Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet (endret)

Andre som har kjøpt den? Hva synes dere?

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt, og er jo forsåvidt fornøyd.

Problemet er at docken ikke fungerer, så venter på svar fra Nintendo på hva vi skal gjøre. Er litt kjedelig å BARE bruke den som håndholdt :P

Gjest Winza
Skrevet
20 timer siden, Titania skrev:

Har kjøpt, og er jo forsåvidt fornøyd.

Problemet er at docken ikke fungerer, så venter på svar fra Nintendo på hva vi skal gjøre. Er litt kjedelig å BARE bruke den som håndholdt :P

Hva er det som ikke funker med den?

Kjøpte du Zelda?

Skrevet

Har kjøpt Switch med Zelda: Breath of The Wild LE, 2 stk Pro kontrollere og selvfølgelig skjermbeskyttelse til Switch skjermen.

Dette Zelda er noe av det mest magiske jeg har vært borti på evigheter. Spillet kjører "kun" 900p, men det glemmer du når du ser det kunstneriske Nintendo har fått til. Mulig ett av tidenes Zelda spill og mulig tidenes spill. Spillet har 98% på opencritic, det sier seg selv. Skal mye til for å overgå dette.

  • Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Kan knapt fatte at det er Zelda, føles veldig ut som jeg spiller Witcher 3 eller Fallout. Helt utrolig at dem har klart å skape en så stor verden :) Men skullle ønske det var litt lengre tilbake i tidslinjen. Dette er vel på slutten av tidslinjen og etter Wind Waker. Skulle likt å se Hyrule Town. Kult at det kommer dlc senere i år :)

Skrevet
19 timer siden, Winza skrev:

Hva er det som ikke funker med den?

Kjøpte du Zelda?

Den verken lader paden, eller klarer å koble til tven. Blunker en gang når vi setter den i, også skjer det ikke noe mer.

 

Kjøpte Zelda og er storfornøyd :D Skulle bare så gjerne fått spilt det på tven :P

Gjest Winza
Skrevet
2 timer siden, Titania skrev:

Den verken lader paden, eller klarer å koble til tven. Blunker en gang når vi setter den i, også skjer det ikke noe mer.

 

Kjøpte Zelda og er storfornøyd :D Skulle bare så gjerne fått spilt det på tven :P

Rart :klo: Må bare levere den tilbake da, beholdt du kvitteringen?

Kanskje du skulle vente med å spille mer til det er fikset? Bare tenker siden man får bare opplevd spillet for første gang en gang :) Jeg føler det blir litt for mye, savner litt slik det var i Twilight Princess. Her kan man ende opp på plasser man ikke burde gå til enda og bli massakrert :P

Skrevet
5 timer siden, Winza skrev:

Rart :klo: Må bare levere den tilbake da, beholdt du kvitteringen?

Kanskje du skulle vente med å spille mer til det er fikset? Bare tenker siden man får bare opplevd spillet for første gang en gang :) Jeg føler det blir litt for mye, savner litt slik det var i Twilight Princess. Her kan man ende opp på plasser man ikke burde gå til enda og bli massakrert :P

Tok kontakt med Nintendo support som sa jeg måtte ta den med dit jeg kjøpte den, så får se hva Gamestop sier når man en gang blir frisk og kommer seg ut døra :P Typisk å få skikkelig influensautbrudd samme dag man hentet switchen :P

 

Burde sikkert det, men klarer liksom ikke la vær heller :P Liker spillet veldig godt - bortsett fra den delen med at våpen og skjold går i stykker. Forbanna unødvendig :POgså syns jeg det er litt kjipt, men samtidig helt greit at man ikke alltid vet hva man skal gjøre hvor. Det er liksom gøy med nytt konsept, samtidig som jeg likte det gamle godt.

"Fordelen" er jo at jeg uansett må starte på nytt om konsollen blir resatt eller om vi får ny - og da har jeg garantert glemt hvor jeg har gått tidligere :P Så får vi jo bare se hva som skjer

  • 3 uker senere...
Gjest Winza
Skrevet
På 6.3.2017 den 23.34, Titania skrev:

Tok kontakt med Nintendo support som sa jeg måtte ta den med dit jeg kjøpte den, så får se hva Gamestop sier når man en gang blir frisk og kommer seg ut døra :P Typisk å få skikkelig influensautbrudd samme dag man hentet switchen :P

 

Burde sikkert det, men klarer liksom ikke la vær heller :P Liker spillet veldig godt - bortsett fra den delen med at våpen og skjold går i stykker. Forbanna unødvendig :POgså syns jeg det er litt kjipt, men samtidig helt greit at man ikke alltid vet hva man skal gjøre hvor. Det er liksom gøy med nytt konsept, samtidig som jeg likte det gamle godt.

"Fordelen" er jo at jeg uansett må starte på nytt om konsollen blir resatt eller om vi får ny - og da har jeg garantert glemt hvor jeg har gått tidligere :P Så får vi jo bare se hva som skjer

Fikk du fikset det? :)

Skrevet
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Fikk du fikset det? :)

På utrolig merkelig måte, ja :P

Tok med switchen til Gamestop, og selvsagt må jo de også teste om det fungerer før de sender den inn. Og med akkurat samme utstyr som vi brukte hjemme, så funket det. Så vi måtte ta med switchen hjem igjen, og da funket det her også :P

Gjest Winza
Skrevet
43 minutter siden, Titania skrev:

På utrolig merkelig måte, ja :P

Tok med switchen til Gamestop, og selvsagt må jo de også teste om det fungerer før de sender den inn. Og med akkurat samme utstyr som vi brukte hjemme, så funket det. Så vi måtte ta med switchen hjem igjen, og da funket det her også :P

Kanskje Switchen trollet deg :P

Har du rundet spillet?

Skrevet
12 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Kanskje Switchen trollet deg :P

Har du rundet spillet?

Har sett på noen forum andre har hatt samme problem, og at det er blitt løst på samme måte, så skjønner egentlig ikke greia :fnise:

Jeg nærmer meg :P Har 50+ timer, og mangler 1 divine beast - men tenkte å lete litt etter flere shrines, så blir sikkert en god del timer til før jeg kommer til å runde det :D

Gjest Winza
Skrevet
7 minutter siden, Titania skrev:

Har sett på noen forum andre har hatt samme problem, og at det er blitt løst på samme måte, så skjønner egentlig ikke greia :fnise:

Jeg nærmer meg :P Har 50+ timer, og mangler 1 divine beast - men tenkte å lete litt etter flere shrines, så blir sikkert en god del timer til før jeg kommer til å runde det :D

Jeg tok rundt 50 shrines til sammen :P helt sykt hvor mange der er og alle er unike, de må ha jobbet mye med det. Valgte bare hjerter så jeg kunne få master sword. Hva mangler du?

Skrevet

Jeg har vel tatt 44, tror jeg :P Har master sword + litt på stamina for å prøve å få tak i noen av disse rare hestene, og en guide sa jeg trengte stamina til det :P Har ikke link-amiiboen som gir epona, så må prøve på andre måter å få litt gøye hester :P

Har tatt elefanten, kamelen og "øgla", så mangler fuglen (?), den ved Rito village, i hvertfall :P

Skrevet

Har ikke kjøpt den, men det er fordi jeg synes det virker litt unødvendig når jeg kanskje bare kommer til å kjøpe 2 spill. Ser for meg at jeg bare vil ha mario kart og zelda. Har allerede wii u, så kan kjøpe det nye zelda spillet til den egentlig. Til wii u så hadde vi bare sånn 4 spill haha, så føler det er litt teit å kjøpe en helt ny maskin igjen for så få spill :/  

Gjest Winza
Skrevet
1 time siden, Krakk skrev:

Har ikke kjøpt den, men det er fordi jeg synes det virker litt unødvendig når jeg kanskje bare kommer til å kjøpe 2 spill. Ser for meg at jeg bare vil ha mario kart og zelda. Har allerede wii u, så kan kjøpe det nye zelda spillet til den egentlig. Til wii u så hadde vi bare sånn 4 spill haha, så føler det er litt teit å kjøpe en helt ny maskin igjen for så få spill :/  

Kommer nytt Mario 3D platform spill :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Krakk skrev:

Har ikke kjøpt den, men det er fordi jeg synes det virker litt unødvendig når jeg kanskje bare kommer til å kjøpe 2 spill. Ser for meg at jeg bare vil ha mario kart og zelda. Har allerede wii u, så kan kjøpe det nye zelda spillet til den egentlig. Til wii u så hadde vi bare sånn 4 spill haha, så føler det er litt teit å kjøpe en helt ny maskin igjen for så få spill :/  

Jepp. Det som er dritt med nintendo er at de resirkulerer 4-5 spill som selger bra. Så har de kanskje 2-3 spill som er noe helt annet som selger bra. Om man ser bort fra barnespillene. Zelda virker artig, men betale opp mot 4000 for det? ...

Hvilke spill har du på wii u?

Anonymkode: c7b74...c18

Gjest Winza
Skrevet (endret)
På 26.3.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Jepp. Det som er dritt med nintendo er at de resirkulerer 4-5 spill som selger bra. Så har de kanskje 2-3 spill som er noe helt annet som selger bra. Om man ser bort fra barnespillene. Zelda virker artig, men betale opp mot 4000 for det? ...

Hvilke spill har du på wii u?

Anonymkode: c7b74...c18

Kommer en del fremover og på e3 vil de annonsere flere spill helt sikkert :)

Endret av Winza
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Det som er dritt med nintendo er at de resirkulerer 4-5 spill som selger bra. Så har de kanskje 2-3 spill som er noe helt annet som selger bra. Om man ser bort fra barnespillene. Zelda virker artig, men betale opp mot 4000 for det? ...

Hvilke spill har du på wii u?

Anonymkode: c7b74...c18

Har mario kart, super smash, zelda wind waker og yoshi wooly world

Vi har hatt både wii og gamecube før det, der vi har hatt mange flere spill, så er egentlig stor nintendo fan :skya:Men da vi fikk dem var vi så små at vi fikk det i gave eller noe, nå som man må betale selv er det litt annerledes haha 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...