AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Er dette bare for alvorlig syke pasienter? Har lest litt, og virker som om det stort sett er alvorlige diagnoser som "passer inn" der. Selv er jeg ikke syk, men har store plager med halebeinet etter et uhell for mange år siden. Plagene er der hver dag, og gir tidvis så store smerter at jeg har problemer med dagligdagse ting som innebærer sitting, ligge på ryggen, ha på klær som ikke er helt løse osv. Men jeg dauer jo ikke av det, liksom... Har lært meg å leve med smertene, men fikk et lite håp da noen nevnte smerteklinikk for meg (fastlege har ingenting å tilby, kirurgi er forsøkt). Er det "sånne som meg" som henvises til smerteklinikk også? Anonymkode: 51b59...be1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 hvis det er selve halebeinet som er problemet, så kan du vel be om å få det fjernet? ellers er det å få fastlegen til å sende henvisning til smerteklinikk, så avgjør de om du passer for dem eller ikke, det verste som kan skje er at de sier nei. Anonymkode: ef2db...3a4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: hvis det er selve halebeinet som er problemet, så kan du vel be om å få det fjernet? ellers er det å få fastlegen til å sende henvisning til smerteklinikk, så avgjør de om du passer for dem eller ikke, det verste som kan skje er at de sier nei. Anonymkode: ef2db...3a4 Halebeinet er fjernet. Dessverre er det en operasjon med liten sjanse for suksess. Hos meg har det ikke hjulpet nevneverdig. TS Anonymkode: 51b59...be1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå