Gjest Winza Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 (endret) Andre som har kjøpt den? Hva synes dere? Endret 4. mars 2017 av Winza
Titania Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Har kjøpt, og er jo forsåvidt fornøyd. Problemet er at docken ikke fungerer, så venter på svar fra Nintendo på hva vi skal gjøre. Er litt kjedelig å BARE bruke den som håndholdt
Gjest Winza Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 20 timer siden, Titania skrev: Har kjøpt, og er jo forsåvidt fornøyd. Problemet er at docken ikke fungerer, så venter på svar fra Nintendo på hva vi skal gjøre. Er litt kjedelig å BARE bruke den som håndholdt Hva er det som ikke funker med den? Kjøpte du Zelda?
Monopropylene Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Har kjøpt Switch med Zelda: Breath of The Wild LE, 2 stk Pro kontrollere og selvfølgelig skjermbeskyttelse til Switch skjermen. Dette Zelda er noe av det mest magiske jeg har vært borti på evigheter. Spillet kjører "kun" 900p, men det glemmer du når du ser det kunstneriske Nintendo har fått til. Mulig ett av tidenes Zelda spill og mulig tidenes spill. Spillet har 98% på opencritic, det sier seg selv. Skal mye til for å overgå dette. 1
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Kan knapt fatte at det er Zelda, føles veldig ut som jeg spiller Witcher 3 eller Fallout. Helt utrolig at dem har klart å skape en så stor verden Men skullle ønske det var litt lengre tilbake i tidslinjen. Dette er vel på slutten av tidslinjen og etter Wind Waker. Skulle likt å se Hyrule Town. Kult at det kommer dlc senere i år
Titania Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 19 timer siden, Winza skrev: Hva er det som ikke funker med den? Kjøpte du Zelda? Den verken lader paden, eller klarer å koble til tven. Blunker en gang når vi setter den i, også skjer det ikke noe mer. Kjøpte Zelda og er storfornøyd :D Skulle bare så gjerne fått spilt det på tven
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 2 timer siden, Titania skrev: Den verken lader paden, eller klarer å koble til tven. Blunker en gang når vi setter den i, også skjer det ikke noe mer. Kjøpte Zelda og er storfornøyd :D Skulle bare så gjerne fått spilt det på tven Rart Må bare levere den tilbake da, beholdt du kvitteringen? Kanskje du skulle vente med å spille mer til det er fikset? Bare tenker siden man får bare opplevd spillet for første gang en gang Jeg føler det blir litt for mye, savner litt slik det var i Twilight Princess. Her kan man ende opp på plasser man ikke burde gå til enda og bli massakrert
Titania Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 5 timer siden, Winza skrev: Rart Må bare levere den tilbake da, beholdt du kvitteringen? Kanskje du skulle vente med å spille mer til det er fikset? Bare tenker siden man får bare opplevd spillet for første gang en gang Jeg føler det blir litt for mye, savner litt slik det var i Twilight Princess. Her kan man ende opp på plasser man ikke burde gå til enda og bli massakrert Tok kontakt med Nintendo support som sa jeg måtte ta den med dit jeg kjøpte den, så får se hva Gamestop sier når man en gang blir frisk og kommer seg ut døra Typisk å få skikkelig influensautbrudd samme dag man hentet switchen Burde sikkert det, men klarer liksom ikke la vær heller Liker spillet veldig godt - bortsett fra den delen med at våpen og skjold går i stykker. Forbanna unødvendig Også syns jeg det er litt kjipt, men samtidig helt greit at man ikke alltid vet hva man skal gjøre hvor. Det er liksom gøy med nytt konsept, samtidig som jeg likte det gamle godt. "Fordelen" er jo at jeg uansett må starte på nytt om konsollen blir resatt eller om vi får ny - og da har jeg garantert glemt hvor jeg har gått tidligere Så får vi jo bare se hva som skjer
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 På 6.3.2017 den 23.34, Titania skrev: Tok kontakt med Nintendo support som sa jeg måtte ta den med dit jeg kjøpte den, så får se hva Gamestop sier når man en gang blir frisk og kommer seg ut døra Typisk å få skikkelig influensautbrudd samme dag man hentet switchen Burde sikkert det, men klarer liksom ikke la vær heller Liker spillet veldig godt - bortsett fra den delen med at våpen og skjold går i stykker. Forbanna unødvendig Også syns jeg det er litt kjipt, men samtidig helt greit at man ikke alltid vet hva man skal gjøre hvor. Det er liksom gøy med nytt konsept, samtidig som jeg likte det gamle godt. "Fordelen" er jo at jeg uansett må starte på nytt om konsollen blir resatt eller om vi får ny - og da har jeg garantert glemt hvor jeg har gått tidligere Så får vi jo bare se hva som skjer Fikk du fikset det?
Titania Skrevet 25. mars 2017 #10 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Fikk du fikset det? På utrolig merkelig måte, ja Tok med switchen til Gamestop, og selvsagt må jo de også teste om det fungerer før de sender den inn. Og med akkurat samme utstyr som vi brukte hjemme, så funket det. Så vi måtte ta med switchen hjem igjen, og da funket det her også
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #11 Skrevet 25. mars 2017 43 minutter siden, Titania skrev: På utrolig merkelig måte, ja Tok med switchen til Gamestop, og selvsagt må jo de også teste om det fungerer før de sender den inn. Og med akkurat samme utstyr som vi brukte hjemme, så funket det. Så vi måtte ta med switchen hjem igjen, og da funket det her også Kanskje Switchen trollet deg Har du rundet spillet?
Titania Skrevet 25. mars 2017 #12 Skrevet 25. mars 2017 12 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Kanskje Switchen trollet deg Har du rundet spillet? Har sett på noen forum andre har hatt samme problem, og at det er blitt løst på samme måte, så skjønner egentlig ikke greia Jeg nærmer meg Har 50+ timer, og mangler 1 divine beast - men tenkte å lete litt etter flere shrines, så blir sikkert en god del timer til før jeg kommer til å runde det :D
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #13 Skrevet 25. mars 2017 7 minutter siden, Titania skrev: Har sett på noen forum andre har hatt samme problem, og at det er blitt løst på samme måte, så skjønner egentlig ikke greia Jeg nærmer meg Har 50+ timer, og mangler 1 divine beast - men tenkte å lete litt etter flere shrines, så blir sikkert en god del timer til før jeg kommer til å runde det :D Jeg tok rundt 50 shrines til sammen helt sykt hvor mange der er og alle er unike, de må ha jobbet mye med det. Valgte bare hjerter så jeg kunne få master sword. Hva mangler du?
Titania Skrevet 25. mars 2017 #14 Skrevet 25. mars 2017 Jeg har vel tatt 44, tror jeg Har master sword + litt på stamina for å prøve å få tak i noen av disse rare hestene, og en guide sa jeg trengte stamina til det Har ikke link-amiiboen som gir epona, så må prøve på andre måter å få litt gøye hester Har tatt elefanten, kamelen og "øgla", så mangler fuglen (?), den ved Rito village, i hvertfall
Krakk Skrevet 25. mars 2017 #15 Skrevet 25. mars 2017 Har ikke kjøpt den, men det er fordi jeg synes det virker litt unødvendig når jeg kanskje bare kommer til å kjøpe 2 spill. Ser for meg at jeg bare vil ha mario kart og zelda. Har allerede wii u, så kan kjøpe det nye zelda spillet til den egentlig. Til wii u så hadde vi bare sånn 4 spill haha, så føler det er litt teit å kjøpe en helt ny maskin igjen for så få spill :/
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #16 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Krakk skrev: Har ikke kjøpt den, men det er fordi jeg synes det virker litt unødvendig når jeg kanskje bare kommer til å kjøpe 2 spill. Ser for meg at jeg bare vil ha mario kart og zelda. Har allerede wii u, så kan kjøpe det nye zelda spillet til den egentlig. Til wii u så hadde vi bare sånn 4 spill haha, så føler det er litt teit å kjøpe en helt ny maskin igjen for så få spill :/ Kommer nytt Mario 3D platform spill
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #17 Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Krakk skrev: Har ikke kjøpt den, men det er fordi jeg synes det virker litt unødvendig når jeg kanskje bare kommer til å kjøpe 2 spill. Ser for meg at jeg bare vil ha mario kart og zelda. Har allerede wii u, så kan kjøpe det nye zelda spillet til den egentlig. Til wii u så hadde vi bare sånn 4 spill haha, så føler det er litt teit å kjøpe en helt ny maskin igjen for så få spill :/ Jepp. Det som er dritt med nintendo er at de resirkulerer 4-5 spill som selger bra. Så har de kanskje 2-3 spill som er noe helt annet som selger bra. Om man ser bort fra barnespillene. Zelda virker artig, men betale opp mot 4000 for det? ... Hvilke spill har du på wii u? Anonymkode: c7b74...c18
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #18 Skrevet 25. mars 2017 (endret) På 26.3.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev: Jepp. Det som er dritt med nintendo er at de resirkulerer 4-5 spill som selger bra. Så har de kanskje 2-3 spill som er noe helt annet som selger bra. Om man ser bort fra barnespillene. Zelda virker artig, men betale opp mot 4000 for det? ... Hvilke spill har du på wii u? Anonymkode: c7b74...c18 Kommer en del fremover og på e3 vil de annonsere flere spill helt sikkert Endret 10. mai 2017 av Winza
Krakk Skrevet 26. mars 2017 #19 Skrevet 26. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Det som er dritt med nintendo er at de resirkulerer 4-5 spill som selger bra. Så har de kanskje 2-3 spill som er noe helt annet som selger bra. Om man ser bort fra barnespillene. Zelda virker artig, men betale opp mot 4000 for det? ... Hvilke spill har du på wii u? Anonymkode: c7b74...c18 Har mario kart, super smash, zelda wind waker og yoshi wooly world Vi har hatt både wii og gamecube før det, der vi har hatt mange flere spill, så er egentlig stor nintendo fan Men da vi fikk dem var vi så små at vi fikk det i gave eller noe, nå som man må betale selv er det litt annerledes haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå