Rosalie Skrevet 2. april 2017 #21 Skrevet 2. april 2017 Fordi søvnløshet er vanlig vanlig når man har narkolepsi. Jepp, trøtt så jeg ser dobbelt, men få sove? Nope.
SesameStreet Skrevet 2. april 2017 #23 Skrevet 2. april 2017 Fordi jeg har hatt en uke der jeg har surret med alt og har hatt flause på flause på flause. Våknet med angst, har lyst til å grave meg ned
Gjest blabla- Skrevet 2. april 2017 #24 Skrevet 2. april 2017 Fordi jeg ikke greier å "skru" av hodet mitt, er stresset på grunn av min nåværende situasjon som desperat arbeidssøker, null inntekt og for tiden husløs. Det er rart hvor ubehagelig stille alt har blitt. Telefonen min er helt død, jeg hører aldri fra noen lenger - selv om jeg virkelig forsøker. Kan noen please si at dette ordner seg..? :-/
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #27 Skrevet 2. april 2017 Fordi jeg ikke klarte å sove lenger Anonymkode: 968dc...48e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #28 Skrevet 2. april 2017 11 timer siden, blabla- skrev: Fordi jeg ikke greier å "skru" av hodet mitt, er stresset på grunn av min nåværende situasjon som desperat arbeidssøker, null inntekt og for tiden husløs. Det er rart hvor ubehagelig stille alt har blitt. Telefonen min er helt død, jeg hører aldri fra noen lenger - selv om jeg virkelig forsøker. Kan noen please si at dette ordner seg..? :-/ Jeg krysser fingre og tær for at det ordner seg raskt. Anonymkode: 29c61...4c0
fiole Skrevet 2. april 2017 #29 Skrevet 2. april 2017 Det har jeg bare et logisk svar på, fordi jeg ikke sover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå