AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Hei. Det svir rett før jeg tisser, kanskje litt i mens jeg tisser også. Kjennes ut som jeg må tisse ganske ofte selvom det ikke kommer ut så mye nødvendigvis. Har hatt UVI flere ganger før men mener å huske det var mer vondt enn dette. Dessuten så lukter det noen ganger veldig ubehagelig men akkurat det kommer og går litt, pluss så virker utfloden litt som den endrer utseende/konsistens. Har tatt flere canesten/lactal kurer men har ikke hjulpet. Har vært til legen 2 ganger og skal snart tilbake igjen. Virker ikke som legen finner ut av hva det er da de gangene jeg har vært har hun bare antatt at det var sopp. Har ikke så veldig lyst til å dra tilbake til henne igjen haha. Noen som har en idé hva det kan være? Har ikke vært seksuelt aktiv på hvertfall 1 år så tror ikke det kan være kjønnssykdom akkurat. Anonymkode: 646cf...493
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 Kan UVI gi ubehagelig lukt da? Anonymkode: 646cf...493
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 UVI eller BV. Ta med urinprøve av morgenurin nesten gang du skal til legen. Anonymkode: f0feb...1c9 2
Honey Dew Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Du kan teste deg hjemme for uvi. De selger hjemmetester på apoteket
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Kan du være gravid? Anonymkode: 675aa...36b
Trude88 Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Dette høres veldig ut som urinveisinfeksjon. Ville tatt en urinveisinfeksjonstest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå