Gå til innhold

Venninne vil ha stripper i utdrikningslaget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne ønsker en mannlig stripper til sitt utdrikningslag. Nå vil jeg ikke gjøre dette til en diskusjon om hvorvidt dette er harry eller greit, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så utrolig motstander av dette, og jeg har nå funnet ut at vi må betale 500 kr hver (vi er ganske få, ja) for dette. Selvfølgelig vil jeg ikke nekte min venninne noe hun vil ha, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å betale 500 kr for noe jeg er så i mot. For meg er det en skikkelig prinsippsak. 

Jeg tenker jo at jeg må svelge en kamel her og at dette er hennes dag, men jeg vet ikke om jeg en gang vil være i rommet når en fyr kommer og skal ta av seg klærne. Det er nok ikke mulig for meg å heie og hoie som det sikkert er forventet. Burde jeg betale, men snike meg diskret ut mens det pågår?

Anonymkode: ed205...d63

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan jeg spørre hvorfor du er så fryktelig i mot stripping generelt? 

Endret av Perle
  • Liker 3
Skrevet

Det er jo hennes dag og henne dere gjør dette for. Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg nok bare betalt og tatt meg en diskre luftetur ut :-) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Perle skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du er så fryktelig i mot stripping generelt? 

Jeg er redd det da bare blir en diskusjon om hvorvidt det er greit eller ikke. Jeg vil helst bare ha råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre denne situasjonen best mulig. Er ikke så gøy å ha det ukomfortabelt pga dette, men jeg vet jo at det er min venninnes dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. 

Anonymkode: 0568b...e9f

• Liker 2
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Noen jeg kjenner leide inn en aktmodell på utdrikningslaget. Altså en mann som kom og kledde av seg, også skulle de sitte og tegne han, pip naken 😅 Han var ikke akkurat guds gave til kvinnen (men trodde det selv) - han hadde vom og var litt eldre. Men de hadde det morro da 😉 Også er det jo billigere enn stripper.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde latt en annen venninne bestille og ordne alt med stripperen. Jeg hadde betalt, men tror jeg hadde gått ut en tur akuratt når han kom.

Skrevet

Du må spørre deg selv hva som er viktigst ? At du skal sleppe å ta del i dette? Eller at venninna de skal få utdrikningslaget slik hun ønsker det, med stripper og det hele? Må poengterer at jeg ikke sier at det ene er mer riktig enn det andre.

Du kan jo la være og betale, og gå ut en tur når stripperen kommer... men dette vil kanskje lage dårlig stemning for både deg, den kommende bruden, og resten av utdrikningslaget.  Men om dette er en prinsippsak som er så viktig for deg, at det er vert det, så står du jo fritt til å aktivt velge det bort.

Jeg hadde nok svelget noen kameler her ja. Men det er vanskelig å si noe om hva jeg synes du burde gjøre uten å vite noe mer om hvorfor dette er en så viktig prinsippsak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at du ikke ønsker å betale for stripper når du er i mot det. Men jeg hadde nok målt temperaturen for de andre som skal delta, er det noe alle de andre ønsker å være med på. Vet at det er de som boikotter utdrikningslag med strippere. Men om alle er like ivrig og det er så viktig for bruden, så ville jeg nok gjort det for henne, men jeg hadde også forsvunnet den perioden. Jeg regner med at venninnen din vet ditt synspunkt, så hun burde ikke bli fornærmet om du ikke er der under strippingen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tatt en diskusjon med resten om hva de ønsker. 500kr for bare stripperen er mye penger pr person. Personlig hadde jeg nok svelget de kamelene....

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal ta en for laget. Det er jo hennes dag.

Anonymkode: 7edf3...77e

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode svar! :) Aktmodell har jeg veldig sans for, da blir det jo kunstnerisk istedet for seksualisert. 

Bruden selv er fast bestemt på dette, og såvidt jeg vet har ingen av hennes venner noe prolem med det heller. Jeg syns det er ille nok å bruke 500 kr i tillegg til alt annet (vi er alle under 30, jeg og flere har ikke høy inntekt), men jeg ser ikke helt at jeg kan nekte dette uten å fremstå som gnien, prippen og sær.

Lurer på hvordan jeg skal klare å snike meg ut da. Jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg skal klare å sitte og heie på noe jeg er så i mot. 

Gjest Nordavind
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode svar! :) Aktmodell har jeg veldig sans for, da blir det jo kunstnerisk istedet for seksualisert. 

Bruden selv er fast bestemt på dette, og såvidt jeg vet har ingen av hennes venner noe prolem med det heller. Jeg syns det er ille nok å bruke 500 kr i tillegg til alt annet (vi er alle under 30, jeg og flere har ikke høy inntekt), men jeg ser ikke helt at jeg kan nekte dette uten å fremstå som gnien, prippen og sær.

Lurer på hvordan jeg skal klare å snike meg ut da. Jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg skal klare å sitte og heie på noe jeg er så i mot. 

Om dere skulle gå for aktmodell i stedet så er det bare å si ifra :)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du velger å bli med på dette, så trenge du ikke akkurat heie og rope. Når jeg har vært i utdrikningslag med strippere, så har vi sittet og ledd til tårene har spruta. For det hele blir ofte mer komisk enn seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del lurer på hvorfor bruden er så steil på å ha en naken mann gnikkende på seg som en del av "bryllupsforberedelsene"? Jævla harry spør du meg. Har hun aldri vært med en annen mann før?

Anonymkode: 8e46d...e0b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...