Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 år gammel jente her. Jeg er helt nybegynner på å skrive min egen historie.  Jeg har skrevet litt, men vil høre hva dere synes. Jeg ønsker etterhvert skrive bøker, men de blir da om lenge da jeg har fått erfart litt om skriving. Det er bare en begynnelse. 

Her kommer det: 

 

 

Naboen satt ute i solnedgangen en vakker sommerdag med vin, mat å snakket om det fantastiske livet ved grillen, mens de så på flammende. Jeg satt hjemme på min veranda, med et glass vin kikket på solnedgangen og hørte hvor fint de hadde det, mens jeg viste at jeg skulle dø innen 1 år. Jeg har fått en uhelbredelig frekt. Jeg har ingen familie eller venner igjen. Jeg ga slipp på behandling og flyttet fra storbyen New York til en liten by på landet for og få en roligere hverdag uten mennesker som stresser meg opp med flere mennesker som løper med kaffen og avisen i handa og samtidig løper for og rekke jobben. Jeg bytta det mot et lite hus på landet ved stranda der solen går ned.

Anonymkode: 16b70...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her: Alt er oppdikta

Anonymkode: 16b70...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om planen din er å skrive bok så tror jeg at jeg må gi et så kjedelig svar som at du er nødt til å pugge grammatikk! Innholdsmessig er dette helt ok, ikke noe mer, men alle skrivefeilene og grammatiske feil er et kjempeproblem om du vil bruke tekst som formidlingskanal :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ananas. skrev:

Om planen din er å skrive bok så tror jeg at jeg må gi et så kjedelig svar som at du er nødt til å pugge grammatikk! Innholdsmessig er dette helt ok, ikke noe mer, men alle skrivefeilene og grammatiske feil er et kjempeproblem om du vil bruke tekst som formidlingskanal :)