Gå til innhold

Oralsex. Hvor lenge etter vask?

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når det er omvendt så  estemmer damen premissene allikevel😄

Anonymkode: d61fd...096

Javel.....Da får du snakke med henne om det da...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Ananas. skrev:

Har aldri krevd vask umiddelbart før oralsex, aldri tenkt over når sist dusj e.l. var heller, med andre ord: Om det var om morgenen eller i går har ikke spilt noen rolle for meg. Hadde det vært en lukt som var så ubehagelig at jeg det ødela opplevelsen for meg, så ville jeg sagt ifra, men ikke ellers. Er av typen som skrur av både bekymringer og komplekser når jeg har sex, og det faller vel inn under der. Tenker rett og slett ikke på det. 

Samme her.

For meg er sex noe man deler med den man elsker. Det er noe nakent over det, det er så intimt. Man er segselv fullt og helt, og setter pris på den andre uavhengig av litt lukt eller en dag siden sist dusj.

jeg elsker kjæresten min, både lukten hans når han er litt svett eller når han er helt nydusjet. er jeg kåt så vil jeg ha han, og da stopper ikke svetten meg hvertfall!

Anonymkode: 8cb13...be7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.

For meg er sex noe man deler med den man elsker. Det er noe nakent over det, det er så intimt. Man er segselv fullt og helt, og setter pris på den andre uavhengig av litt lukt eller en dag siden sist dusj.

jeg elsker kjæresten min, både lukten hans når han er litt svett eller når han er helt nydusjet. er jeg kåt så vil jeg ha han, og da stopper ikke svetten meg hvertfall!

Anonymkode: 8cb13...be7

Nice :)

Du gomler gledelig i deg kukosten hans og? :)

Anonymkode: b3f10...f65

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isj.

Det er tydeligvis stor stor forskjell på folk.

Jeg ønsker å gjøre meg ren og pen og presentabel for min partner. At noen ikke tenker slik gjør det vanskelig. Forklare hvorfor man skal vaske seg først...

Hvordan skulle jeg på best mulig måte sagt til deg at jeg ønsker at du vasker deg tettere opptil oral-sexen? Du hadde kanskje bare bedt meg dra en viss plass?

Anonymkode: 63ab1...bda

Hehe, jeg gir blaffen i at det at jeg tenker sånn gjør det vanskelig for andre. Synes også det er spesielt at du tolker det som om jeg ikke ønsker å gjøre meg "ren og pen og presentabel for min partner". Det gjør jeg gjerne, og ofte, når jeg har en partner, men jeg kan ikke begynne å dusje tre ganger om dagen for å være ren nok i tilfelle noe skjer. 

Hvis jeg vil ha sex med mannen med en gang han kommer fra trening, så har jeg det. Hvis jeg vil gi en blowjob på kontoret etter endt arbeidsdag når alle har dratt, så gjør jeg det. Hvis jeg vil ha sex før jeg står opp, så har jeg det. På samme måte som at han får slikke meg når han ønsker det, uansett hvor jeg er eller hva jeg har drevet med. For meg er det rett og slett hemmende å skulle begynne å tvinge meg selv eller ham i dusjen først, det setter ganske mange begrensninger på sexlivet. Det skal sies at når jeg vet det er muligheter for sex, så vasker jeg meg gjerne med en intimserviett, men får overhodet ikke panikk om jeg ikke får gjort det, og forventer ikke at han gjør det samme. Som jeg sa i innlegget så har jeg heller aldri opplevd en lukt som er sjenerende slik at jeg har mistet lysten, jeg hadde heller ikke villet ha sex om jeg blir kvalm av lukten, for å si det slik. 

MEN selvfølgelig hadde jeg ikke bedt deg dra en viss plass, jeg hadde jo stolt på at partneren min sier ifra om at det er noe som gjør at han føler at sexlivet blir dårligere. Ulempen med å få en sånn beskjed er at jeg hadde blitt så selvbevisst at jeg hadde begynt å legge bånd på meg selv, ref. eksemplene over, det tar vekk mye av spontaniteten jeg setter pris på i et sexliv. Det aller beste hadde nok vært å ikke få verbal beskjed, men å "lære" at oralsex er noe som skjer etter dusj. Jeg hadde også tatt en beskjed om at "Det er mer fristende å ha sex med deg om du dusjer hver dag" pent (vanskelig å svare på hvordan jeg hadde tatt det om jeg ikke hadde gjort det fra før). Forskjell på det og å skulle legge inn dusj før sex som fast rutine. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelige greier. Når jeg har hatt samboer har jeg vasket kjønnet mitt og rassen minst 3-4 ganger om dagen. Gjerne ved toalettbesøk. Bare sånn i tilfellet dama finner på å ville ha sex/kose med staken. Syntes alltid det er ekkelt få BJ om det er mange timer siden jeg vasket meg, da jeg er fullstendig klar over den odør'en det fort blir der nede. Blanding av urin/fjerte-svette etc.

"Men det gjelder ikke meg!! Jeg lukter ikke vondt der nede, av kjønnet og rassen min er det bare den skjønneste friske blomster-dunst!!" Jo for faen, det gjelder deg òg.

Seriøst, gjør detta: Gå en halv dag uten å vaske/stelle deg der nede, så tar du hånd-flata di, legger den sidelengs og drar den gjennom ræv-sprekken din. Så lukter du på den etterpå. Kjenner du lukten?

Det er den lukta man får rett i fleisen når man går ned på et kjønn som ikke er blitt vasket de siste timene.

Anonymkode: b3f10...f65

Det er da ingen i tråden som påstår at underlivet ikke lukter.  Alle mennesker lukter i varierende grad til en hver tid.  Spørsmålet er hvor sjenerende man synes lukten er.  Noen synes det skal lukte minst mulig, mens andre tåler mer.  Vi er forskjellige, og godt er det.  Tenk så kjedelig om alle var like og hadde like preferanser!

AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2017 den 18.24, Kara W skrev:

Det er da ingen i tråden som påstår at underlivet ikke lukter.  Alle mennesker lukter i varierende grad til en hver tid.  Spørsmålet er hvor sjenerende man synes lukten er.  Noen synes det skal lukte minst mulig, mens andre tåler mer.  Vi er forskjellige, og godt er det.  Tenk så kjedelig om alle var like og hadde like preferanser!

Tenker omvendt jeg ;)

Så digg om alle bare vasket seg før en date, og ikke lot det gå 16-18 timer og fortsatt forvente oralsex.

Det er ikke slik at jeg mener oralsex bare kan skje rett etter en dusj, men å dusje etter jobb ser jeg på som en selvfølge. Ble ganske satt ut da han ikke mente det var nødvendig. Jeg sugde han da 12-14 timer etter sist vask, og han hadde vært på jobb (som i aktivitetsnivå kan sammenlignes med en voksen i barnehage). Jeg luktet både svette baller og gammel anus. Tror han hadde gjort nr2 den dagen eller hatt et par våte promper. Han barberer ikke underlivet, og det gjør jo at rester(?) sitter igjen kanskje? Ganske ekkelt.

Anonymkode: 63ab1...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...