Gå til innhold

Kvinner vil bli tatt!

Anbefalte innlegg

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Det er ikke vanskelig å skrive langt. Å skrive kort, presist og konsist er derimot en kunst. Noen få kan si like mye med en setning som andre sier med en hel bok. Om jeg skulle forsøkt å destillere og redusere alt jeg har lært om tiltrekning mellom menn og kvinner til en enkelt setning ville jeg sagt følgende:

Kvinner vil bli tatt!

Av en sterk mann. Både utenfor og innenfor soverommet. 

Det virker som om mange unge menn i dag har problemer med kvinner og vi ser at de fleste trådene på dette forumet er gjennomsyret av svakhet og usikkerhet:

Ville du datet meg? 

Jeg så en jente i dag - hva skal jeg gjøre? Skal jeg hinte litt og føle meg frem? Få henne til å ta initiativ før jeg gjør et fremstøt?

Jeg liker en jente - tror dere hun liker meg? Skal jeg legge igjen en lapp? Skal jeg legge henne til på Facebook?

Neste gang du som mann har problemer med kvinner og er usikker på hva du skal gjøre, så tenk på den setningen over og tenk på hvordan den vil se ut i praksis for din situasjon. Sannsynligvis har du en idé om hvordan, men vil være redd for å faktisk gjøre det. Kanskje trøster du deg med en Disney lignende fantasi hvor jenta velger den snille gutten til slutt eller du ser på jenter som er sammen med snille gutter, men det endrer ikke det faktum at kvinner vil bli tatt.
:) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du skriver stemmer så lenge du er attraktiv i hennes øyne.

Hvis ikke, forvent et leven uten like fra politiet, og ryktespredning/skamming fra samfunnet rundt.

Anonymkode: f1496...435

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: c8be0...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud...synes litt synd på hu jenta som blir kidnappet. Skriker liksom etter sin mor i sånn 20 minutter,og griner. Men han mannen forklarte ganske greit da at damer sier alltid nei, men de mener alltid ja sånn egentlig. Så det er jo greit å vite da.

Anonymkode: 022d5...5fb

• Liker 5
Skrevet

Alle kvinner liker myke følsomme menn som behandler de med respekt og likeverd. Ingen vil ha en maskulin huleboer. Maskulinitet og machokulturen er noe alle kvinner forakter

• Liker 3
Gjest 007_008_007
Skrevet
17 minutter siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Det er ikke vanskelig å skrive langt. Å skrive kort, presist og konsist er derimot en kunst. Noen få kan si like mye med en setning som andre sier med en hel bok. Om jeg skulle forsøkt å destillere og redusere alt jeg har lært om tiltrekning mellom menn og kvinner til en enkelt setning ville jeg sagt følgende:

Kvinner vil bli tatt!

Av en sterk mann. Både utenfor og innenfor soverommet. 

Det virker som om mange unge menn i dag har problemer med kvinner og vi ser at de fleste trådene på dette forumet er gjennomsyret av svakhet og usikkerhet:

Ville du datet meg? 

Jeg så en jente i dag - hva skal jeg gjøre? Skal jeg hinte litt og føle meg frem? Få henne til å ta initiativ før jeg gjør et fremstøt?

Jeg liker en jente - tror dere hun liker meg? Skal jeg legge igjen en lapp? Skal jeg legge henne til på Facebook?

Neste gang du som mann har problemer med kvinner og er usikker på hva du skal gjøre, så tenk på den setningen over og tenk på hvordan den vil se ut i praksis for din situasjon. Sannsynligvis har du en idé om hvordan, men vil være redd for å faktisk gjøre det. Kanskje trøster du deg med en Disney lignende fantasi hvor jenta velger den snille gutten til slutt eller du ser på jenter som er sammen med snille gutter, men det endrer ikke det faktum at kvinner vil bli tatt.

Heldigvis er det kvinner flest ikke representert av de som skriver på KG. Ser for meg en del her som har gått på Livets harde skole, stemmer FrP og synes at Trump er en hederskar. Sannsynligvis er nok noen uføretrygdet. Ikke at det er noe galt med det, men en del kvinnelig medlemmer er nok av den bitre typen. Kanskje noen har opplevd at barnevernet har tatt barna og ser på Rune Fardal som professor emeritus.

Så har du de mer oppegående kvinnene som skriver reflektert og godt.

Det virker som at kvinner som er litt ut på jordet gjerne har spesielle tanker om seksualiteten.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er et avtalt spill er det ok. Hvis ikke er det fryktelig og et overgrep mot jenter. Hvem ønsker vel å bli kidnappet og tvangsgiftet med en mann en ikke vil ha...

Anonymkode: 3fb89...db9

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du skriver stemmer så lenge du er attraktiv i hennes øyne.

Hvis ikke, forvent et leven uten like fra politiet, og ryktespredning/skamming fra samfunnet rundt.

Er det så rart da, dersom du prøver å "ta" en kvinne som ikke vil ha deg?

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, applestories skrev:

Ja, nettopp.. Jeg tror det er selv definisjonen på et overgrep! Folk, assa... ;) 

• Liker 4
Gjest New Girl
Skrevet

"Kvinner vil bli tatt" høres ut som kode for "nei betyr egentlig ja" og er et skummelt råd å gi. Jeg tror de fleste kvinner gir uttrykk for lyst og interesse hvis hun møter en person hun finner attraktiv, og trenger ikke å bli "tatt". 

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
4 minutter siden, New Girl skrev:

"Kvinner vil bli tatt" høres ut som kode for "nei betyr egentlig ja" og er et skummelt råd å gi. Jeg tror de fleste kvinner gir uttrykk for lyst og interesse hvis hun møter en person hun finner attraktiv, og trenger ikke å bli "tatt". 

Kanskje jeg bommet. Uten tilleggsopplysninger og sosialt intellekt kan det kanskje misforstås. Som nevnt i hovedinnlegget er det å fatte seg i korthet en kunst. Jeg påberoper ikke meg selv å ha denne evnen.

Kanskje det hadde vært mer korrekt å si at kvinner vil ha en selvsikker mann og så ekstrapolere ut fra det? Budskapet er uansett at det er enkelte universale og biologiske prinsipper som ligger til grunn for tiltrekning og at det er lurt for enhver mann å ha disse i bakhodet i sitt møte med kvinnen.

Når jeg sier at en kvinne vil bli tatt, mener jeg for eksempel at hun liker en mann som ser henne og tør å vise dette, både med initiativ, handling og ord. Hele veien fra han først ser henne til han kler henne naken første gang.

Gjest New Girl
Skrevet

Ja, mange kvinner liker selvsikre menn som tar initiativ. Men det betyr vel ikke at menn liker kvinner som er helt passive? Syns derfor ordet "tatt" blir feil å bruke. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, applestories skrev:

Nettop. Det er derfor det er et elendig råd å være aggressiv slik som TS anbefaler. Det er et minefelt uten like, for man vet aldri om det eksploderer i ansiktet. Derfor er menn passive nå til dags. Man vet aldri om man havner på den rette siden, og dermed vinner frem.

Ja, jeg vet man trenger litt sosial intelligens osv osv osv. Men menn som ikke har erfaring med kvinner, tør ikke være aggressive, for de frykter det jeg beskrev. Kvinner på sin side er også ganske elendige til å gi signaler. Så det er vanskelig for et utrent øye å se de. Noe disse gutta TS henviser til er, nemlig utrente.

Så de tyr til alkohol i helgene og prøver seg frem. Eller så er de passive til en jente sier rett ut at hun liker ham. Jaktinstinktet og viljen til å ta risiko er fraværende. De frykter å gjøre feil, noe som er trist. 

17 minutter siden, Rotemor skrev:

Ja, nettopp.. Jeg tror det er selv definisjonen på et overgrep! Folk, assa... ;) 

...

Ingen av eksemplene han nevnte i hovedinnlegget nevner noe sånt i det hele tatt....

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av eksemplene han nevnte i hovedinnlegget nevner noe sånt i det hele tatt....

Jeg siterer ikke hovedinnlegget...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg siterer ikke hovedinnlegget...

Da har du gjort en følgefeil. Du får halvparten av poengene du kunne fått for oppgaven.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi liker å bli "tatt!. Men bare av en mann vi liker, og føler oss tiltrukket av. Ikke å bli forsøkt voldtatt eller overfalt av en tulling vi ikke liker og ikke vil ha noe med å gjøre. 

Anonymkode: e45ab...19d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta henne i hånda, led henne.. 

Anonymkode: e2b30...ce6

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du gjort en følgefeil. Du får halvparten av poengene du kunne fått for oppgaven.

Nei, det har jeg ikke. Jeg siterte hun som siterte første kommentar; altså var det første kommentar det ble refert til. Feilen ligger kun hos deg her.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud...synes litt synd på hu jenta som blir kidnappet. Skriker liksom etter sin mor i sånn 20 minutter,og griner. Men han mannen forklarte ganske greit da at damer sier alltid nei, men de mener alltid ja sånn egentlig. Så det er jo greit å vite da.

Anonymkode: 022d5...5fb

Hva kan de si om de faktisk mener nei da?

Anonymkode: ce633...70c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rotemor skrev:

Nei, det har jeg ikke. Jeg siterte hun som siterte første kommentar; altså var det første kommentar det ble refert til. Feilen ligger kun hos deg her.

Lol, det er jeg som skrev første kommentar. Forteller deg at du gjorde en følgefeil, i og med at hun misforstod hva jeg skrev. 

Du er en rotemor, så det er du som roter her, ikke jeg. Men la oss uansett fokusere på tema, nemlig at kvinner vil bli ledet og forført og tatt med storm av menn de finner tiltrekkende. Problemet jeg prøvde belyse er at mannen ikke kan vite om det faktisk før han prøver, siden kvinner er elendige på kommunikasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...