Vesentlig Skrevet 5. mars 2017 #1 Del Skrevet 5. mars 2017 I dag har jeg hatt en søndagsmorgen som kvalifiserer til en av de beste hittil i 2017. Jeg våknet av meg selv, lagde skikkelig frokost satte bolledeig og vasket leiligheten. Nå skal jeg tegne litt før jeg drar på familiemiddag og byr på nybakte kanelboller. Har skikkelig godfølelelse i hele kroppen, til tross for at det er søndag. I min verden er søndag vanligvis ukens kjipeste dag, men i dag er skikkelig bra. Hva kvalifiserer til en bra søndag for deg? Er søndag en typisk bra eller dårlig dag og hva gjør du for at den skal bli bra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mars 2017 #2 Del Skrevet 5. mars 2017 Søndag er den beste dagen! Jeg står opp tidlig som alltid, koker kaffe og så gjør jeg bare ting jeg har lyst til. Leser, strikker, ser TV, baker, går tur... Og så vasker jeg gjerne klær. Liker å starte ny uke med tom skittentøyskurven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Del Skrevet 5. mars 2017 Liker søndager:) Pleier å lage god mat, gjerne bake litt, slappe av med samboer og gjerne en brunch med venner. Er alltid ganske avslappet på søndager. Anonymkode: 2e5f6...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Del Skrevet 5. mars 2017 Frokost i skogen eller ved sjøen, etterfulgt av varm dusj hjemme. Så litt avslapping i sofaen før vi drar på familiemiddag eller byr på samme hos oss. Om kvelden ser vi en serie eller en film. Anonymkode: 1445d...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Del Skrevet 6. mars 2017 Helst skal jeg våkne av meg selv mellom kl 7 og 9. Så er det helgefrokost med varme rundstykker, godt pålegg, og kaffe, mens vi sitter i sofaen og ser gamle komiserier på tv (tv-tittingen under frokosten må det bli slutt på når det kommer i unger i hus...). Etter frokost er det en halvtimes bokkos i sofakroken. Så er det husvask, før vi går ut på tur, enten spasertur eller løpetur. Deretter søndagsmiddag heime hos mor, med god mat, dessert, brettspill, og kaffekos. Deretter hjem, lese litt til, lage ukesmeny og handleliste for uken som kommer. Så er det smøring av lunsj og et lite kveldsmåltid, som inntas mens vi ser enda en serie. Nattinatt kl 22. Anonymkode: e7901...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå