Mons Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Er det de som digger metal eller gutter som liker pop som har størst pikk? Eller er det rett og slett slike som meg. De som har en variert musikksmak som har størst pikk?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Klassisk musikk blir størst. Det gir næring til penisen. Anonymkode: eb0c1...608 5
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Eksen min hadde mikropenis (ja det er faktisk noe som heter det på ordentlig, google it..) og han var rockegutt, hørte egentlig bare på rock. men tviler på det har noen sammenheng, for et spørsmål!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 11 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev: Eksen min hadde mikropenis (ja det er faktisk noe som heter det på ordentlig, google it..) og han var rockegutt, hørte egentlig bare på rock. men tviler på det har noen sammenheng, for et spørsmål! Stakkars mann Anonymkode: 2861d...38e 1
Mons Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stakkars mann Anonymkode: 2861d...38e Fordi han hadde micropenis eller fordi han var rockegutt?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Det har ikke noen sammenheng i det heletatt. Anonymkode: 3ab49...7d8
Mons Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke noen sammenheng i det heletatt. Anonymkode: 3ab49...7d8 Kilde?
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars mann Anonymkode: 2861d...38e Han spilte i rockeband og så vidt jeg vet gjør han det enda, det er ikke noe stakkars mann, han er kjempeflink og trives med det. hvis du mente mikropenis så er det jo en penis som alle andre peniser, for det er ikke sånn at alle som ikke har mikropenis har like lang. Klart så er det litt begrensninger, men allikevel. Heldigvis aksepterte han det for det var bare sånn det var.
Mons Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2017 3 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev: Han spilte i rockeband og så vidt jeg vet gjør han det enda, det er ikke noe stakkars mann, han er kjempeflink og trives med det. hvis du mente mikropenis så er det jo en penis som alle andre peniser, for det er ikke sånn at alle som ikke har mikropenis har like lang. Klart så er det litt begrensninger, men allikevel. Heldigvis aksepterte han det for det var bare sånn det var. Så bra vi får et innblikk i hvordan det er å være kjempeflink og ha liten pikk. Takk for din utredning om mikropeniser.
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. mars 2017 #12 Skrevet 4. mars 2017 13 minutter siden, Mons skrev: Så bra vi får et innblikk i hvordan det er å være kjempeflink og ha liten pikk. Takk for din utredning om mikropeniser. bare så du det vet så var det ikke ment som humor, men i fullt alvor.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 4. mars 2017 #13 Skrevet 4. mars 2017 Vel jeg digger metall og egentlig alltid innen rock\hard rock osv. Og jeg har en en enormt liten penis. Men jeg liker også pop musikk så da er vi vel egentlig like langt eller kort er vel et mer riktig ord å bruke
Mons Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, Frus3rtSjokkiz skrev: bare så du det vet så var det ikke ment som humor, men i fullt alvor. å herregud, jeg blir så sliten av damer som snakker om pikk i fullt alvor
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #15 Skrevet 4. mars 2017 Mine ekser har alle vært fan av metal. Melodic death, black metal osv. Alle har likevel ikke hatt like store peniser Anonymkode: e85a9...ec2
Mons Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mine ekser har alle vært fan av metal. Melodic death, black metal osv. Alle har likevel ikke hatt like store peniser Anonymkode: e85a9...ec2 Ok, så denne musikksmaken tyder på en jevn sortering mht størrelse. Tusen takk, nyttig info.
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mars 2017 #17 Skrevet 4. mars 2017 Ja da, for det har jo en helt klar sammenheng
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. mars 2017 #18 Skrevet 4. mars 2017 5 minutter siden, Mons skrev: å herregud, jeg blir så sliten av damer som snakker om pikk i fullt alvor jeg tør jo ikke å gjøre noe annet fordi jeg har skjønt som så at dere er veldig såre når det kommer til snakk om størrelsen, spesielt hvis den er litt liten!!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #19 Skrevet 4. mars 2017 36 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev: Han spilte i rockeband og så vidt jeg vet gjør han det enda, det er ikke noe stakkars mann, han er kjempeflink og trives med det. hvis du mente mikropenis så er det jo en penis som alle andre peniser, for det er ikke sånn at alle som ikke har mikropenis har like lang. Klart så er det litt begrensninger, men allikevel. Heldigvis aksepterte han det for det var bare sånn det var. Seksuelt holder det vel ikke helt mål, men bra for han at han har funnet noe annet han kan mestre Anonymkode: 2861d...38e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #20 Skrevet 4. mars 2017 4 minutter siden, Mons skrev: Ok, så denne musikksmaken tyder på en jevn sortering mht størrelse. Tusen takk, nyttig info. skal sies at han som hørte mest på melodic death hadde størst, black metal hadde litt mindre enn han igjen, rock/rolig metall litt større enn black metal, og prog metal var minst. Men ingen micropenis og alle hadde god størrelse! Bare hyggelig å kunne bidra i undersøkelsen Anonymkode: e85a9...ec2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå