Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, noen som har vært plaget med urinveisinfeksjon her? Har nå gått på en antibiotikakur og har siste tablett i morgen, men fler ikke at det har hjulpet noe særlig. ør jeg bare avvente og se om det komer seg mer, at medisinen får "virke" liksom, eller ør jeg kontakte lege i morgen og be om mer antibiotika?

Og ja, jeg har i forkant av at jeg fikk antibiotika prøvd alle kjerringråd i boka, fra sure drikker til tranebærkapsler til å drikke usannsynlige mengder vann for å "rense opp".

Noen gode råd? Erfaringer?? :sprettoy:

Anonymkode: 68283...a49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager alle skrivefeilene, tastaturet på telefonen hang seg opp... :P

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heisann, noen som har vært plaget med urinveisinfeksjon her? Har nå gått på en antibiotikakur og har siste tablett i morgen, men fler ikke at det har hjulpet noe særlig. ør jeg bare avvente og se om det komer seg mer, at medisinen får "virke" liksom, eller ør jeg kontakte lege i morgen og be om mer antibiotika?

Og ja, jeg har i forkant av at jeg fikk antibiotika prøvd alle kjerringråd i boka, fra sure drikker til tranebærkapsler til å drikke usannsynlige mengder vann for å "rense opp".

Noen gode råd? Erfaringer?? :sprettoy:

Kontakt lege i morgen og ta med morgenurinprøve. Du kan ha fått antibiotika bakteriene du har er resistent mot. Da virker ikke antibiotikaen. 

Du har prøvd alt, for å forebygge? Bruker du bomullsundertøy (ikke string) og vasker både kluter, håndklær og undertøy på minst 60 grader? Er du påpasselig med å ikke være kald på beina og heller ikke fryse? 

Anonymkode: 408d7...19d

Skrevet

Ring legen i morgen

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt lege i morgen og ta med morgenurinprøve. Du kan ha fått antibiotika bakteriene du har er resistent mot. Da virker ikke antibiotikaen. 

Du har prøvd alt, for å forebygge? Bruker du bomullsundertøy (ikke string) og vasker både kluter, håndklær og undertøy på minst 60 grader? Er du påpasselig med å ikke være kald på beina og heller ikke fryse? 

Anonymkode: 408d7...19d

Jeg har prøvd alt for å bli kvitt infeksjonen. Det er det jeg trenger råd om nå når jeg allerede har fått den.  :P Og selvfølgelig gjør jeg det du lister opp her! 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Honey Dew skrev:

Ring legen i morgen

Takk :)

Skrevet

Jeg hadde også tatt en morgenurin i morgentidlig også ringt legen og prøvd å fått tak i en time i morgen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ruskemor skrev:

Jeg hadde også tatt en morgenurin i morgentidlig også ringt legen og prøvd å fått tak i en time i morgen.

Takk for råd,  da gjør jeg det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...