig og indirekte måte som skyver alt ansvar over på henne. Resultatet er som regel som ventet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Darling, you're stating the obvious. 

Det er ingenting som fungerer for alle og på alle, men jeg mener oppriktig talt at det er mange bra menn som ikke oppnår kvinners gunst fordi de er svake, tafatte og mangler initiativ og mot. For disse mennene kan løsningen være så enkel som å endre nettopp dette, både gjennom egne holdninger og handling. 

Jeg har kamerater som ikke engang tør å spørre en jente direkte om hun vil bli med på date per tekstmelding. De går rundt grøten og når de endelig spør er det på en feig og indirekte måte som skyver alt ansvar over på henne. Resultatet er som regel som ventet. 

Sier det samme som deg, darling, you're stating the obvious. Kvinner som er slik kommer ikke langt de heller. Ekstremt få menn som gidder å bruke tid på ei dame som er så tafatt og sjenert.

Anonymkode: 1edce...388

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Problemet er at dette går litt begge veier. Kanskje er det rett at kvinner liker å bli "tatt" av en sterk mann, men menn liker også å bli "tatt", av en snedig, sjarmerende, kvinnelist-aktig kvinne. Det er to helt forskjellige fremgangsmåter, men har noe veldig grunnleggende ved seg. Mange fra begge kjønn liker initiativrike representanter for det motsatte kjønn.

Endret av Overrasket
Gjest WeirdAlien
Skrevet

Jeg er ikke noe trofé eller et dyr i skogen du skal jakte på. Kvinner er mennesker på to bein som klarer å tenke selv og ta avgjørelser med eget hode. Det virker som du bare tror vi er dyr for menn til bruk og kast. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært å lest noe Mode One e-bøker nå?

Anonymkode: 1a8e0...a9f

Skrevet

DOm dette er sant, som det sikkert er i mange tilfeller, så har jo mange kvinner prinsessenykker. I2017 må kvinner forstå at interaksjonen mellom mann og kvinne ikke er som i en disneyfilm.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lee Jones skrev:

DOm dette er sant, som det sikkert er i mange tilfeller, så har jo mange kvinner prinsessenykker. I2017 må kvinner forstå at interaksjonen mellom mann og kvinne ikke er som i en disneyfilm.

Er det ikke? :icon_frown:

Anonymkode: dd73c...83c

• Liker 4
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
1 time siden, Overrasket skrev:

Problemet er at dette går litt begge veier. Kanskje er det rett at kvinner liker å bli "tatt" av en sterk mann, men menn liker også å bli "tatt", av en snedig, sjarmerende, kvinnelist-aktig kvinne. Det er to helt forskjellige fremgangsmåter, men har noe veldig grunnleggende ved seg. Mange fra begge kjønn liker initiativrike representanter for det motsatte kjønn.

Nå adresserte jeg først og fremst menn i hovedinnlegget, jamfør tittelen.

Det du sier vedrørende kvinnen er riktig hva mine egne preferanser angår. Jeg liker kvinner med tak i og kvinner med attitude. Men jeg mener allikevel at det er en helt annen situasjon for en kvinne som er sjenert og ikke tar initiativ enn det er for en mann.

For kvinnen er sjenanse noe som gjerne blir omtalt som søtt og sjarmerende. Er du en sjenert og initiativløs mann kan du fint gå et helt liv uten kvinner, mens passive og sjenerte kvinner kan passivt forholde seg til tilbudene de vil få gitt at de er noenlunde attraktive. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, det er jeg som skrev første kommentar. Forteller deg at du gjorde en følgefeil, i og med at hun misforstod hva jeg skrev. 

Du er en rotemor, så det er du som roter her, ikke jeg. Men la oss uansett fokusere på tema, nemlig at kvinner vil bli ledet og forført og tatt med storm av menn de finner tiltrekkende. Problemet jeg prøvde belyse er at mannen ikke kan vite om det faktisk før han prøver, siden kvinner er elendige på kommunikasjon

Anonymkode: f1496...435

Det er du som roter her. Men for all del - la oss ikke konsentrere oss om det.

Mannen skal forsikre seg om at kvinnen øsnker å "bli tatt". Dersom han gjør en feil så er det hans ansvar. Det er måter å "ta kvinner" på, da.. Man skal jo sørge for bekreftelser før man går etter byttet. (Har vondt for å stadig refere til kvinner som byttet, men ok for sakens skyld her..)

Skrevet
På 3/5/2017 den 15.09, WubWub skrev:

Alle kvinner liker myke følsomme menn som behandler de med respekt og likeverd. Ingen vil ha en maskulin huleboer. Maskulinitet og machokulturen er noe alle kvinner forakter

det er rart. jeg har da hatt elevillt med draget opp gjennom årene. og har den beste damen nå. jeg er alt du sa i siste linje . damer har forskjellige preferanser, men vet at mange av de digger sterke maskuline menn. er ofte de aller penest damene som liker menn som er mandig og har litt muskler. det er min erfaring vertfall

Skrevet

Ja jeg ville datet deg. Jeg elsker menn som er direkte og som har selvtillit.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, brownbrown skrev:

det er rart. jeg har da hatt elevillt med draget opp gjennom årene. og har den beste damen nå. jeg er alt du sa i siste linje . damer har forskjellige preferanser, men vet at mange av de digger sterke maskuline menn. er ofte de aller penest damene som liker menn som er mandig og har litt muskler. det er min erfaring vertfall

Ja men nå bor jo du i lørenskog, da

Anonymkode: cf3cf...b7d

• Liker 1
Gjest antbug
Skrevet

Jeg liker menn med selvtillit som er tydelige på hva de vil, men det blir fullstendig turnoff hvis de drar machogreiene for langt. Da velger jeg heller han som er litt forsiktig av seg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men nå bor jo du i lørenskog, da

Anonymkode: cf3cf...b7d

Bor ikke i nærheten av lørenskog engang. Så hvorfor nevner du det? Er damene på lørenskog lett på tråden? 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...