Gå til innhold

TCMN


Hege899

Anbefalte innlegg

hva skjedde egentlig med henne? husker jeg syntes hun og SE var så "like" da de begynte å blogge. Det gikk mye i det samme husker jeg. Men TCMN fikk utdannelse og trakk seg utav rampelyset,tror jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har enda blogg og er lengere nede på blogglisten, men hun er ikke like aktiv som hun var. Fulgte bloggen hennes mye før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Syns hun er den vakreste av disse rosabloggerne, både med et sjarmerende fjes og med en søt personlighet. Absolutt alt annet enn SE. 

Therese sernjo naturlig ut! Opp og frem med henne, kanskje det er det bloggnorge trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Therese sernjo naturlig ut! Opp og frem med henne, kanskje det er det bloggnorge trenger.

Jeg leste TCMN tidligere, og jeg synes hun klart ser bedre ut i dag enn i starten, men hun har vel blitt voksen :) Hun er vakker og jeg er misunnelig på tatoveringene hennes (og fregnene!)  :nordvesta:

*Naturlig* er vel en sannhet med modifikasjoner, jeg ser både silikonbryster (hun er vel blant dem som absolutt skulle ta på attenårsdagen...), vippe-extensions og restylane i leppene i bildet på banneret. Og hun er med på øyenbrynstrenden jeg ikke har sansen for, som er en del av bloggeruniformen. Usminket er hun vakrere! (dette blir vel slettet for kommentarer om kropp...) 

Endret av Vipser
Presisering
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
12 timer siden, Vipser skrev:

Jeg leste TCMN tidligere, og jeg synes hun klart ser bedre ut i dag enn i starten, men hun har vel blitt voksen :) Hun er vakker og jeg er misunnelig på tatoveringene hennes (og fregnene!)  :nordvesta:

*Naturlig* er vel en sannhet med modifikasjoner, jeg ser både silikonbryster (hun er vel blant dem som absolutt skulle ta på attenårsdagen...), vippe-extensions og restylane i leppene i bildet på banneret. Og hun er med på øyenbrynstrenden jeg ikke har sansen for, som er en del av bloggeruniformen. Usminket er hun vakrere! (dette blir vel slettet for kommentarer om kropp...) 

Enig der. Og ja hun er ikke helt naturlig i kirurgisk mening, men hun ser ikke så plastikk ut iallefall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sansen for TCMN. Hun virker så jordnær, og jeg synes det står respekt av hvordan hun har kommet etter den skattesmellen hun fikk. Hun har blitt voksen, og jeg synes hun er ei flott jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...