AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Har fått så mye angst og depresjon. Angst er mest fremtredende. Matlyst er forsvunnet og søvn er bare blitt tull. Våkner flere ganger om natta. Sliter veldig med maten og det gir meg enda mer angst for jeg er tynn fra før og kan ikke gå mer ned i vekt. Andre som har hatt det sånn ? Hva gjorde dere ? Anonymkode: 806c7...356
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Gik til fastlege og deretter til psykolog. Anonymkode: c1d2b...23e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Gikk til fastlege og deretter psykolog, lærte meg meditasjon og stressmestringsteknikker. Anonymkode: 981d0...a76
Sallie Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått så mye angst og depresjon. Angst er mest fremtredende. Matlyst er forsvunnet og søvn er bare blitt tull. Våkner flere ganger om natta. Sliter veldig med maten og det gir meg enda mer angst for jeg er tynn fra før og kan ikke gå mer ned i vekt. Andre som har hatt det sånn ? Hva gjorde dere ? Anonymkode: 806c7...356 Jeg har ganske mye angst. Og har hatt mye angst mye av livet mitt. Jeg forsøker å klare det selv. Men jeg vil anbefale deg å gå til legen. Jeg har fått behandling for angst på psykriatrisk sykehus før. Så jeg har lært meg noen grep om hvordan jeg skal takle det. Viktig å akseptere angsten sin, men forsøke å finne løsninger og kloke tanker når den dukker opp Men det er ikke lett. Tenk på disse ord: Livet er kort. Hvorfor bruke tid på å bekymre seg? Livet er nå. Bruk det på å leve. Ikke bekymre deg så mye. Ikke engste deg så mye. Ikke glem å leve. Endret 1. mars 2017 av Sallie
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Fastlege og så psykolog. Tatt antidepressiva i 7 mnd og har ingen (INGEN) angst lenger. Før hadde jeg minst 3 anfall om dagen og selvmordstanker hver uke Anonymkode: 5a127...104
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fastlege og så psykolog. Tatt antidepressiva i 7 mnd og har ingen (INGEN) angst lenger. Før hadde jeg minst 3 anfall om dagen og selvmordstanker hver uke Anonymkode: 5a127...104 Hvilen antidepressiva bruker du ? Legen har nevnt dette for meg. Bra at du er frisk igjen. Anonymkode: 806c7...356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå