AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Heisann, noen som har vært plaget med urinveisinfeksjon her? Har nå gått på en antibiotikakur og har siste tablett i morgen, men fler ikke at det har hjulpet noe særlig. ør jeg bare avvente og se om det komer seg mer, at medisinen får "virke" liksom, eller ør jeg kontakte lege i morgen og be om mer antibiotika? Og ja, jeg har i forkant av at jeg fikk antibiotika prøvd alle kjerringråd i boka, fra sure drikker til tranebærkapsler til å drikke usannsynlige mengder vann for å "rense opp". Noen gode råd? Erfaringer?? Anonymkode: 68283...a49
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Beklager alle skrivefeilene, tastaturet på telefonen hang seg opp... Anonymkode: 68283...a49
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heisann, noen som har vært plaget med urinveisinfeksjon her? Har nå gått på en antibiotikakur og har siste tablett i morgen, men fler ikke at det har hjulpet noe særlig. ør jeg bare avvente og se om det komer seg mer, at medisinen får "virke" liksom, eller ør jeg kontakte lege i morgen og be om mer antibiotika? Og ja, jeg har i forkant av at jeg fikk antibiotika prøvd alle kjerringråd i boka, fra sure drikker til tranebærkapsler til å drikke usannsynlige mengder vann for å "rense opp". Noen gode råd? Erfaringer?? Anonymkode: 68283...a49 Kontakt lege i morgen og ta med morgenurinprøve. Du kan ha fått antibiotika bakteriene du har er resistent mot. Da virker ikke antibiotikaen. Du har prøvd alt, for å forebygge? Bruker du bomullsundertøy (ikke string) og vasker både kluter, håndklær og undertøy på minst 60 grader? Er du påpasselig med å ikke være kald på beina og heller ikke fryse? Anonymkode: 408d7...19d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt lege i morgen og ta med morgenurinprøve. Du kan ha fått antibiotika bakteriene du har er resistent mot. Da virker ikke antibiotikaen. Du har prøvd alt, for å forebygge? Bruker du bomullsundertøy (ikke string) og vasker både kluter, håndklær og undertøy på minst 60 grader? Er du påpasselig med å ikke være kald på beina og heller ikke fryse? Anonymkode: 408d7...19d Jeg har prøvd alt for å bli kvitt infeksjonen. Det er det jeg trenger råd om nå når jeg allerede har fått den. Og selvfølgelig gjør jeg det du lister opp her! Anonymkode: 68283...a49
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 9 timer siden, Honey Dew skrev: Ring legen i morgen Takk Anonymkode: 68283...a49
Ruskemor Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Jeg hadde også tatt en morgenurin i morgentidlig også ringt legen og prøvd å fått tak i en time i morgen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, Ruskemor skrev: Jeg hadde også tatt en morgenurin i morgentidlig også ringt legen og prøvd å fått tak i en time i morgen. Takk for råd, da gjør jeg det 😊 Anonymkode: 68283...a49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå