AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Hei. jeg er gravid og tror nå at jeg har fått en trombosert hemoroide. Den er hvertfall hard synes jeg. Den er utvendig, men kan dyttes inn..kommer dog fort ut igjen. Kan en slik hemoroide settes strikk på? Noen som vet hvordan dette foregår? Får man lett henvisning til dette via fastlege? Har lite tro på og orker ikke bruke mye tid på en trombosert hemoroide. Krem fungerer ikke på dem uansett så vidt jeg har skjønt. hva er evt pris for å gjøre det privat? Anonymkode: 4ac6e...547
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Det dukket opp en slik under svangerskapet, ertestor, men vond som ville helvete. Etter fødsel har jeg ikke sett den, heller ikke kjent den. Borte vekk. Anonymkode: 64e8d...611
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det dukket opp en slik under svangerskapet, ertestor, men vond som ville helvete. Etter fødsel har jeg ikke sett den, heller ikke kjent den. Borte vekk. Anonymkode: 64e8d...611 En trombosert en forsvinner vel ikke bare av seg selv? Anonymkode: 4ac6e...547
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå