Smørblomst82 Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Hei Vi en en venninnegjeng som skal til Manchester nå om ikke så lenge. I den forbindelse så lurer vi på om noen har tips til shopping? Fine steder utenom shoppingsentrene, hva er lurt å kjøpe i England og hva er billig? er det noe andre tips i forhold til hva vi bør gjøre utenom fotball
Gjest Linaria Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Afflecks Palace <3 eneste stedet jeg noen gang shopper.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Manchester er fantastisk! Der finner du noe for en hver smak. Shopping, museum, musikk, uteliv, restauranter osv. Selv liker jeg å gå i gatene.....hovedgaten er gågate, så du slipper trafikken. Du finner alt som du finner i London. Selv tar jeg alltid turen innom Primark, Marks & Spencer og Boots. Du finner store flotte kjøpesentre. I Exchange Square, finner du Selfridges og de kjente merkevarene som Louis Vuitton osv. Arndale kjøpesenter ligger midt i sentrum og Trafford Centre ligger litt utenfor byen. Ca. 10 min med taxi. Store flotte shoppingsentre begge to. Trafford Centre hakke finere enn Arndale. Ta dere en spasertur langs kanalen....der kryr det av utested. Masse liv og røre. Ellers er en tur i Northern Quarter å anbefale. Flotte bygninger, cafeer, små butikker og herlig atmosfære. Vil du spotte kjendiser, tar du en tur innom Rosso Restaurant, italiensk sådan. God tur Anonymkode: 56e41...1ca
clyde Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Trafford center er gigantisk, jeg ble nesten svimmel av å være der Mye bra butikker der da! Kos deg i Manchester, jeg skal dit om 3 uker og gleder meg :D
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Hvis noen av dere bruker plus size, er Manchester stedet for shopping! 👗👢👚👙👜 Anonymkode: 09f0c...125 1
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 På 3. mars 2017 den 10.54, Linaria skrev: Afflecks Palace <3 eneste stedet jeg noen gang shopper. Der likte jeg meg godt, bodde med utsikt rett mot Det var også mange spennende butikker i smågatene rundt/oppover.
Smørblomst82 Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2017 På 6.3.2017 den 14.50, AnonymBruker skrev: Hvis noen av dere bruker plus size, er Manchester stedet for shopping! 👗👢👚👙👜 Anonymkode: 09f0c...125 Å så kjekt da. Noen butikker du anbefaler?
Smørblomst82 Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2017 Er Nikesko og treningsklær billig der eller er det priser som hjemme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå