AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Jeg skal ta med pus på hyttetur nå i Mars, men da er det kun for å holde han inne så han blir kjent med hytta, og gå turer med bånd. Så skal vi tilbake en uke i Mai, Juni, og store deler av Juli og da vil jeg selvfølgelig slippe han løs så han kan kose seg i skogen Jeg er hønemor, som sikkert mange kan kjenne seg igjen i, og tanken på GPS-halsbånd er så betryggende. Det vil bli testet grundig ut hjemme først selvfølelig, og det er nok ikke noe problem å få pus til og bli vant til halsbånd (bare gi han nok godis så funker det meste). Er det noen tips til sånne GPS halsbånd? Det må være komfortabelt for pus, og det må være mulig at halsbåndet løser seg opp hvis han setter seg fast. Jeg har sett litt på denne: https://www.kickstarter.com/projects/pawtrack/pawtrack-gps-cat-tracking-collar noen erfaringer/tanker? Anonymkode: 6861a...8cf
Gjest GulSol Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Har du hatt katten i bånd før? Hvis ikke er det stor sjanse for at katten stopper helt opp.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ta med pus på hyttetur nå i Mars, men da er det kun for å holde han inne så han blir kjent med hytta, og gå turer med bånd. Så skal vi tilbake en uke i Mai, Juni, og store deler av Juli og da vil jeg selvfølgelig slippe han løs så han kan kose seg i skogen Jeg er hønemor, som sikkert mange kan kjenne seg igjen i, og tanken på GPS-halsbånd er så betryggende. Det vil bli testet grundig ut hjemme først selvfølelig, og det er nok ikke noe problem å få pus til og bli vant til halsbånd (bare gi han nok godis så funker det meste). Er det noen tips til sånne GPS halsbånd? Det må være komfortabelt for pus, og det må være mulig at halsbåndet løser seg opp hvis han setter seg fast. Jeg har sett litt på denne: https://www.kickstarter.com/projects/pawtrack/pawtrack-gps-cat-tracking-collar noen erfaringer/tanker? Anonymkode: 6861a...8cf Du bør ikke slippe løs katten i sommer. Den skjønner ikke at hytta er et midlertidig hjem, og vil med stor sannsynlig forsøke å komme seg hjem. Gang på gang. Anonymkode: 213ee...12c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør ikke slippe løs katten i sommer. Den skjønner ikke at hytta er et midlertidig hjem, og vil med stor sannsynlig forsøke å komme seg hjem. Gang på gang. Anonymkode: 213ee...12c Mine katter kunne jeg slippe ut når vi besøkte bestemor og bestefar en uke her og da. Ikke alle katter er som du sier, dette veit nok eier best Anonymkode: 5954c...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå