Gå til innhold

Årets juleklær


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skal du ha på deg på julaften?

Jeg skal ha på meg en svart kjole i et slags strikkestoff.

Den er dødslekker!

ydmyk? Jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart dress med nålestriper i rødt.

Under skal jeg muligens ha en rød topp med lange ermer i et chiffon-aktig stoff og med paljettmotiv på brystet.

(Jeg hater å kjøpe klær som kan brukes bare til selskaper, så jeg passer på at plaggene kan brukes hver for seg til mindre festlige anledninger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid på oss bunad i kirken og under middagen, men før gavene skal åpnes pleier vi å bytte til noe mer behagelig, gjerne bare vanlig bukse med genser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg en fin, svart bukse og en lekker lilla topp med stropper. Også skal jeg ha svart sjal til. Det blir nok bra, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha på meg en lekker dress, sort med skarp-rosa striper i. Under har jeg på en skarp rosa glitrende topp med litt rynker på og med litt bare/lave skuldre. Nydelig glitrende smykke med øredubber i sølv og "diamanter" på. Sorte sko med "diamant"-detalj :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANER ikke. Skal feire jul med familien til kjæresten min men har aldri møtt de før. Tar gjerne i mot tips fra de som har noen. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, oi, det var det da :oops:

Skal også være hos svigers på julaften, og regner med at det blir noe pent iallefall.

Tenker elegant svart kjole og smykker til jeg. Og kanskje et rødt silkebånd i håret, evnt rundt midjen.

(også vet jeg at jeg får pysj til jul, så den skal testes ut på kvelden en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart bukse med krittstriper, svart enkel topp i litt 'balnkt' stoff, og ein kort jakke (sånn blazeraktig...) i rødt. Akkurat passe pynta - orkar ikkje vere stivpynta på julafta. Og så endar eg av ein eller anna grunn alltid opp med noko raudt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart bukse og en av tusen festtopper jeg har hengende i skapet. Muligens en rosa med perler på. bestemer meg ikke før julaften jeg. Sambo sin familie pynter seg ikke noe særlig så blir ikke stivpyntet hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke funnet Plagget enda, men er på leit etter en kjole. Vet bare at jeg skal ha på meg perlekjedet mitt, så jeg må ordne rundt det ;)

Har tenkt å kjøpe noen enkle spenner med "perler" på, til å sette opp håret. Lysten til å pynte meg er virkelig til stede i år :nissekone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt nytt juleantrekk: Sort, grå og hvit tweedjakke med tre-kvart lange ermer, med en broche på, sort høyhalset topp og sort chiffong skjørt med skrå kant. Og så skal jeg ha på sorte pumps med halvhøy hæl.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest synseren

Rød velurtopp med fjær rundt halsen og armene. Fotsitt skjørt i samme farge. Åpen hals hvor jeg skal ha klave.

Svart skjerf med paljetter og svarte høyhæla sandaler. :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort penbukse med ny sort topp med litt glitter i, høye pensko og et mørkerødt skjerf. Tror jeg. Man vet aldri helt sikkert før man står foran skapet på dagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...