AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Hei Er det noen her som har hatt kontuguelig med mensen med nesten ingen opphold ? Jeg har fått provera 10mg som jeg skulle gå på i 12 dager. I disse 12 dagene har jeg mer eller mindre hatt mensen, hadde mindre blødning i 4 dager før jeg i dag på min 13 dag fikk full blødning. Er det noen som har gode råd? Jeg blir gal av dette her. Jeg veit snart ikke hva et liv uten mensen er snart. Anonymkode: 818db...cb0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Etter en kur med provera hadde jeg mensen i over ni måneder i strekk. Håper det gir seg raskere for deg. Anonymkode: 07af6...b26
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kontinuerlig Anonymkode: ad98a...38e Takk. Fikk vondt i øynene her... Skjønner ikke at folk må bruke fremmedord som de ikke kan stave riktig når det finnes adekvate norske synonymer. Anonymkode: 86d64...b4e 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter en kur med provera hadde jeg mensen i over ni måneder i strekk. Håper det gir seg raskere for deg. Anonymkode: 07af6...b26 Prøvde du aldri noe annet etter dette? 9mnd er ganske lenge, slet du lenge før dette? Anonymkode: 818db...cb0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Mener du i løpet av de månedene? Nei, jeg prøvde ingenting da, men prøvde p-piller to ganger senere med enda verre resultater (ekstreme blødninger, voldsomme smerter og sykehusinnleggelser). Hadde slitt med uregelmessig, sjelden, kraftig og smertefull mens fra jeg fikk den som 12-åring. Var 18 da jeg fikk provera. Anonymkode: 07af6...b26
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Veldig vanskelig med kompliserte fremmedord. Anonymkode: 84052...37f
Forundret.. Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Vet ikke om det kan sammenliknes men jeg vet om ei som kan gå med mens i over tre mnd for å så ha opphold i nærmest et år. Hun brukte da ingenting og gikk slik i mange år. For å få det i sjakk så begynte hun å bruke p- ring. Etter det har hun fått en normal menssyklus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå